niet? naja alohaman zei ookal dat het lijkt alsof die schuin door de productie is gegaan ( hij werkt in een fabriek waar ze medicijnen enz verpakken haha dus hij komt zulke dingen vaker tegen ) Heb de test ook nog met water bedruppelt enz.. als het een inktvlek was zou dat wegspoelen samet met het geel van de urine maar de streep staat er nog net zo. maar goed zwangerenkids geven streepjes en die reageren meestal later dan kruidvat lees ik overal. dus als kruidvat dan ook nog een schuine donkere streep geeft, moet ik er maar aan geloven haha waren me lekkende borsten dus toch een goed teken lekken nog steeds trouwens.. jeukt echt gigantisch!
Ik heb er wel een stuk of 5 gehad de afgelopen 3,5 a 4 jaar. Heb nu 1 zoontje van 6,5 maand dat was helemaal goed gegaan super! en vlak daarna weer zwanger geraakt door pil heen en dat resulteerde weer in een miskraam. En nu wederom zwanger en dit keer blijft het weer wel zitten. Hartje zien kloppen. Bij mij is het door mijn schildklier hoogstwaarschijnlijk. Die werkte te snel. En als ie een beetje ontregeld is dan wordt ik wel zwanger maar blijf ik het niet. Hormonen kwestie. Voor iedereen heel erg veel succes en sterkte. Ooit lukt het wel. En ik denk vaak dit hoe hard het ook mag klinken: Circle of Life en als het fout gaat dan is er iets niet goed en dan ruimt moeder natuur het zelf op.
Gefeliciteerd, Aloha. Ik zou die KV wel vertrouwen ja . En Tease, wat erg voor je. Helaas is het niet altijd alleen maar botte pech als je veel miskramen krijgt. Vaker niet dan wel eigenlijk. Hartstikke goed dat er bij jou een oorzaak is gevonden, en dat het goed is gekomen, maar er zitten hier ook meiden die gezonde kindertjes verloren hebben bij prille en minder prille zwangerschappen door medisch falen, maar ook dames bij wie de oorzaak of niet gevonden is, of nog niet is opgelost. Zo simpel is het dus helaas lang niet altijd, en het komt ook niet voor iedereen goed. Dat is juist het erge. Suus
Meiden, ik ben al ongi aan het worden. Tease, ik sluit me aan bij Suus, hier alleen onverklaarbare miskramen gehad. Beiden gezond en de kindjes die eruit kwamen ook. Ik moet ook zeggen dat jouw opmerking bij mij niet in goede aarde valt...
aloha super zeg!! ik zie duidelijk een streepje. snelly wat een toestand zeg wel fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen dat geeft toch altijd weer een wat beter gevoel. meleka spannend zeg!! mykelti succes morgen!! dreamz dat is wel heel snel nu al ongi suus hoe gaat het met jou?? in mijn brief van het uz gent staat dat we 2 ponsplaatjes moeten laten maken voor mij en voor mijn man is dit nodig?? wij gaan er niet heen voor vruchtbaarheid behandelingen dus het lijkt mij van niet maar ben toch beniewd wat jullie hebben gedaan. jeetje wat een hoop zwangeren hier op het moment het is jullie allemaal gegunt hoor. en wat een hoop die al kunnen testen en in spanning zitten. ik wil ook!! maar moet nog even wachten. hier een beetje in twee strijd heb nog geen ongi krampjes ben met vlagen misselijk af en toe wat steekjes in mijn buik en erg vrolijk maar mijn temp blijft tussen de 36.9 en de 37.0 schommelen en dat is nog nooit een goed teken geweest. het word dus weer afwachten. we hebben hierna nog 2 kansen voor we naar gent gaan.
He meiden, even ego, heb een rotdag achter de rug. M'n zusje belde om te vertellen dat ze zwanger is, (wat ik voor heel heel fijn vind natuurlijk). Maar pff, dat hakte er gigantisch in, zo een paar weken na onze tweede miskraam Heb de rest van de dag lopen janken en toen kon ik ook nog eens niet mijn ei kwijt hier op zp, want kabelstoring Ben nu hardstikke moe, dus duik er vroeg in vanavond. Knuffel voor iedereen die dat wel even kan gebruiken!
Knuf voor jou Rozemarijke, echt confronterend ja, als iedereen om je heen maar zwanger wordt en blijft. Duik er vanavond maar lekker vroeg in, ik hoop dat je lekker uit kunt rusten. @ Hier, best wel de pest erin, we beginnen weer van voor af aan... Woensdag naar Dr. De S. Om te praten over de prednison en evt heparine. Nog iemand tips voor meds?
wat leuk voor je zus maar ik kan me heel goed voorstellen dat het er bij jou goed in hakt. een hele dikke knuffel voor jou
Wow, wat ontzettend moeilijk voor jou! Ik kan het me zó ontzettend indenken. Ook een knuffel voor jou, Rozemarijke! Suus
Ik ben harstikke blij, maar ik begrijp het niet. Hoe kan dit? Weer de eerste natuurlijke ronde raak met een lage eicelreserve en na 3 mislukte follikel stimulatie pogingen bij de ivf. Ik kan er gewoon niet over uit! Ik heb net ds een mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze zal reageren. Snappen jullie dat ik achteraf heul veul spijt begin te krijgen van die mislukte ivf pogingen? Ik bedenk me dat ik het formulier van Gent om een bloedtest aan te vragen nog heb liggen. Dat heeft de assistente van mijn huisarts me teruggegeven de vorige keer. Daar ga ik nog maar een keer gebruik van maken Mijn huisarts weigert namelijk normaal gesproken een bloedtest aan te vragen bij het ziekenhuis.
Rozemarijke: pfff moeilijk dat soort berichten, knuffel voor jou. Dreamz: ook een voor jou...stomme oma ook...:x