Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    zo wat een mooie waarde!!
    als je kijkt vanaf je eisprong is het hoger als in de tabel maar als je kijkt vanaf de eerste dag laatste ongi dan val je wel precies in de tabel.
    ik zal hem er even bij plaatsen kan je het zelf zien
    9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!
    heb je al bericht terug van de sutter??

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch super zeg!!
    ik zal het gewoon vragen als ik jou was ze moeten toch kunnen begrijpen dat je iedere week een echo wilt.

angelica dikke knuffel voor je.
    het is inderdaad mooi dat je neefje en nichtje zo blij met je zijn maar een kindje voor je eigen dat is wat jullie graag willen en ik hoop dat dat heel snel uit mag komen.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mimi dat is lief ik hoop dat het bij jou ooooook gaat lukken

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Haha 2-ling. :p
    Dat is inderdaad heel hoog!

5. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo allemaal,

Even kort mijn bericht. Ik ben mama van een dochter, zij is 2 1/2 jaar. Van mijn dochter was ik snel zwanger en in 1 keer goed. Na haar geboorte heb ik in december en mei opeenvolgend twee miskramen gehad. Hierna hebben wij alles laten onderzoeken en daar is gelukkig niks uitgekomen. Wel ben ik momenteel thuis, omdat ik allerlei lichamelijke klachten had, die uiteindelijk een psychische oorzaak bleken te hebben: namelijk onverwerkt verdriet na de 2 miskramen. Nu kom ik er vandaag achter dat ik weer zwanger ben. Nog maar heel kort dus, 4 wkn. Ik weet niet zo goed hoe hier op te reageren. Natuurlijk ben ik blij, maar ook meteen weer enorm onzeker. Vooral omdat ik geregeld buikpijn heb, alsof ik nog ongesteld moet worden. Morgen ga ik de verloskundige bellen en hopelijk gaan zij mij goed begeleiden.
    Hopelijk herkennen jullie mijn verhaal en kunnen jullie mij adviezen geven en misschien wat geruststellende woorden ;)

Liefs van tante

6. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Alvast bedankt!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ben ff een dagje niet geweest, maar wat een fijn nieuws.
    Hele mooie knal test, en deze HCG waarde lijkt me ook hoopgevend, al zou ik ook over twee dagen nog ff gaan prikken om te zien of het stijgt. Mooie 1e stap!

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    SUPER!! Ik hoop voor je dat ze inderdaad iedere week een echo blijven doen. Wel zo gerust stellend.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Tante 29: Welkom, en wat fijn en spannend dat je weer zwanger bent! Wat je beschrijft hebben we hier denk ik allemaal. Je wilt zo graag zwanger worden maar tegelijkertijd is het dood eng. Zelf probeer ik er zakelijk over te denken (helpt mij) namelijk dat het toch een positieve 1e stap is naar een kindje in je armen. Hoop voor je dat je snel een echo mag, en dat deze dan helemaal goed is!

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nou dames ik ben ook weer geweest vandaag. Alles goed hartje tikt nog was 8+2 maar via de buik het was zeker niet kleiner dus goede maat ik ben nu 8+3 officieel en ze was zeer posi. Ik krijg dus over 3 wk pas weer een echo. We hadden afgesproken 2 wk maar er valt dus 3okt op maandag als ze de echo's doen dus moet ik gelijk een week wachten. Ben er niet blij mee maar het is niet anders.Moeten maar een beetje vertrouwen blijven houden.

Super Moesch jij hebt het al zien spartelen wat heerlijk zeg. Dat geeft goede moed, hier lag het nog stil maar ze zei dat is echt nog te vroeg.

Ze moest wel mijn bloeddruk in de gaten houden was iets hoog 135-80 hij is altijd wel hoog hoor maar was ook wel gestressd moet ik zeggen.

Het is ff snel morgen lees ik de rest terug.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Moesch en Snelly: wat super dat jullie de hartjes hebben zien kloppen! Hopelijk mogen jullie snel weer voor een echo. 3 Weken is wel lang hoor Snelly!

@Tante: voorzichtig gefeliciteerd! Zit in dezelfde positie en ben ook behoorlijk gespannen. Alleen de krampen die ik heb zijn voornamelijk van mijn darmen. Maar soms wel steken en wat kramperig onderin, maar minder dan bij de MA. We gaan gewoon voor een goede ronde deze keer!

