ff bijgelezen, maar ik onthoud werkelijk waar niets momenteel Al een aantal nachten bagger geslapen, doet geen goed aan m;n geheugen en concentratie Dus knuffel voor iedereen maar!
Net even zo'n 10 minuutjes rustig gefietst, omdat de auto naar de garage moest en ik weer thuis moest komen. Kom ik thuis, erg veel spanning op mijn buik en bloedverlies. Echt bloedverlies, niet maar een beetje bij het afvegen zoals ik telkens had. Bloed bij de urine en bloedspatters in het toilet (sorry!). Zou door het fietsen de boel op gang zijn gekomen?
ow meleka wat erg! kun je niet naar het ziekenhuis bellen? miss mag je wel langs komen voor een echo?
Ja als het zo doorgaat, dan wil ik morgen even naar het ziekenhuis. Ik heb nu geen vervoer, iedereen is werken of heeft geen auto (als de nood echt aan de man komt, dan valt er natuurlijk altijd iets te regelen). Wat is er toch aan de hand daar binnen
het lijkt me niet dat je door fietsen een miskraam krijgt maar toen ik zwanger was van mijn dochter kon ik niks doen zodra ik wat ging doen bijv fietsen boodschappen halen en zelfs wandelen begon ik te bloeden. hier in het ziekenhuis zeiden ze dat het onzin was maar het was echt zo misschien dat jij daar ook last van heb. je weet hoe het bij mij is afgelopen het is de enige zwangerschap die goed is gegaan. hoever ben je nou eigenlijk??
nou meiden ik heb toch ook nog maar even een kruidvat testje gedaan (ja kon het niet laten) en dit is het resultaat
Angelica wat een super goed nieuws!! Wat een opluchting!! Hopelijk komen er mooie babietjes uit straks!! Mykelti ook fijn voor jou meis! Meleka, ik heb 1 keer een miskraam gehad nadat ik een eind gelopen had. Het zat al niet goed, maar de lange wandeling heeft het waarschijnlijk op gang geholpen. Maar als ik eerlijk ben, vind ik dit eerder klinken als een gesprongen adertje? Hoe is het nu met het bloeden?
haha ik was ook heel blij met her resultaat nu hopen dat de bloeduitslag morgen ook goed is en dan op naar gent
Allereerst een dikke proficiat voor jou!!! Wat een duidelijke test! Ik geloof ook niet dat je door fietsen een miskraam krijgt, maar wel dat bloed wat er al zat geactiveerd wordt om naar buiten te komen. Ik ben vandaag precies 5 weken. Heel pril dus.
@ Lobi en Suus, ik ga nu even plassen en kijken hoe het ermee is. Edit: niet goed. Direct een grote druppel in de pot. Het is echt rood hier. Ik ga maar even rustig op bed liggen, even bekomen.
Bahbahbah Meleka... Wat ontzettend rot Wat liggen blijdschap (mimi) en verdriet hier toch dicht bij elkaar... Kan het niet iets anders zijn? Dat er inderdaad een vaatje gesprongen is ofzo? Mijn vroege miskramen waren nooit zo helder bloed.
jeetje meleka ga maar lekker op bed liggen. ik kan nu wel allemaal positieve verhalen gaan ophangen maar de angst kan ik niet weg nemen helaas. hopenlijk zakt het snel
Ik hoop ook op een gesprongen ader, maar dat weet je altijd pas achteraf. Bij mij was het ook elke keer dikke paniek, ik had soms wel een tampon vol met helder rood, en dan was het weer klaar. Duim, duim. Suus
hier is het wel eens een long drinkglas vol geweest (en dit is echt geen grapje) dit was zonder bloed verdunners ik hou mijn hart dus vast met bloedverdunners.