bedoel je echt krampen of een hevig ongi gevoel?? dit laatste heb ik ook vaker gehad zo erg dat ik echt niet meer wist hoe ik moest staan of zitten ik kreeg toen altijd een echo om een bbz uit te sluiten het zat bij mij altijd in mijn baarmoeder dus dat hoord er echt bij al begrijp ik je bezorgheid dikke knuffel voor je
Soorry, mag ik hier even inbreken? Ik heb een vraagje aan Hanneke: Ik zie dat jouw partner ook traag en weinig zaad heeft, de mijne namelijk ook <1 miljoen. Ook heeft hij een chromosoomafwijking waardoor ik een sterk verhoogde kans op miskramen heb (net een mk achter de rug). De hoeveelheid en de kwaliteit zaad heeft dus met de afwijking te maken. Ik zie in je ondertekening dat je 4 mk hebt gehad en wilde je attend op maken dat dit ook door een chromosoomafwijking kan duidden. Zijn jullie hierop al getest?
Goedemorgen meiden. Ik heb (nog?) geen helder rood bloedverlies, maar ik wilde maar dat het bruinverlies ophield. Slopend is dit, telkens kijken of er bloedverlies is. Gisteravond had ik echt krampen, later gevolgd door diaree. Misschien kwamen die krampen van mijn darmen? Ik durf niet te hopen dat het toch goed gaat, bruinverlies is te vaak de voorbode geweest van helder bloed bij een miskraam of menstruatie. Zo frustrerend dat je alleen maar kunt afwachten in dit prille stadium.
Goedemorgen meleka So far so good.. maar wat is dit slopend en frusterend inderdaad. Kon je maar even in de toekomst kijken. Het bruinverlies zegt nog helemaal niets. En krampen trouwens ook niet, zelfs niet als ze wel uit je bm komen. Ik hoop dat je afleiding kunt vinden deze dag, want lang zal ie worden voor je. Zet m op meid!
Wat een stress weer Meleka. Geen bloed geeft moed en ik had in de avond ook erge krampen nu nog steeds trouwens.O ja en diarree had ik ook in het begin elke dag tot een weekje of 6. Ik duim voor je meid dat ie lekker warm blijft zitten.
Ja precies wat ik dacht, kon ik mezelf maar even een flink aantal dagen forwarden richting een echo met een kloppend hartje Dat in de toekomst willen kijken blijft bij ons lotgenoten een item he. Afleiding is er vandaag wel. Een van mijn broers heeft ons uitgenodigd voor de film, De bende van Oss (onze familienaam wordt daarmee in verband gebracht, maar wij zijn van een "nette" tak ) en toen hij hoorde dat ik zwanger ben (geen was!) heeft hij er een etentje bij gedaan om het te vieren. We gaan gewoon, ervan uitgaande dat het goed blijft gaan! Ik zou willen dat ik het niet zo koud had en niet zo koud ben. Ik herken dat van mijn miskramen. De spanning en de angst maken me zo in en in koud. Herkennen jullie dat ook? Alleen een warme douche helpt.
Ik had het juist altijd zoooo koud als ik zwanger was, en ook kramp, en diarree... Dit zijn vreselijk uren, dagen, weken, maanden. Meleka, fijn dat er afleiding is. Wat ontzettend lief van je broer! Suus
Meleka, ik heb hier ook diarree gehad met vreselijke krampen in mijn darmen. Door je darmperistaltiek kun je ook kleine bloedinkjes (en dus bruinverlies) krijgen omdat dat flink tekeer gaat van binnen, maar ik herken die vreselijke onzekerheid. Hoever ben je nu? 5 Weken? Ik had precies met 5 weken ook een innestelbloedinkje, gevolgd door bruinverlies. Daarna nog 1x licht gehad, maar ws door een schimmelinfectie. Nu ik die behandel, heb ik geen bruin meer gezien. Ik duim dat dat voor jou ook geldt. Koud herken ik maar al te goed...in en in koud, nu ook nog, maar dat lees ik vaker, dus zal echt wel normaal zijn meis. Later schijn je het warmer te krijgen...dikke knuffel voor jou en geniet van het eten en de film!
Even een vraagje: wat zouden jullie doen? We hoorden net dat een tante van mijn moeder is overleden. We kenden haar ook goed, maar ze was al een tijdje ongeneeslijk ziek, dus dit zat eraan te komen. Nu ben ik een emodoos, maar kan dat kwaad voor de kleine? Daar ben ik erg bang voor namelijk...
Ow gisteravond op die verjaardag zo pissed! Een vrouwtje 6 maanden zwanger en gewoon roken! Dat vind ik echt ongelooflijk! :x Moet me dan ook echt inhouden om niet te roepen dat er zat mensen zijn die al die slechte dingen niet doen en gewoon geen goede zwangerschap mogen hebben en zij riskeren gewoon de gezondheid van hun kindje...
Wat naar voor je. Ik heb in het begin van de laatste zwangerschap erg slecht nieuws gehad over de gezondheid van iemand die me zeer dierbaar is. Dat was de dag nadat we het hartje van onze kleine voor het eerst hadden zien kloppen. Ik was ook doodsbenauwd voor de gevolgen, maar je weet hoe het afgelopen is... Maar toch: luister naar je intuïtie en doe wat goed voelt. Dan krijg je er later sowieso geen spijt van. Suus
Ik heb ook weleens begrepen dat het door de Utro zou kunnen komen. Faith, Noukje en Loki hadden het ook in het begin. Suus
Echt waar? Ik hoop het! Maar eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in. Het gaat precies hetzelfde als bij de miskramen. Ik probeer wel positief te blijven, maar dat stemmetje he.