Hier nog geen bericht van De Sutter, maar mijn gevoel zegt ook wel dat ik het moet laten begaan. Bruinverlies is gestopt. Slijm (sorry :)) is nu wat gelig en dat lijkt me niet zo slecht?
    Vandaag weinig door mijn strotje gekregen. Eet normaal geen brood en veel fruit, maar dat laatste bevalt me niet zo en heb erge trek in brood, dus heb maar sandwichbrood gehaald. Bruin kan ik niet verdragen.

Viel echt bijna ondersteboven toen ze de waarde zei. Ze hadden eerst oestradiol gemeten, dus ze moesten nog een bepaling doen, de juiste dit keer... :D Hoefde met deze waarde eigenlijk niet nog een keer, maar gezien mijn geschiedenis kon ik gewoon woensdag weer gaan.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh en hoe zit het eigenlijk als je een cyclus hebt, deze ronde van vandaag 35 dagen, en je zwangerschapsduur? Het lijkt me dat ik uitga van 14 dagen LF en dan 14 dagen erbij, dus gewoon 4 weken nu? Uitgaan van de eerste dag van mijn laatste menstruatie scheelt een week, dus lijkt me niet ok?

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tante gefeliciteerd en ik duim voor je
    meiden geweldig nieuws
    staan de foto's in jullie album

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nu wel!

Hoe is het met jou?

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly jeetje wat lang zeg 3 weken!!
    met hoeveel weken kreeg je anders altijd je miskramen??
    als dat in de 3 weken valt die nu komen gaan zou ik toch proberen of je nog 1 keer bij de gyn mag.

tante voorzichtig gefeliciteerd.
    dat gevoel wat je beschrijft hebben we denk ik allemaal wel en ik wou dat ik wat kon zeggen om je gerust te stellen maar ik kan eigenlijk alleen maar zeggen blijf hoop houden en laat gewoon lekker vaak een echo maken dat stelde mij voor een paar dagen gerust.

mykelti je moet je zwangerschapsduur tellen vanaf je eisprong.
    fijn dat je nog een keer bloed mag laten prikken.
    de sutter mailt je misschien nog wel al kan ik begrijpen dat je graag snel antwoord wilt hebben

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3796 Meleka, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    Hallo dames, ik ben weer terug van vakantie en ik heb genoten.
    Ik heb alles van me af kunnen zetten. Tot gister de laatste avond waarop ik erg emotioneel was en mijn man adviseerde dat hij maar bij zijn familie moest blijven en een jongere, vruchtbare vrouw moest zoeken. Gelukkig zit hij hier gewoon op de bank :D

Morgen naar het ziekenhuis om dat vlekje in mijn gehemelte weg te laten halen en onderzoeken. Ik heb me er tijdens de vakantie niet druk over gemaakt. Ik was heel relaxted, hopelijk kan ik dat volhouden. Maar ik wilde maar dat ik het al achter de rug had. Ik kijk er niet naar uit, brrr ;)

Op vakantie werd ik ongesteld. Een nette menstruatie qua bloedverlies en lengte. Dat geeft me hoop dat de adenomyose nog niet (helemaal) terug is. En vandaag een voorzichtig streepje op de ovulatietest. Dat maakt me allemaal zo blij! Het ziet ernaar uit dat mijn cyclus nog goed is ondanks de lage eicelvoorraad en de slechte stimulatie tijdens de vruchtbaarheidsbehandelingen. En follikels die niet uit zichzelf wilden springen. Morgen een CB ovutest kopen voor meer duidelijkheid. En hopelijk gaat het ons toch nog lukken op de natuurlijke manier.

Ik herken wat je schrijft over dat het zo lang geleden is dat je zwanger was, Angelica. We startten een jaar geleden in Gent en het is anderhalf jaar geleden dat ik zwanger was. Ik wil nu geen onderzoeken meer of behandelingen, maar gaan voor die zwangerschap. Ik hoop dat we beiden (en iedereen natuurlijk) snel een positieve zwangerschapstest in handen hebben. En dat we allemaal zwanger blijven!!!

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Mykelti, Moesch, Snelly en Tante wat een goed nieuws!
    Een dikke proficiat! :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meleka: top dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Nog iets bijzonders gedaan, behalve je man daar proberen achter te laten? ;):D
    Hopelijk heb je snel een dikke vette streep op je ovutest!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, erg ben ik soms :) Die hormonen ook! :cool:

Mijn schoonzusje trouwde, dus een bruiloft en een henna-avond gehad. Lekker gezwommen in zee. Heerlijk gegeten, want mijn schoonmoeder kan goed koken. En de laatste dagen hebben we Istanbul bekeken.

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh dat klinkt super leuk!

Enne, maak je niet sappel over die hormonen, dat kunnen die kerels wel hebben! ;):D

Deel Deze Pagina