Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oh ik maak me ook geen zorgen om m'n hcg,.. was alweer even gestopt met testen,.. En de waarde van 2 van 10/6 is netjes toch? Ik ga ervanuit dat het nu helemaal weg is, heb ook geen klachten meer.
    @Liselotje: Ik had niet eens aan m'n hcg waarde gedacht, het was meer de schouderpijn waar bij mij de alarmbellen gingen rinkelen, haha.
    @Suus35: Gefeliciteerd met weer een mijlpaal, op naar de volgende!

Het vloeien wil niet echt doorzetten hier.. Het is bruinig met zwarte stukjes erin.. Maargoed, heb geen buikpijn, dus dat scheelt

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoor Mimi, dat vind ik helemaal niet raar. Ik zou nu eerst ook trouwens eens laten testen of de ontsteking wel overgaat met AB.

Suus

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Sorry meiden..

Ik was vanmiddag ff online.. (in 'mijn' andere toppic idd wel geschreven) maar gingen toen onverwacht de hort op..

Vanmorgen een hogere temp.. maar een negatieve test.
    De keren dat ik zwanger was testte ik 3 dgn voor nod al duidelijk positief.. du sik ga er echt vanuit dat het niet raak is.
    Omdat ik over 3 weken op vakantie ga naar Griekenland vind ik het niet eens zo heel erg dit keer...
    Maar goed, het is nog geen woensdag dus dat hele kleine beetje hoop blijft nog even wakker..

Mimi, Balen meis.. ik weet ook niet zo goed wat AB doet met evt zwangerschap en met de tests..

Liset, Hmm.. tja die temp... het is bij mij nu precies andersom.. nega test en temp omhoog.. dus wie weet is het bij jou wel...??!!
    Woensdag dus d-day voor meerdere meiden hier... Groeps-nod ;)

Suus, Weer een week erbij meis! Is het rustig gebleven na de laatste bloeding en de prog die je extra hebt gekregen van Dr d S??

4. leonieke

Kylie, welkom hier.. helaas...
    Wat een ellende 2x achter elkaar zulk rotnieuws.. Ik hoop dat je morgen snel duidelijkheid krijgt..!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jammer Leo, maar je weet maar nooit. Alles is hier rustig. Met de prog ben ik nooit gestopt geweest, maar heb idd nieuwe stash gekregen van De Sutter.

6. leonieke

Mooi dat het rustig is! Ja precies.. die extra boost bedoel ik :)

Hier, heb zojuist een wijntje genomen op de meidenmarkt in Schoorl..:) Maar ben er dan ook van overuigd dat het niet raak is..

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mjam, wijntje.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mimi en leo jammer :(

9. leonieke

Dat dacht ik vanmiddag nou ook.. ;)

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    hoi meiden,
    Jammer Leonieke,
    maar nu kan je in Griekenland ook aan de ouzo daar
    ;)
    ik zit tegenwoordig ook lekker aan de wijn, nu kan het weer.
    Zit te wachten op mn menstruatie te wachten.
    Mn miskraam was donderdag 19 mei en mn cyclus is normaal standaard 24 dagen.
    Dus tis een dag te laat en ik dacht gister wat gerommel te voelen maar dat was t niet.
    Naja, afwachten maar, dan kan ik testen wanneer mn eisprong is.

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    ff ego hoor,
    Ik weet t nl niet meer, slinger heen en weer tussen dat t geen toeval is 4 mk's rond 6 weken en ad andere kant het gevoel dat er toch niets gevonden wordt of aan te doen is.
    We mogen in onze handen knijpen met 2 gezonde jongens.
    Ik ben sceptisch of t ooit nog lukt maar mn man durft het nog aan en ziet dat het ook 2 x goed is gegaan.

:):):)

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    vorige week de laatste resultaten van een gyn uit t kg gekregen; alles goed.......dan houdt het voor hun op...........
    Homocysteine 7
    anticardio igg 2.8
    igm 3,3
    stolling 28 aptt ? ofzo.....
    (Vit D had ik zelf aangekruist, dat zei ze ook, heb dr verteld dat ik t uit nijd gedaan had, was een kleine moeite voor ze.
    Ondanks dat hun er geen nut in zien, als ik dat nou graag wil )
    D 363
    Vit. D daar had een dietiste naar gevraagd, die is ook orthomoleculaire arts en dacht wat voor me te kunnen betekenen.
    Ze belde echter de afspraak af en nu ga ik twijfelen.....
    Ik voel me zo kwetsbaar voor t alternatieve circuit...
    Ik heb toch bij een volgende zwangerschap zoveel % kans dat t slaagt en die alternatieve artsen dus ook..........
    Pffffft, ik ga er nog ff een nachtje over slapen ;)

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Moeilijk Mirri, die keuze moet je zelf maken. Ik denk nu: als we er straks één hebben die gezond is, dan mogen we onze handen dichtknijpen. Maar ik weet niet hoe dat over een jaar is.

De bloedwaarden kun je zelf nakijken, bijvoorbeeld op NVKC - Wij nemen uw bloed serieus!

Wat het alternatieve circuit betreft, ik heb acupunctuur gedaan omdat ik daar rustig van werd, maar ik ben er nog steeds niet uit of ik het echt geloof eerlijk gezegd. Zoek mensen op waar je vertrouwen in hebt, maar als je het gevoel hebt dat het geen reet zin heeft, doe het dan vooral niet.

Suus

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Bedankt voor de link Suus,
    en, ja ik heb mn grenzen ook al een paar keer verlegt...
    Ik ga morgen kijken maar nu eerst slapen.......
    Morgen ben je weer een dagje verder

Trustuh

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus nu weer een week en 1 dag erbij;)

Ik heb morgen om 10.00 uur mijn punctie. Ik geloof zaterdag de tp maar ik ga even bellen vandaag.

Knuffel voor de meiden

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Spannend Angelica, succes straks

17. Spannend Angelica!! Zie je er erg tegenop?

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik heb het nagekeken Suus, vlgns mij is m'n vit D behoorlijk hoog.
    Dat kan komen door m'n schildklier die harder werkt.
    Had een poos terug ook gelezen van iemand met hoog vit D gehalte,
    Wie was dat ook al weer?

19. Mirri ik begrijp je gevoelens wel. Ik dacht er hetzelfde over als Suus nu. En moet je me nou zien... Wel hebben we gezegd als we 2 gezonde en levende kindjes mogen krijgen, dan zal t daarbij blijven. Ondanks dat ik graag een groot gezin zou willen. Ik denk dat we dan onze zegeningen moeten tellen. Maar die grens ligt bij iedereen anders natuurlijk en ik snap je overdenkingen..

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    De echo's waren heel pijnlijk. Dit kwam omdat mijn linker eierstok hoog lag en dat hebben ze even verandert door heel hard te duwen heeel pijnlijk, daarboon ben ik een beetje bang voor de punctie. Maar niet aanstellen

Deel Deze Pagina