@Mykelti: wat een spannende dag heb je gehad! Super fijn dat je meteen terecht kon voor een echo en dat alles goed zat. Ook super dat je volgende week al weer mag, en dat het bloeden is gestopt. @Moesch: Wat fijn dat je het kindje al kunt horen! Heerlijk geruststellend lijkt me. Hier: Iemand vroeg of ik toevallig goed geklust kan hebben (zonder duidelijke ovu test). Helaas kan dat niet want we hebben niet geklust. De gyn heeft de 13e aangegeven dat mijn BM nog erg onrustig was en raade me aan een ongi of duidelijke ovu test af te wachten en anders nog niet te klussen. Dat speelt ook mee waarom ik er inmiddels flink van baal dat ik steeds geen duidelijke ovu test heb. Ik wacht nu al sinds 28/7 tot ik weer verder mag, mijn lijf heeft blijkbaar minder haast dan ik.
Moesch wat fijn dat je je baby hebt kunnen horen. Prachtig lijkt me dat. Mykelti ik schrok van je eerdere bericht, maar lees later dat je een goede echo hebt gehad. Wat een geruststelling! Angelica heel veel succes meid. Over mezelf heb ik weinig te melden. Als ik zwanger raak, dan laat ik het jullie vanzelfsprekend weten
Mykelti, ja inderdaad, je hoort wel gekkere dingen haha. Ik moet op 5 oktober naar Dr. de S, wie weet heeft mijn lichaam het heeft in eigen handen genomen, want mijn nod is nu precies op die dag. Hmmm weird... Meleka, ik hoop dat je snel met goed nieuws mag komen. Zullen we samen goed nieuws melden dan? Y30, moeder natuur doet wat ze wil helaas. Het komt helemaal goed, maar ik kan me je ongeduldigheid heel goeed voorstellen. Je wilt het achter je laten en weer vooruit kunnen kijken. Ik hoop voor je dat je snel je ei mag spotten!
@Y30: sorry, dat was ik volgens mij...hopelijk is je cyclus snel weer op orde! @Meleka: ik hoop zo dat het jullie gewoon gaat lukken zonder alle kunstgrepen! @Dreamz: slim lichaam heb jij! @Suus: had jij ook bruinverlies na jouw bloeding en zo ja, hoe lang duurde dat? Hier dus geen rood meer, maar nog wel wat gekleurd slijmverlies. Dat heb ik bij de MA ook de hele tijd gehad, dus dan maak ik me weer wat zorgen. Alhoewel ik toen energie voor 10 had en ik nu een wrakje ben...ga moe naar bed en sta moe op...
Meleka thanks, ik hoop zo dat het lukt bij de s ik heb ook een aparte schema ongi dan pil slikken na 3 weken een echo alles goed dan stoppen met de pil en deca spuiten, gisteren ongi geworden en hormonen spuiten en veel ook pffff ik ga veel drinken om overstimulaite te voorkomen
jaa tis echt super om t hartje zelf te kunnen horen! @mykelti na bloedverlies kun je idd nog een paar dagen last hebben van wat bruinverlies.. dit zijn de restjes bloed dan nog van binnen zijn blijven zitten zeg maar.. maar ik snap dat t onzekerheid met zich mee brengt! maar in ieder geval wel super dat je iets zag op de echo! op naar de volgende goede echo!
Morguh dames! Mijntemp is vandaag enorm gestegen.. weet niet Wat Ik ervan móet denken haha kun je ook een tempstijging krijgen ipv tempdip door innesteling? Ik voel heel veel rare trekjes en geborrel in me buik vandaag net boven me schaambot dus naar mijn idee is dat te hoog... O en moesch hier ook verkouden hoor sinds zondagavond komt vast door het wisselende weer
@aloha ik heb geen ervaring met temperaturen, maar khoop dat t iets positiefs is! en erg vervelend, verkoudheid.. zoontje is aangestoken door neefjes en nichtjes.. en hij heeft mij weer aangestoken haha.. overdag is t te doen.. maar 's nachts is t wel vervelend omdat ik geen neusspray kan gebruiken.. maar komt goed!!
