Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Doe ik!
    Aan de ene kant ben ik vol zelfvertrouwen, maar aan de andere kant zaagt dat bloedverlies iedere keer aan mijn pootjes...maar voor jou bijzonder herkenbaar denk ik zo.

Ik weet ook niet wat ik moet/kan voelen en dat maakt me ook onzeker.
    Wel bijzonder idee dat er gewoon een kindje van 1,5 cm in mijn buik zit...heel apart!

Mss zien we hem morgen wel bewegen...dat zou leuk zijn! :)

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Rare gyn heb jij dan, want zelfs Pietje Puk van op de hoek weet dat chromosoom- en stollingsafwijkingen miskramen kunnen veroorzaken.

Hoog tijd voor een andere gynaecoloog.

Suus

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    maar wat raden jullie mijn aan of het radbout of t Geertgen want kan nu mijn afspraak nog om zetten

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja hoor, heel herkenbaar. Al had ik bij de laatste zwangerschap ook meestal wel een soort niet te beredeneren gevoel van vertrouwen. Meestal, dus niet altijd :D.

En het is ook heel bijzonder, het is net te bevatten. Misschien is het nog wat vroeg voor bewegen? Alhoewel, ik geloof dat wij met 8 wkn al beweging zagen.

Suus

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Voor onderzoek zou ik het eerst eens bij een echt ziekenhuis proberen, in deze fase. Maar de ervaringen met het Radboud zijn niet onverdeeld positief op dit topic.

Suus

6. Ik zou ook naar het Radboud gaan wat betreft de onderzoeken. Voor zover ik heb begrepen kom je er daar voor in aanmerking na 2 miskramen na elkaar. (of er moet sinds januari iets veranderd zijn). Het Geertgen richt zich in eerste instantie toch meer op het zwanger worden. Ik ben er naartoe gegaan omdat ik in het Radboud tegen enorm hoge muren opliep. Maar als je onderzoeken krijgt, heb je verder met het Radboud niks meer te maken.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    maar stel dat het een van die 2 dingen is zijn je kansen dan hellemaal verkeken ?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook niet altijd hoor, maar door de bank genomen wel zelfvertrouwen en ik zie ons nu ook echt met een kindje voor me en dat had ik iedere keer niet. Heel bizar. Maar heb ook zo mijn paniekaanvalletjes hoor, vorige week nog in de Appie. Heel veel rugpijn en uitvloeiing, dacht echt dat het klaar was...:cool:

Zou moeten kunnen tegen de 8 weken aan. Zeker als de kleine nu ook nog 2 dagen op schema voorligt. Hubby vroeg zich af of ze morgen ook nog een echo zou gaan maken. Nou als ze dat niet doet, dan vraag ik er zelf om, want hubby heeft hem gisteren niet gezien.

Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat er op deze termijn uitwendige echo's gemaakt worden! :$ Jeetje, dan moeten ze zo nodeloos hard drukken...mij niet gezien, inwendig graag!
    Sommige dames hebben daar problemen mee, maar als je toch eenmaal in de mmm zit, is die gene wel verplicht weg denk ik... :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Overigens dacht ik op mijn echo beginnende armpjes en beentjes te zien. Volgens de VK waren dat schaduwen, maar rare schaduwen....;)

Wat denken jullie? Staat in mijn album.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

In het geheel niet. Bij chromosoomafwijkingen (komt niet veel voor) heb je nog steeds kans op een gezond kind. En bij stollingsafwijkingen krijgen je bloedverdunners voorgeschreven.

Maar er zijn nog meer oorzaken hoor, lees die website van het NVOG maar eens. (En er zijn zelfs nóg meer mogelijke oorzaken, maar dat lijkt me nu nog niet aan de orde.)

Suus

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb tot 12 weken inwendige echo's gehad, volgens mij is dat bij een gyn vrij standaard hoor.

En die paniek, ja dat hield ik tot het laatst. Jammer is dat, maar niet zo gek als je al veel hebt meegemaakt op dit vlak.

Suus

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik ga ff spieken.

Poe, ik zou het niet durven zeggen.

Suus

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit is mss niet de beste echo, maar op het beeldscherm zag je echt 4 stompjes. Zal het morgen nog wel even vragen.
    Maak er een sport van zelf goed echo's te lezen... :)

14. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    @iedereen, jeetje wat kletsen jullie veel in korte tijd zeg ;)

Moet nog even wennen aan alle reacties dus ik doe het even in het algemeen. Voor degene die morgen een echo heeft, heel veel succes hoop op een mooi plaatje en een luid hartje.

Voor degene die denkt dat ze en miskraam heeft. Ik had voorgaande keren ook wel direct een gevoel dat de zwangerschaps afgelopen was. Voelde het gewoon aan mijn lichaam. Heb je zelf een vermoeden, los van het bloedverlies?

Ik heb na mijn eerste miskraam een echo gehad om te kijken of alles schoon was en ook nu krijg ik 4 nov. weer een echo om alles te controleren. Verder heb ik deze keer ook een afspraak bij de VK, ik denk gewoon even een gerustellend praatje o.i.d.

Het doorgaan voor een kindje is misschien anders bij een eerste?! Ik weet het niet hoor, maar ik weet wel dat ik hier al een meisje heb rondlopen en nu eigenlijk denk dat ik maar gewoon blij moet zijn met wat ik heb en verder niet meer verwachten. Stom misschien, maar hoe graag ik ook een 2e kindje zou willen, het is ook niet echt een moeten........ Is dat raar?

Nou meiden sterkte allemaal en toch jammer dat we bij zo'n rotonderwerp elkaar moeten ondersteunen en moed in moeten praten.

Veel liefs Petra

15. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Ik denk van wel, leuk hé die ontwikkeling en zo geweldig dat dit kleine garnaaltje uit gaat groeien tot jouw mooie kleine babytje die je over 9 maanden (ietsje minder natuurlijk nu al) vast gaat houden. Heel mooi!!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hier beetje verdrietig 4 bevrucgtingen maar

17. He wat een nieuws Angelica. Zoveel eitjes en dan maar zo weinig bevrucht.
    Maar....het zijn er wel 4!!! Je kan het ook positief zien he meid, 4 grote, echte kansen!! Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké dan. Kan me voorstellen dat je baalt, je hoopt op meer bij 16 eitjes. En nu afwachten of ze goed doordelen? Als dat zo is, 1 verse terugplaatsing en 1 cryo, nietwaar?

Hoe groot waren de geoogste eitjes eigenlijk?

Suus

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Boven17 mm ze waren Heel goed

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Angelica, dikke knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat het tegengevallen is, maar laten ze maar van top kwaliteit zijn dan!!!

Deel Deze Pagina