Agossi, wat sneu voor je binkie. Succes trouwens met de operatie! Is dat voor zijn navel? Hier denk ik ook aan de vit D, B6 heb ik teveel. Normaal slikte ik B3 daartegen, maar B6 is erg belangrijk dus laat ik wel. Denk dat ik om de dag een D3, fosfor en nog af en toe een B3 neem. En dan wekelijks mijn B12 injectie. Weet het anders ook niet hoor!
Ja die navel operatie het was eerst een grote operatie maar ze gaan nu van een kleine uit misschien een grote maar dat zien ze pas ter plekke dus dat vindt ik iig positief.Hij moet zo om 10.00 er zijn en om half 12 opereren. Hij ligt nog lekker te pitten hoe minder last hij heeft van het niet eten en vooral geen koffie ha ha. Ja moelijk he die vitamientjes. Ik wilde ook visolie gaan slikken kom uit een visserdorp maar eet zeer weinig vis. Maar mijn man verklaarde mij voor gek dus heb het niet gedaan.Bij jou is het helemaal ingewikkeld. Het blijft altijd moeilijk helaas he voor ons allemaal
Ja, dat is zo. Heb inmiddels ook al antwoord terug van De Sutter. Ze kan me helaas niet helpen omdat ze mij niet kent en onderzocht heeft. Dat dacht ik al en is ook wel logisch. We wachten dus rustig af! Dacht net, even lekker stukje lopen met een van de hondjes. Pfff, alsof je een marathon gelopen hebt!
Snelly, visolie wordt sowieso aangeraden hoor, voor de hersenontwikkeling van de baby. Sterkte vandaag. En jammer, Mykelti, maar inderdaad ook wel logisch dat ze je niet helpen kan. Het wordt ook steeds drukker in Gent, mede dankzij dit forum . Suus
Mykelti, zwangerschapsvitaminen zou ik zeker nemen, evenals visolie dus, om de reden die ik hierboven beschrijf. Wat een knaltest weer trouwens, zeg. Dat geeft de burger moed! Suus
mykelti weer een supertest! @snelly hier vind ik t ook erg spannend.. vorige keer met 10 weken echo was t hartje gestopt net na de echo met 9 weken.. dus die 2 weken duren me eeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrggg lang.. maar helaas moet wel! vanochtend geprobeerd met de angelsounds.. mag pas met 12 weken maar d8 10 weken moet toch lukken, alleen helaas nog niks gehoord! balen!! nu duren die 2 weken nog langer haha.. heb ook maar een banner geplaatst.. ik ben toch NU zwanger dus maar van genieten.. hopen dat we zwanger mogen BLIJVEN!!
wow mooie test mykelti!!!!! super!! Succes vandaag snelly!! Moech groot gelijk! geniet ervan zolang het kan, en dan het liefst 40 weken! @hier, een erg rustig gevoel nu ik gent in het vooruitzicht heb. valt gewoon een pak last van me schouders af. heerlijk. wel direct een vraag aan jullie.. ik had vanmorgen toen ik opstond dat er wit vocht als water uit me stroomde.. ik ken dit niet.. wie herkent dit? het was echt heel veel en heel dun en spierwit.. overigens nu dag 20 en nog geen tempstijging
@Suus: dom maar op een bepaalde manier ben ik bang voor de vitamine C ...terwijl dat bij mij niet eens aangetoond is...muts... Ik ga het straks halen. Heb lekker een middagje vrij genomen om bij te tanken. Zijn ook het hele weekend weg, dus anders komt het er niet van. Ben iedere keer ook helemaal in "shock" van die testen...ook bij de MA waren ze volgens mij niet zo snel donker. Alles nog steeds goed met jullie en je kleine meisje? @Snelly: al iets bekend van je man? @MoesCH: mooie banner! @Aloha: vandaag lijkt hij toch wel gestegen. Overvloedige VS of oud zaad? Komt jullie bekend voor dat het gloeit net boven je schaambot, alsof het warm en koud tegelijk is? Zo schattig...had net mijn hubby aan de lijn...was hij kinderkamers gaan zoeken op internet. Beetje voorbarig, maar zooo lief!
jaa hij was ten opzichte van afgelopen paar dagen wel o.2 gestegen maarrrr ik heb eigenlijk elke maand na ei een temp van 37 plus en voor ei tussen 36.8 en 36.6.. maar aan de andere kant... afgelopen maand was een ongi en geen mk... dus wie weet is dit inderdaad dan me stijging... naja we zullen zien of die wel doorstijgt dan haha en kan dat oud zaad zijn ja? hebben wel gevreeen gisteravond dus opzich klinkt het niet vreemd.. maar we vrijen natuurlijk vaker en dit is nog nooit gebeurd haha.. nu begin ik te denken... als me bmm nu potdicht zit omdat ei is geweest is het natuurlijk niet gek dat zaad eruit komt... hmmz ei dan tochal gehad miss ja.. haha wat stom he dat we zo kunnen ratelen met onze gedachtes!
Dat laatste klopt echt hoor! Als ik vlak voor mijn ei zit, dan zit ik klaarblijkelijk al potdicht en dan loopt het er bij mij giga uit. En als het het "juiste" moment is, dan is het bijna allemaal nog lekker warm binnen...
OK kan me dat niet herinneren van de voorgaande MA, dus...spannend!!! Stuiter, stuiter.... Net iemand waarmee ik in een topic zit een echo gehad en heeft 2 zwangerschapsringen, waarbij in 1 iig een vruchtje en zij had een knaller met ruim 4 weken...zal helemaal in een stuip liggen als we wel een tweeling verwachten!
hahaha echt!! okeey! dan is dit de 1e maand dat ik dat heb hahaha betekent dus eigenlijk dat gisteravond me ei al geweest was dus gister me ei was... vind het ook lastig omdat ik voorgaande maanden me ei heeeeeel duidelijk voelde springen en nu eigenlijk niets gevoeld heb op wat rugpijn na afgelopen dagen.. misschien heeft die ongi de boel dan echt wat kalmer gemaakt.. wel laat ei maar minder pijn..
*kuch* ik voel me nu even heel blond hahahaha vruchtbaar slijm had ik ook kunnen bedenken hahaha ennehhhh een tweeling hoeft niet he kan wel.. maar je kan nu ook gewoon lekker veel hcg aanmaken waardoor die goed knalt wanneer krijg je je eerste echo? wil je die al eerder of pas rond 7 weken als je hartactie moet zien?
Weet het, kan allebei, maar zou wel heel bijzonder zijn! Als we maar een kloppend hartje hebben en of het er dan 1 of 3 zijn...maakt niet uit! 14 Oktober hebben we pas een echo, dan ben ik 7,5 week en zou het hartje moeten kloppen. Echt bizar, mijn hele onderbuik en bovenbenen gloeien...uhhh groeien...