Ik weet niet. Ik had bij Thirza sinds ei hogere temp en pas op dag 12 de innesteling en toen was m'n temp al die tijd al hoog. Innesteling is iig lang niet altijd zichtbaar in je temp, itt je ei Nou, op het wachtbankje nu, word over 3 weken gebeld over de uitslag van het schildklieronderzoek en dan verder afwachten op het chromosomenonderzoek. Gyn gaf trouwens aan dat eisprong echt wel kan als je nog positief test, dus tja... dat zullen we binnen nu en 2 weken wel weten: ofwel gaan m'n testen weer positiever worden, ofwel word ik ongesteld.
ja ik had me al bedacht dat het een begin van een tripastic patern kan zijn, dat had ik elke zwangerschap.. dus als die nu zo hoog blijft krijg ik hoopjes haha op de rest van je verhaal had ik in het clubje al iets geschreven rozemarijke @moesch misschien een halve ui naast je bed leggen da werkt bij mij ook altijd goed en kan vast geen kwaad haha tenzij je misselijk word vd geur natuurlijk
mykelti ik schrik me rot maar een paar berichtjes verder zie ik dat je een prachtige echo hebt gehad. ik heb heel veel bloedverlies gehad tijden mijn goed aflopende zwangerschap en ik had erna ook altijd bruinbloed en dan 2 dagen later stroomde ik weer leeg het ging hier pas over met bijna 20 weken. aloha je temp is goed gestegen je hebt iig je ei gehad. angelica ik hoop op een heleboel mooie eitjes. rozemarijke spannend hoor ik ben benieuwd of er wat uit de onderzoeken komen. moesch wat goed dat je het hartje gehoord heb. snelly hoe gaat het nu met je man?? en met jullie kleine?? suus hoe gaat het met jou?? slopend he die nachten als jou dochter op die van mij lijkt dan kan je er nog een heleboel lol aan beleven. hier ik zit rond mijn eisprong we hebben/zijn goed aan het klussen willen jullie even naar mijn tempkaartje kijken ff geeft al een kruis maar mijn temp is amper gestegen. ik moet wel zeggen op de dag dat ff aangeeft dacht dat ik die dag al last had van eipijn maar dat had ik zondag ook nog iets. zal ik nog 1 keer moeten klussen om zeker te weten dat het mijn ei was?? haha erg he maar al dat verplichte klussen heb ik wel eens genoeg van
Ik zou denken dat je hem inmiddels gehad hebt, mimi! (Dus dan mag je nu gewoon enkel klussen voor de leuk )
Mijn man zijn spul weer ingeleverd vanmorgen... ik belde net als het al bekend was, ja het was bekend zei de assistente maar zei mocht er niks over zeggen. ZEG DAN NIET DAT HET BEKEND IS! Na wat aandringen word ik morgen gebeld.
wat een onzin je krijgt toch zovaak uitslagen over de telefoon van de assistente te horen waarom kan dat nu niet. wel fijn dat ze je morgen bellen
@Mimi: nou, is toch ook gewoon zo? Heb zelf de mazzel dat mijn libido rond mijn ei altijk dik in orde is, (en dat mijn man het z'n reet zal roesten om welke reden we klussen ), dus ik kan altijd wel afgaan op m'n eigen lijf enzo, maar als je dat minder hebt en je gericht 'moet'.... @Hanneke: frustrerend! Zeg dan OF niks, OF maak een afspraak. Toch niet meer dan normaal dat als er iets bekend is, je zo snel mogelijk op de hoogte gesteld wordt?
mijn libido net voor mijn ei is ook altijd dik in orde en voor mijn man geld het precies het zelfde als voor die van jou als ik zeg dat mijn ie is geweest zegt hij nu al. ik kan eigenlijk ook heel goed van mijn lijf op aan en de eerste 3 keren dat ik zwanger raakte hebben we nooit gericht geklust we hadden zo iets van wat komt dat komt en alle 3 de keren was het de eerste ronde raak. maar nu lijkt het toch of er meer een druk achter zit ik heb dus ook nooit getempt maar op de een of andere manier wil ik nu alles zelf in de hand hebben en gewoon 100% zeker weten dat mijn ei is geweest. misschien moet ik het wat meer naast mij neer leggen want het ging anders ook altijd prima
Jeetje kunnen jullie mannen niet met die van mij praten................. die van mij kan niet tegen het moeten. Terwijl ik het nooit vertel. Nu hebben we al 3 wk niets gedaan, ik reageer niet zo goed op de pil want mijn libido was ver te zoeken terwijl ik normaal gesproken ook geen problemen heb We moeten het zondag verplicht doen dus het komt nu wel goed hahahaha