Nou, ik kan je wel een voorbeeld geven van dat het idd verstandig was dat de assistente er niks over ging zeggen.... Thirza vorig jaar getest op een darm-parasiet, en toen scoorde ze ergens positief of negatief, (weet het zelf niet meer, zal wel positief zijn geweest) en assistente wist van geen kanten of dat nou goed was of niet goed. Bleek niet goed te zijn, vette darmparasiet. Paar maanden terug zelfde verhaal, nu wist de assistente (andere) wel dat het een darmparasiet was EN dat die altijd wel vanzelf wel wegging. Nou ehm.... bij mijn dochter niet hoor, we hebben een paar maanden terug ook een kuur nodig gehad om 'm weg te krijgen. O tja, nouja, ze zou wel even overleggen, ('s middags recept klaar ). @Angelica: ik kan ook totaal niet over de pil en mijn libido is blijkbaar gewoon erg hormoongevoelig, dus met pil was het ook knudde met een rietje. Tijd nog gedacht dat het aan mij lag, tot ik stopte met de pil, (vanwege klachten in m;n stopweek steeds). Smerig spul... Maar ben wel blij dat mijn man altijd wel wil. Die zegt soms iets van: Kun je me nou niet eens gewoon verleiden. Ehm..... schat.... ik hoef maar te hinten naar sex en jij bent er alweer helemaal klaar voor.... hoe zou ik je in vredesnaam moeten verleiden dan? Maar misschien toch handig om eens samen te kijken wat het voor hem nou zo'n probleem maakt? Mannen hebben nogal eens last van gevoelens als: Ik kan mijn vrouw niet geven wat ze nodig heeft, en dat soort dingen, en als je dat kunt ontkrachten, is het vaak wel weer OK allemaal.
bij mijn man komt het door de mmm waar we in zitten. Ik vertel hem nooit dat we moeten ivm iui of ivf. je moet 3 dg voor punctie vrijen is beter voor het zaad Voorheen hoefde ik alleen al naar mijn man te kijken en het was al raak. Ik hoop gewoon dat het nu een keer raak is en dat we 9 mnd later weer de oude zijn
Ja, vaak komen er door de MMM allerlei gevoelens los die het i de weg gaan zitten, als ik dat zo om me heen hoor ook.... Over praten samen hoor, dat helpt!
Ik snap het wel.. maar het is zo frustrerend dat zei het al weet en ik niet Ik maak me er druker om dan zei.. Toen ik vanmorgen het spul inleverde toen keek ik naar het potje en zag dat er heel weinig in zat veel minder dan de vorige keer, en daar maak ik me al zorgen over. Maar ben in ieder geval blij dat ik niet tot vrijdag hoef te wachten (want dan had ik weer een afspraak.)
Ja, dat zij jou dan vertelt dat de uitslagen er wel zijn, maar zij niks mag zeggen, is wel frustrerend. Dan had ze beter niks kunnen zeggen en had je dat vrijdag gehoord... Nouja, 1 voordeel: nu weet je het morgen al
Hanneke, maar je aub geen zorgen. Ik hen mijn man een keer vervloekt, omdat het zo weinig was. Hij had toen wel zijn hoogste score 189 milj dus het zegt helemaal niets maar ik snap je wel praten helpt idd en dat doen we regelmatig alleen ik wil het graag zo makkelijk mogelijk houden voor ons. het beinvloed al bijna onze hele leven........ het gaat gewoon goedkomen deze keer
nou wat super frustie hanneke!! pff!! snap je gevoel helemaal hoor ik zou mezelf ook helemaal opvreten als ze het weten maar het je niet even kunnen melden :S hoelaat word je morgen gebeld nou? hier ontzettend moe vandaag, steekjes onderin houden aan en me boobs zwellen op. zegt me allemaal nog niet veel hoor. verder nog een vraag aan iedereen hier! ik vroeg me af welke vitamines jullie allemaal slikken..??
Hoezo sorry, hele logische vraag hoor. Als ik ongi ben geweest ga ik ook inderdaad weer gewoon RUIM klussen, posi ovu test of niet. Naar dat jij nog steeds vloeit, wel vooruitgang dat het niet meer rood is, maar kan me goed voorstellen dat je er onrustig van wordt. Hopelijk stopt het snel!
@Angelica: wat hier helpt is om er samen humor over te hebben. Ik heb helaas geen hoog libido rond ei, en het voelt dus soms echt als moeten, en dan vind mijn mannetje er (logisch) ook niets aan, want hij merkt dat ik niet echt in "the mood" ben. We proberen er dan gein over te maken in bed en dat helpt wel om het gezellig te houden. Ook is mijn mannetje geen fan van dagen achter elkaar "moeten" maar ook daarbij helpt humor (en verleiden) wel. Misschien heb je er wat aan. Tip: als het om sex/ prestatie gaat vinden mannen, vrouwen humor niet altijd grappig.
sorry hoor, kom ff inbreken. Heb niet meegelezen en ben al lang niet geweest omdat ik na de 43 mk er helemaal klaar mee was. Maar mn lichaam gunt ons toch weer een kans...... Vanmorgen een positieve test........... Hoe dubbel, ben heel blij en toch...kan ik nergens op rekenen en houden we t nog ons geheimpje. Maar k wil t hier wel ff melden Liefs, Mirri
Jeetje Mirri, wat een spannende tijd weer. Gebruik je nu extra meds? Ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan. Hele voorzichtige gefeliciteerd!
Dank jewel Dreamz. Nee geen med. en we hebben al besloten om pas met 8 a9 weken te gaan echo-en enzo.....het kan nog alle kanten op. Maar ik wil ook voorzichtig blij zijn
Jeetje dat is wel spannend dan. Is het niet een optie om dan naar dokter de Sutter te gaan in Gent? Misschien kan zij je meds voorschrijven.
Geen idee waarom we al die mk-en hadden, wel gezocht niets gevonden...dus laat t aan de natuur over .....
Ja ik begrijp het, hier precies hetzelfde verhaal. 4 miskramen, geen oorzaak. Daarom ga ik volgende week naar Dokter de Sutter voor prednison en heparine. Ook ga ik naar Dokter Noens zodra het raak is en ga ik voor de ivig. Dat is een soort reset van je immuunsysteem, waar veel vrouwen met onverklaarbare miskramen baat bij hebben gehad. Ik zou nu echt niet meer zwanger durven te worden zonder medische ondersteuning...
Dat begrijp ik van jou. Wij hebben al 2 jongens dus ik ga ervanuit dat t wel een keer goed kan gaan. Bedankt Y30