meleka fijn dat je het een klein beetje van je af heb kunnen zetten. super dat je cyclus normaal is dat geeft toch hoop. die opmerking wat je naar je man maakte dat hij maar beter bij zijn familie kan blijven en een vruchtbare vrouw moet zoeken die heb ik ook al vaak genoeg gemaakt maar die van mij trapt er niet in. hij zegt altijd je kan nou eenmaal niet vanaf de buiten kant zien of iemand wel of niet makkelijk kinderen kan krijgen. en hij vind zijn liefde voor mij belangrijker als nog een kindje. gelukkig maar
@Mekela: welkom terug. Klinkt als een super vakantie, heerlijk dat je zo bij hebt kunnen tanken. En ook fijn dat je lichaam de cyclus mooi op orde lijkt te hebben. @Snelly: SUPER fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! Kan me helemaal voorstellen dat je 3 weken wachten wel erg lang vindt. Kun je tussentijds niet een keer naar een (andere) gyn o.i.d.? @Suus: straks helemaal vergeten te reageren, stom stom! Wat super fijn dat je je meisje thuis hebt! Is toch nog vrij snel gegaan dan, heerlijk voor je! Hier: nog steeds een beetje bruine afscheiding en nog negatieve ovu testen (dag 25), maar dat zal misschien wel zo blijven zolang ik nog wat vloei, voor de zekerheid blijf ik gewoon iedere avond testen.
Istanbul is zeker de moeite waard! Veel cultuur, de Bosperus, veel tegenstellingen, heel veel mensen. Ik heb ervan genoten. Behalve van het feit dat ik (pijnlijke) spieren heb ontdekt waarvan ik het bestaan niet kende Ontzettend veel gelopen, maar vooral geklommen. Ons platte landje is zo gek nog niet. Ik voel me nu echt een oud wijfje
Ja ik vindt het ook vreselijk maar er zit echt niks anders op kan het bij gyn proberen maar dan vindt ik me weer een zeikerd. De laatste 2 mk gingen allebij met 9 wk mis en dat ben ik dus vrijdag. Maar het zag er echt goed uit zei ze maar ja dat zagen die andere 2 er ook uit. Kan straks hoop ik de angelsound van een vriendin lenen maar die is weer van iemand anders dus zij moest het ff navragen en of er dan al wat te horen is. De placenta lag wel achter dus dat is wel posi met luisteren.
meleka welcome back! hier ook nog steeds bultje gevoel op de tong aanwezig, t kan niet anders dan dat er een bultje zit lijkt mij.. maar de kno zag niks en ik mag pas na 6 mnd terug komen.. maak me stiekem toch wel zorgen... succes! @ snelly wat super dat je echo goed was! op naar de volgende goede echo! al is 3 weken idd wat lang,, ik ben benieuwd wanneer ik weer mag! ik heb ook een angelsounds.. op de verpakking staat dat je vanaf 12 weken kunt luisteren.. ik ga t volgende week eens proberen, dan ben ik 11 weken.. miss dat ik al wat hoor!
Thanks Misschien nog een keer naar de huisarts en gaan voor een second opinion bij een andere kno arts? 6 maanden spanning is ook niets. Zo rustig als ik was over het vlekje, nu ik zometeen naar het ziekenhuis moet, voel ik toch wel spanning in mijn buik. Wish me luck, die verdovingsprik schijnt niet prettig te zijn
Hoi meiden, Wow ineens allemaal zwangerschappen die goed lijken te gaan. Hopelijk gaat het tij keren voor ons allemaal en kunnen we dit topic eens afsluiten.
Hee meiden, Ik ben er ook weer... Allereerst Mykelti gefeliciteerd!! Die test en hcg uitslag zijn veelbelovend! En goede echo;s voor de zwangeren! Gefeliciteerd!!! Hier net weer een fm gehad en helaas eitje zit weeeer links. Moedeloos word ik ervan... Toen ik nog geen hormonen spuitte was het eens in de 3-4 maanden met af en toe vaker. Sinds de hormonen is het iedere ronde links. We zitten erover te denken ermee te stoppen. met hormonen, echo';s eigenlijk het hele zwanger worden gebeuren. Het is slopend. Ook de wetenschap dat mag het lukken, dat we dan ook nog eens zo'n hoge kans hebben op miskramen. Het overheerst mn leven, ik word er (bijna) depressief van. Het is tijd om keuzes te maken denk ik en knopen door te hakken. Sorry voor mijn lange egoverhaal, maar wilde jullie toch even kort updaten en uitleggen waar ik geweest ben de laatste tijd. Angelica, jouw gevoel is voor mij heel herkenbaar dus...
