Mmm ja, de vitamine C is wel een punt. Het versterkt de afweer, da's minder, maar ook de vliezen, zo heb ik achteraf begrepen, en da's dan wel weer handig. Dus misschien meer iets voor na de 12 weken dan... Alles goed hier. Ze heeft DKTP gehad in ziekenhuis van de week en moest weer 24 uur aan de hartbewaking, maar ze is gelukkig nu weer thuis. Rust maar goed uit! Suus
@snelly heb je een verzoekje gestuurd! hier trouwens ook test en echo in album voor degene die het leuk vinden.. wel ff toevoegen aan vriendenlijst..
Ff snel dames tot 2 uur in het zh gezeten om te horen dat het niet door gaat morgen om 7.00 is ie de eerste.
HUH!? Nou dat is ook fraai zeg! :x Waren er spoedgevallen ofzo? @Moesch: vriendjes worden? @Suus: wat fijn dat het zo goed gaat! Hier visolie capsules gehaald, voor de rest blijf ik voorlopig wat uit eigen doos slikken. Ik probeer maar zo te denken: de hele wereld wordt zwanger en ik ben vast niet de enige waarbij een vitamientje of 2/3 wat uit balans is. Zal vast goed komen!
nou lekker is dat dan snelly.. hebben jullie je er zo een beetje op voor bereid en dan gaat t niet door! in ieder geval succes voor morgen! @mykelti.. verzoek geaccepteerd!
dat denk ik dus ook!! ik heb haar ook 2 keer een mail moeten sturen. ik had in de 2de mail vermeld dat ik haar al een mail had gestuurd en op de 2de mail reageerde ze binnen 30 min en vertelde ze dat ze mijn 1ste mail niet ontvangen had.
o ik had nog niet verder gelezen. jammer dat ze niks voor je kan doen maar ook te begrijpen. ze heeft ook niet eerder een plekje voor je vrij??
Daar heeft ze het niet over gehad, maar wat kan ze dan? Heel veel onderzoeken kunnen niet of hebben geen zin als je zwanger bent, dus ik hoop dat deze gewoon goed gaat!
daar heb je ook wel gelijk in. en natuurlijk gaat het goed daar gaan we voor!! met hoeveel weken kreeg je anders je miskramen?? 3 toch heel vroeg?? vind je het niet lang duren voordat je mag komen voor een echo??
Ja, 3 rond 4,5 week, dus nu ongeveer. Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ben ik dan 7,5 week. Wat kunnen ze doen met een eerdere echo? Als het niets doet, dan doet het niets. Probeer me nu positief in te stellen en me hier dus ook bij neer te leggen, anders heb ik veel teveel stress...
daar heb je gelijk in!! en nu kunnen ze inderdaad nog niks doen. als het met 4.5 week mis ging merkte je daar dan al wat van of zag je het echt pas op de echo?? het blijft moeilijk en te veel stress is inderdaad niet goed hoe hard het ook klinkt je kan er niks aan doen. ook al zouden we dat natuurlijk liever anders zien.
Ik herken dat ook. Heb vorige week hetzelfde gehad. Net zoals ik soms bloed verlies dat tijdens het liggen 's nachts is blijven staan en bij het opstaan in beweging en naar buiten komt. Wij vrijen opeens ook vaak nu Rare dag gehad. Mijn moeder was "sporten" en is niet goed geworden. Haar fysio belde me om haar te komen halen en we zijn direct naar de huisarts gegaan. Vervolgens naar het ziekenhuis en daar konden ze niet direct iets vinden. Maar omdat de klachten serieus zijn en mijn moeder de laatste tijd onder hoogspanning staat, moest ze worden opgenomen. Was in Nijmegen helaas niet mogelijk. Nu ligt ze ter observatie in Boxmeer.
mykelti kan jij mij wat meer vertellen over acupunctuur. ik heb er al vaker over gedacht om er eens naar toe te gaan maar dus tot op heden niet gedaan. moet je er een verwijsbrief van de huisarts voor hebben?? en hoe zit het met de vergoeding?? ik heb het hoogste pakket maar daar stond iets bij dat er maar een bepaald bedrag vergoed werd maar er staat natuurlijk niet bij hoeveel het kost en dus voor je eigenrekening komt.
Morgenochtend gaan we een poging doen om mijn mans zaad naar het ziekenhuis te brengen... hoe houd je dit het beste warm?