angelica morgen heel veel succes! leo jammer zeg! vandaag je temp omlaag zag ik. ik hoop toch op n wondertje! ik had vandaag iets hoger maar zegt niets want gister was ie laag! mirri die d is hoog! ik weet niet of dat kwaad kan maar slik je iets voor je schildklier?
Hallo dames, Angelica sterkte met de punctie! Suus, mooi dat je alweer zoveel dagen erbij hebt! Is het nu rustig qua bloedverlies? Leo, je temp zag er idd mooi uit, balen dat je test nega was... Aowyn, een zoon nu wat leuk! Ik heb ook gelopen bij een accupuncturist, kreeg ook capsules om de innesteling te bevorderen, zal de naam van die capsules hier neerzetten. Hier gaat alles goed verder alleen s'nachts vaak wakker door de bi. Heb ook een ontzettend beurs gevoel van onderen.... Heb een muurschildering gemaakt op de babykamer, zal hem in mijn album plaatsen... Verder dikke knuf voor alle dames hier! Xxx mamatje
Jeetje, is die eierstok nu dan blijven verplaatst? Ik hoop dat het toch mee zal vallen! Je krijgt wel verdoving, toch?!
Angelica, spannend, morgen al de punctie. Heb je wel heel goed gesproken over maximale verdoving ivm die eierstok? Snap sowieso niet waarom het weer zo middeleeuws moet in Nederland, in het buitenland krijg je gewoon een roesje. Hoe dan ook, zet m op morgen. Gaat je man met je mee? Suus
Liselotje, Hmmm.. jouw temp geeft het nog niet op in elk geval.. ben benieuwd morgen! Angelica, Alvast heel veel succes voor morgen! Enne.. je stelt je niet aan hoor! Als je het achter de rug hebt is het vast meegeavllen, maar nu je ervoor staat zijn die kriebels en zenuwen helemaal logisch.. lucht lekker je hart hoor..!
Angelica alvast heel veel succes morgen. Je stelt je niet aan hoor ik denk dat je je maar moet vast pinnen dat het voor een goed doel is voor een kindje van jullie samen.Dikke knuffel. @Liselotje: spannend ik duim voor je @Leo: voor jou ook nog spannend en dus ook voor jou duim ik. @Mamatje: Mooie muurschildering en ook al weer 25 wk gaat goed. @Suus kleine zit nog lekker warm in de buik en alweer 26 wk super op naar de 27. Over 2 wk naar de osteopaat maar ik ben bang dat het dan al weer raak is. Ben benieuwd of ze dan nog het een en ander kan doen om de doorbloeding te bevorderen.
Nou ik ga steeds meer gevoelens krijgen , sinds gisteren weer misselijk en krampen onderin en de (.)(.) spelen ook al weer op en ik heb zeker een sprong gehad dit keer.Ik reageer heel sterk op een zwschap. Maar goed het vrouwelijk lichaam kan je soms flink voor de gek houden. De tijd zal het leren hou jullie zo ie zo op de hoogte als het steeds sterker wordt. Hoe is het met jou Lobi wanneer heb je de fm.Hoe gaat het met spuiten.
nee,dat was niet nodig, maar op www.uwbloedserieus stond dat een hoog vit. D gehalte kan komen door hoge productie van bijschildklierhormoon en vlgns mij was die uitslag bij mij ook wat aan de hoge kant...... Ik duik erin en hou jullie op de hoogte
Snelly, dat klinkt spannend zeg... Wanneer ga je een testje doen? Ik ga straks het Geertgen bellen voor de zekerheid. Ik had nl wat vs..
snelly spannend zeg. ik probeer nu het zkh te bellen De een op de forum zegt as vrijdag tp en op mijn schema staat punctie dag 0 en tp dag 3 dat is dan toch zaterdag. Ik sta in de wacht bij het lumc pfff
Over 9 mnd als ik ga bevallen. Ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden. Van het weekend misschien er 1 wagen, al is dat wel vroeg maar bij mijn laatste teste ik met 10 al duidelijk posi. Weet je ik nu EN DAN!!!! bah zoals iedereen dat heeft is er dan nog wel een sprankje dat je ervan kunt genieten. Het is dan de laatste kans Spannend meid
Suus, geweldige site dat bloedserieus, maar dan verder met de uitslagen. Mijn schildklierwaarden Tsh is dus wel iets hoger dan wat normaal wordt beschouwd en T 4 is normaal volgens t lijstje is de interpretatie dan; milde (subklinische) hypothereoide 0-0 symptome'; snelle hartslag, gewichtsverlies, nervositeit, trillende handen, geirriteerde ogen, slapeloosheid en een gejaagd gevoel.......... Hier had ik ook echt wel last van aan t begin van mn zwangerschappen. Ga vanmiddag de schildklierstichting bellen, wat die van mn waardes vinden. die zijn va 1300 te bereiken. Sorry hoor maar k moest t ff kwijt. verder een goeie dag allemaal, geniet van t zonnetje en de kleine dingen Ik mag zo weer werken
Snelly, loopt je banner wel goed? Hier, morgen om 9.50 de eerste FM. Had gebeld en voor de zekerheid ga ik toch morgen maar even langs.