Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @ meleka ik hoop dat je hcg goed gestegen is en het bloedverlies niets zegt! heel erg vervelend dat bruinverlies.. ik werd er ook erg onzeker van!

@mimi gefeliciteerd meid, spannende periode weer!

@snelly wat goed, een mooie echo! ik kan niet w8e tot mijn echo volgende week! we schelen nu precies 1 weekje haha!

@angelica hopelijk zal alles goed gaan vandaag!

hier gaat t goed denk ik, gisteren zelf het hartje nog gehoord!
    alleen heb k sinds 3 dagen een piepend geluidje in mn oren..erg vervelend.. vooral icm het vervelende gevoel in mn keel wat ik nu al 3 maanden heb.. brengt me toch weer in angst.. al had de kno gezegd dat het niks was.. kheb maandag weer een afspraak!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja vind ik ook, het is een beetje makkelijk. Hier hadden ze bij nadenken ook zelf achter kunnen komen. Zo zie je maar, niemand is perfect.

Suus

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn man wordt ik hoop snel terug gebeld door een arts. ik ben zo nerveus. Ik hoop echt dat dit geen gevolgen heeft voor de kwaliteit

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Meleka, veel sterkte met het wachten op de uitslag.
    Ik hoop dat je hcg goed gestegen is.

MoesCH en Snelly, jullie gaan goed meiden, ben erg blij voor jullie!
    Hoop dat we dit topic ooit mogen sluiten..

Angelica, ik duim voor je!

@ Hier, man gisteren het bed in gesleurd. :D
    De eerste keer van velen deze aankomende week!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahaha Dreamz, ik hoop dat er wat goeds uitkomt hahaha

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Haha ja dat hoop ik ook, mijn man vindt het gelukkig niet erg. :D
    Die doet zijn best dus wel hihihi.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahahha mijn man kon in het begin elke dag elke seconde maar nu pfff vermoeiend:D

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja bij ons is het ook niet zo leuk als het moet, maar als we eenmaal bezig zijn dan heeft ie er helemaal geen problemen mee.
    Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn, ben benieuwd naar de effecten van de ivig.

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb mijn dossier niet digitaal.
    ik heb haar terug gemailt dat ik heel blij ben met de afspraak en dat ik de andere afspraak graag wil laten staan.
    ik ben wel erg zenuwachtig zeg anders had ik nog een paar maanden om me voor te bereiden en nu maar 1 week.
    moet ik nu alle stukken die ik gelezen heb ook menemen net als in nederland of heb ik dat daar allemaal niet nodig??
    de test van vandaag is overgens donkerder als gister.
    dus hopen dat dat zo door blijft gaan.

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Meleka: Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag.
    Ik kan me voorstellen dat je de moed verliest is ook wel heel moeilijk als het zo op de vorige keren lijkt. Bovendien wil je jezelf ook in bescherming nemen door niet te veel hoop te houden.
    Ik duim voor een zeer (positief) verassende uitslag!

@Angelica: Jij ook succes met afwachten, hopelijk kan alles gewoon doorgaan en is de kwaliteit niet in gevaar gekomen.

Hier: Bij de arts geweest er is gelukkig geen sprake van een ontsteking en dus ook geen kans dat de miskramen daar van gekomen zijn. Het is een verstopte talgklier die vol rommel zit. Als er een bacterie bijkomt kan zoiets gaan ontsteken maar dat is gelukkig niet het geval.
    Hij raade aan om het onder narcose weg te laten halen i.v.m. de lastige plek enzo. Maar ik moet eerst afwachten of ik zwanger ben want dan natuurlijk niet onder narcose.
    Dus volgende week moet ik ff bellen of ik zwanger en ben en zo niet een afspraak laten plannen. Dat zou dan wel in houden dat we een maand niet kunnen klussen...

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de dag redelijk doorgekomen. Heb afleiding gezocht bij mijn moeder en die weet altijd wel voor afleiding te zorgen helaas ;)
    Deze keer wilde ze de buurvrouw gaan melden bij de woningstichting. Ik hoop maar dat ik dat heb kunnen voorkomen.

De huisarts werkt nu gelukkig goed mee. Ik werd net al gebeld.
    Het hcg is gestegen. Ik word heen en weer geslingerd tussen dat wel en niet fijn vinden. Natuurlijk fijn als het toch goed gaat, maar als het mis moet gaan dan liever maar zo vroeg mogelijk. Lastig hoor die mixed feelings.

Het hcg was vorige week donderdag op dag 29 van mijn cyclus 81.
    Vandaag op dag 34 is het gestegen naar 315. Ik weet eigenlijk niet of dat wel voldoende is. De ene vrouw is de andere niet met de aanmaak van hcg. Ik ga ds maar weer mailen om haar mening en vragen wanneer ik de volgende test het best kan laten doen.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden de arts heeft gebeld en volgens hem is een echo niet nodig. de bloedwaardes van gisteren waren perfect en hij denkt dat er zeker 5 eitjes mee zullen doen oh laten we het hopen. we gaan er dus voor

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieverd dat is heel mooi hoor

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier klinkt een harde juich door de kamer.
    Pffff dit had je je vooraf toch niet kunnen voorstellen zeg!

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4637 Meleka, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Dat wil/kan/durf ik niet te geloven :)
    Ik weet dat het niet slecht is, maar als je uitgaat van verdubbeling (geen idee of ik dat moet doen want iedere vrouw/iedere zwangerschap is anders) per iedere 48 uur, dan had ik het liever een stuk hoger gezien. Dan zit ik volgens mij aan de lage kant (en ga doemdenken dat de stijging afneemt omdat het fout aan het gaan is). Ik kan er niets aan doen dat ik zo negatief denk :)

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Meleka, wat een goed nieuws zeg!! hoe ver ben je nu?

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka, ik wou dat ik die onzekerheid bij je weg kon nemen, maar ik weet ook dat je dat zult houden.
    als ik jou was zou ik vrijdag ook gaan prikken als is het voor jezelf, je kan jezelf helemaal gek maken

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens een calculator op internet zou ik nu (pas) 4 weken en 5 dagen zijn. Pffff wat een lange tijd nog te gaan (waarin het mis kan gaan).

Ben ik nu echt irritant negatief aan het doen?
    Dan moeten jullie het zeggen hoor! :D

Deel Deze Pagina