Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik moet nu eerst naar de huisarts die gaat volgens het cb bloedprikken en dan moet zij gaan besluiten of ik weer naar de kinderarts moet ja of nee.
    tuurlijk ga ik bij de huisarts aangeven dat ik het onzin vind op het cb vroegen ze aan mij wat ik er van vond dat ze me weer door stuurde ik vind dat zo'n rara opmerking.
    wat moet ik hier nou van vinden?? tja ze is klein maar ze doet het super we zijn nou eenmaal niet allemaal even groot.
    ze is met 34 weken geboren ze woog 1980 gram ze was dus niet zo heel zwaar.
    en het klopt inderdaad dat ze op het cb geen kaas hebben gegeten van prematuren dus bereid je maar voor.

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje wat een verhalen zijn er weer geschreven vandaag!!

angelica ik duim voor je dat het toch doorgaat.

aloha bah wat een rottig gesprek zeg.

lobi leuk dat jullie een hondje hebben maar wat een eikels zijn het in het radbout ik geef je groot gelijk dat je er niet meer heen wilt.

meleka hoe voel je je al last van zwangerschaps kwaaltjes??

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het klinkt als gezeur. In hoeverre ben je eigenlijk verplicht om hun adviezen op te volgen?

Suus

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Ik had een vraag gesteld over of ontstekingen in je lijf een miskraam kunnen veroorzaken. Maar heb nog geen reactie hier op gehad...

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Omdat ik het niet weet...

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    o.k. jammer, hopelijk één van de anderen wel.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet wel dat tandvleesontstekingen een mk kunnen veroorzaken en een baarmoederontsteking ook, maar een willekeurige ontsteking ergens in je lijf... Geen idee.

Suus

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja dat van die tandvlees ontsteking heb ik dus ook wel eens gehoord. Maar aangezien tandvlees weinig met voortplanting te maken heeft, was ik er vanuit gegaan dat het of een fabeltje was of voor ontstekingen in het algemeen zou gelden. En aangezien ik dus tijdens beide mk's met die ontsteking in mijn lies heb gelopen begon ik te twijfelen of het wel een fabeltje was.

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat van het tandvlees is zeker geen fabel. Een slechte conditie van de mond veroorzaakt immuunproblemen. Je hoort weleens dat vrouwen andere ontstekingsklachten hebben bij zwangerschap maar dat zou eerder een uiting van een immuunprobleem zijn dan dat de ontsteking zelf een miskraam veroorzaakt.

Suus

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Mijn gebit was ook in niet zo'n beste staat heb het snel oplaten knappen en de laatste x was ik net zwanger toen was alles klaar. En je ziet het het gaat nog steeds goed tja misschien is het toeval en misschien ook niet we zullen er niet achter komen. Maar of je door ontstekingen verders in je lijf ook mk kan krijgen dat zou ik je niet kunnen vertellen.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    #4451 snelly, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    @Aloha:Wat een k%^&^%$#%% zooi weer mis, ik had het zo voor je gehoopt. hoop dat alles snel achter de rug is.

@Meleka: Gaat goed meid super.

@Mykelti: Een hartje gezien ook meid wat gaaf dat was toch voor het eerst jij heb vast wel een traantje gelaten.

@Lobi: Fijn weer dat je wordt tegen gezeten hoop dat het in het Geertgen beter gaat.

@Angelica: He bah overstimulatie ik hoop dat het mee valt.

@Moesch: Super meid bij gaat het ook zo goed

@Als ik iemand vergeten ben sorry er is ook zoveel gekletst.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Gisteren mochten we weer luisteren. Nou je raad het al na een tijdje zoeken niks te vinden. Toen ging een ander het proberen nou het registreerde wel een hartslag 147 dus de kleine leefde nog maar we konden het niet horen. Ze ging wat anders regelen een echo dus.

Ging daar liggen was echt een tang de eerste opmerking wat ik kreeg JA JE KAN NIET ELKE DAG KIJKEN HE. Is opzich niet zo erg maar het was de toon hoe ze het zei nou ik wou haar wel slaan echt waar (maar goed dat manlief niet mee was hi hi die was ontploft). Gelijk de echo erop groot zwart vlak ik denk dat kan niet was mijn blaas hi hi. Ze moest dus hoger zitten en ergens verstopt zagen we een armpje door het beeld gaan. De beeb leeft wat prachtig toen goed in beeld en het was druk bezig met draaien en bewegen. HEb ff een traantje gelaten weet nu ook zeker dat ik het al voel bewegen.

Zal straks de echo in mijn album zetten

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Snelly: wat super fijn meid! Geluk bij een ongeluk dat ze eerst niet goed het hartje konden horen. Je zult best geschrokken zijn, maar daardoor wel leuk een extra echo. En ik zie dat je mooi op weg bent, 1e trimester is bijna achter de rug.:)

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Snelly, wat een spanning voor je, maar wat fijn dat alles goed is!

Suus

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Snelly, Meleka en Mykelti zet m op meiden.... Mooie hoopvolle echo's probeer er van te genieten.
    Aloha.....getver, weer n tegenslag te verwerken. Hoop dat je lijf t goed oplost.

Ik heb er n hard hoofd in, m'n borsten waren opgezet en gevoelig.
    En ik voel me nu weer gewoon, niet zwanger.
    Had vrijdag bloed laten prikken; Hcg en schildklier.
    Krijg dinsdag de uitslag, t zou mij verbazen wanneer t goed is.....

Fijn weekend dames.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mirri, het zegt natuurlijk niks, maar ik had rond week 5/6 ook een hele week waarin al mijn symptomen weg waren. Ik was ervan overtuigd dat het weer foute boel was... maar niet dus!

Liefs, Suus

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pfffft, dank voor je oppepper ;) Had je daarvoor wel symptomen dan ?
    Ik weet dat er nog een klein kansje is maar durf nergens op te rekenen.
    Hoe is t met je meisje Suus, hoeft ze al minder te spugen.
    Vanmorgen lekker in de herfstzon gewandeld.

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja daarvoor wel symptomen, vooral pijnlijke borsten en moe, en daarna dus ook weer.

Mmm, ze spuugt nog wel hoor en drinkt soms heel goed en soms als een krant. Dat zijn zo de dingen die je bezighouden hè... ;)

Suus

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4459 Meleka, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    Snelly en Mirri wat blijft het toch spannend :(

Hier toch ook een beetje spannend, al weiger ik mezelf eraan over te geven. Ik heb toch ietwat kleur als ik me afveeg. Heel weinig, licht beige met iets roze Ook dergelijk slijm aan mijn vinger bij het inbrengen van de utro vanochtend. En nu bij het afvegen na het plassen. Echt heel weinig en het hoeft niets te betekenen (maar zo zijn miskramen begonnen zegt dan toch een stemmetje in mijn hoofd). Het is gewoon zo jammer dat het niet gewoon zonder zulke dingen mag gaan.

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Meleka: dat is inderdaad heel jammer, en heel herkenbaar.
    De afscheiding maakt je onzeker omdat je het herkent van vorige keren en vanaf dat moment is het heel moeilijk om optimistisch te blijven.
    Had je bij je vorige zwangerschappen ook al utro? Zo niet dan hoop ik voor je dat dat het verschil zal gaan maken.

Deel Deze Pagina