Ik weet niet meer wie het vroeg van de homocysteine. Maar voor zover ik het weet is het hoe lager hoe beter! Dus de genoemde waarde is helemaal goed, geen zorgen!!
lobi ik zie al hoe het met je gaat. jeetje meid wat een verhaal! ik kan me heel goed voorstellen dat je er (bijna) depresief van word. moeilijk he wanneer je de knoop moet doorhakt en er mee stopt. we hopen natuurlijk allemaal dat we nooit voor die keuze komen te staan maar een beetje rust in ons leven zal ook wel fijn zijn want het beheerst op een bepaalde manier toch je leven. ik hoop dat je er een goed besluit in kunt nemen waar je allebei ''vrede'' mee kan hebben. dikke knuffel voor je
Mimi dank je wel voor je lieve woorden. Het is inderdaad een knoop die niemand wilt doorhakken. Maar als het op een gegeven moment zo je leven gaat beheersen, moet je toch kiezen denk ik. Daarbij heb ik al een prachtige dochter en daar voel ik me intens rijk mee... We zullen zien wat de toekomst ons mag brengen.. Hoe gaat het met jou/jullie dan?
haha suferd die ik ben ipv dat ik eerst verder terug lees reageer ik op het laatste bericht. hier gaat het goed ik zit weer op mijn ei te wachten. ik heb eindelijk een normale menstruatie gehad zonder tussen bloeding.(ik moet het nog niet te hard roepen want zit pas op dag 9) ik vind dit wel bijzonder sins de curretage's had ik alleen maar rare ongi's en nu ik een spontane miskraam heb gehad lijkt het ineens allemaal verholpen net ofdat er na de curretage's toch niet alles weg was. en ik kan niet wachten tot we naar gent mogen we hebben wel besloten dat dit onze laatste stop is hier beheerst het ook ons leven en ook ik begin er een beetje depresief van te worden. niet te min is onze wens nog steeds erg groot. bij ons in de straat staan 2 buurvrouwtjes op springen en mijn beste vriendin ook ben blij voor ze maar ik ben ook vreselijk jaloers
oh lobi, ik wou dat ik iets voor je kon doen. IK heb morgen weer een gesprek met de S en ik wil het gaan hebben over haar innesteling trial. Ik hoop dat ik daarvoor in aanmerking komt en ik wil vragen of we 2 embryo's teruggeplaatst kunnen krijven ipv 1.
Mimi, dat klinkt inderdaad positief! Ik hoop dat dit nodig was en het vanaf nu gewoon GOED mag gaan! Je herkent mijn gevoelens dus wel, lees ik tussen de regels door. Het is ook allemaal niet niks... Die jaloerse gevoelens zijn heel herkenbaar hier Angelica dank je meis! lief van je, Ik ben heel Benieuwd naar het gesprek en of je er 2 mag laten terugplaatsen. Ik hoop het voor je!
helemaal met je eens maar het blijft moeilijk. wij hebben natuurlijk ook al een dochter en voelen ons daar ook heel rijk mee. moet zeggen dat me dat ook een beetje overeind houd. ik heb altijd graag veel kinderen gewild als je vroeger vroeg wat ik wou worden zei ik moeder nu ik dus naar dat grote gezin kan luiten doet me dat veel pijn maar ik ben echt ziels gelukkig met onze prachtige dochter.
Mimi herkenbaar. Ik wilde ook altijd een groot gezin. Toen ik wat ouder werd zei ik 3 kinderen. Van die 3 (levende) kinderen heb ik al afstand moeten nemen. 2 Kinderen zou ik helemaal gelukkig mee zijn. Nu dat niet lijkt te lukken is dat weer een rouwproces waar we doorgeen moeten. Het geluk en de liefde voor je dochter staat daar buiten. Zo voelt dat voor mij wel tenminste..