Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn eerste zwangerschap met utro.
    Ik gebruik het al een tijdje en het heeft me in ieder geval geholpen om mijn luteale fase te verlengen. Dus wie weet. En hopelijk is het resultaat van de behandeling van de adenomyose nog steeds effectief aanwezig. Het moet gewoon goed gaan, om welke reden dan ook!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, herkenbaar. Had de eerste paar weken zelfs helderrood bloedverlies. Het is gewoon zo vreselijk spannend. Ongestoord genieten is er niet meer bij.

Suus

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meleka en Mirri, ik duim voor jullie!

Angelica, ik hoop dat het toch geen overstimulatie wordt en je gewoon een heleboel eitjes kan laten oogsten!

Snelly, gefeliciteerd! Wel spannend idd...

Y30, helaas geen ervaring mee, sorry.

Hier vandaag echt mega pijn in mijn rug. Maak me dan ook gelijk weer zorgen omdat dat ook doortrekt naar mijn buik, of andersom. Maar goed, darmen zijn ook weinig actief en e.e.a. groeit nu natuurlijk ook goed, dus probeer maar rustig te blijven. Idd erg lastig...;)

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lage rugpijn hoort er echt wel bij hoor, gemene steken had ik zelfs rond die termijn.

Suus

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is geruststellend om te horen...geen steken hier. Normaal wel erge krampen, maar dat wijt ik dan maar aan het afstotingseffect. Nu maar bm nagenoeg nog niet gevoeld, heel bijzonder!

Vanaaf verjaardag, kijken of we het nog geheim kunnen houden... :D

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Moeilijk hè! Veel plezier.

Suus

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel moeilijk, daarom heb ik het inmiddels alweer bekend gemaakt :D

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik maar niet.
    Het slijm wordt nu toch echt wel meer en bruiner.

9. Fenny

Fenny Lid

21 jan 2011
    67
    0
    0
    Ha Angelica,

Je kent mij niet, maar ik schrijf mee in Mia in de achtbaan en heel toevallig kwam ik hier even langs!

Ik wil je even een hart onder de riem steken,.. Ennuh,.. Gedeelde smart is halve smart!!

Ook ik in Gent, en dreigende overstimulatie.
    19 follikels en de bloed waardes veel te hoog, dus kreeg vrijdag ook telefoon.Moest meteen stoppen met de menopur ( 300 iui)en moet morgen ook vroeg in Gent zijn om bloed te prikken om te zien of de waardes dalen.
    Hopelijk wel,.. En dan dinsdag een punctie,.. Oh ik hoop het zo!!

Misschien tot daar!!
    Sterkte hoor!!

Liefs fenny

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oawww, lastig hè Meleka, ongestoord genieten is er niet bij....zoals Suus al zei.
    Rustig aan doen, misschien valt t mee je hebt nog evenveel kans dat het goed gaat.
    "Sprak ze hoopvol" beetje projectie natuurlijk ;)

Ik kwam dit antwoord van de vk tegen na een vraag van iemand bij wie ook na 5 wkn de klachten afnamen.
    (quote)"Hallo,

Je wendt aan de hormonen waardoor je klachten minder kunnen worden en zelfs kunnen verdwijnen. Heel fijn. Geen reden om ongerust over te zijn.

De klachten die je aangeeft mbt buikpijn zijn je banden.
    Ook niks om je ongerust om te maken.

Omdat je vorige keer een miskraam hebt gehad, mag je al bij 8 wkn de echo laten maken. En dan tussen 10-12 weken nogmaals.

Groetjes Ineke"

Dus durf ik ook weer n klein beetje hoop te hebben .....

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mirri, Meleka en Mykelti: ik duim voor jullie allemaal!

@Angelica: hopelijk komt het allemaal goed met die eitjes!

@Snelly: fijn dat het goed gaat! Wat een trut van een echoscopiste zeg! Jemig, alsof je om de kat z'n viool komt echo-en.... :(

@Y: aangezien tandontstekingen zorgen voor miskramen, zou ik denken dat andere ontstekingen iig op een of andere manier een verband kunnen houden. Zou mooi zijn als daar wat mee kan en dat gaat helpen!

@all: gisteren een testje gedaan toch nog even, (want blijf wat misselijk), na maandag en woensdag een negatieve test, en een indroogstreepje. Hmm. Vandaag nog eens en nu een wat duidelijker streepje. Weet niet hoe snel die tevoorschijn is gekomen, was heel wat anders gaan doen en kwam een paar uur later pas terug.
    Dus ofwel is het deze keer heel vroeg mis gegaan, ofwel zijn mijn rare bloedingen (na gisteren en vandaag redelijk normaal vloeien, neemt het nu weer fors af al), toch teken van een zwangerschap.
    Pff, nouja, we testen nog maar even weer maandag ofzo...

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    geen idee dat vroeg ik me ook al af

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    misschien dat het eraan ligt hoe erg het is van een blaasontsteking iig niet dit had ik net voor we erachter kwamen dat ik een miskraam kreeg ik heb het toen gevraagd of het van de ontsteking kon komen en de dokter zei van niet

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat vind ik best raar, want mijn vliezen zijn hoogstwaarschijnlijk gebroken omdat de bacteriën van de blaasontsteking de vliezen hadden aangetast... Ze zeggen niet voor niets altijd dat een blaasontsteking bedreigend is voor een zwangerschap?

Suus

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Volgens mij brengt het CB een advies uit, en is dat niet bindend. Dus als de KA al gezegd heeft dat je dochter klein is, maar goed de eigen curve volgt, waar gaat het dan over?

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

O jeetje, Rozemarijke. Ik hoop op een zwangerschap!

Suus

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus over de blaasontseking heb je een punt wederom hebben artsen niet altijd gelijk.

wat betreft het cb ik ga gewoon naar de huisarts en als die meteen bloed wilt prikken vraag ik gewoon meteen een doorverwijzing voor de kinderarts als die zegt dat ik bloed moet laten prikken doe ik dat anders niet.
    ik hecht ook veel meer waarde aan het advies van de kinderarts als aan die van het cb of de huisarts.

snelly wat fijn dat de echo goed was wel weer even schrikken zeg.

meleka mijn duimen draaien voor je ik heb tot bijna 20 weken fikse bloedingen gehad dus dat geeft wel weer aan dat het helemaal niks hoeft te zeggen al begrijp ik je maar al te goed helaas.

ik ben vandaag goed in de watte gelegd door mijn lieve man hij kwam thuis met een nieuwe laptop en heerlijke bonbons had ik verdiend zei hij wat is het toch een lieverd

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin krampen te krijgen.
    Ik hoop maar nergens meer op, dan kan het alleen maar meevallen :(

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mimi, je hebt groot gelijk dat je meer waarde hecht aan de KA dan aan het CB. Dat zegt onze KA ook, dat zij eindverantwoordelijk is, en niet het CB, omdat ze daar minder kaas hebben gegeten van prematuren.

En wat lief van je man!

Suus

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pff wat een stress. Ik hoop gewoon nog even dat het groeikrampen zijn.

Suus

Deel Deze Pagina