Bij mij zat van de zomer ook "iets" van 3,5 cm op een eierstok. Is vanzelf weggegaan Ik zou geen Gonal gaan gebruiken op eigen houtje.
Oh echt haha. Ik spuit denk ik nu een maand of , ja hoe lang zal het zijn ondertussen,,,een maand of 7?
Oke dus hij kan nog zelf verdwijnen. Ze deden er inderdaad niet moeilijk over verder, En jullie hebben gelijk, ik ga niet op eigen houtje spuiten, zou niet slim zijn..
@mykelti: fijn dat alles weer goed was!! En dat mens gewoon lekker laten lullen, was vast geïrriteerd dat ze niet vrij was met het zonnige weer. @Meleka: gelukkig is er in ieder geval sprake van stijging al had je natuurlijk op meer gehoopt. Dr.s vindt het blijkbaar nog geen verloren zaak, dus dat is in ieder geval hoopgevend. Wel zwaar om tot maandag te moeten wachten met prikken, sterkte!!
@Lobi: kan dat VS niet gewoon komen omdat het er toch aan zit te komen? Hier nooit zoveel dagen VS, maar toch wel een dag of 3/4.
Ja dat zal het wel zijn. Maar mn eitje is nu pas 14 mm dus dan moet ie wel een grote groeispurt maken wil ie over een dag of 2/3 ongeveer 20 mm zijn...? Hij was nu maar 2 cm gegroeid is 3 dagen
Ja die hormonen zorgen ervoor dat er een eitje gaat springen en dat hangt weer samen met het vs denk ik. Dat hormoon was vrij hoog. Eigenlijk al hoog genoeg om een eitje te laten springen (vorige keer zeiden ze dat een eitje springt rond 800 en nu was ie al boven de 800). Het klopt allemaal niet helemaal geloof ik, maar de gyn had er wel vertrouwen in dus dat moet ik dan ook maar hebben...)
gelukkig wel een stijging van het hcg! maar wat blijft het spannend! als je het echt niet uit houd, gwn bellen vanavond voor een echo en klachten gwn overdrijven.. bij 5 wkn zie je wel al een vruchtzakje,, dan weet je in ieder geval dat er iets zit en wat goed op termijn is..
@mykelti gaat goed zeg! @lobi ook goed nieuws toch.. hopelijk groeien de eitjes goed door! hier gister en vandaag beetje zeurderig gevoel in de buik.. gister wel wat meer als vandaag! verder alles goed denk ik...
Weet ik niet, ik snap nooit zoveel van die formulieren. Ga ik wel naar vragen dinsdag, dan belt de gyn mij voor de uitslag en mocht daar nog weinig uitkomen of nog niet alles geprikt zijn, dan wil ik een doorverwijzing naar ehm, de internist moet je dan toch zijn? Zwangerschapshormonen zouden het op zich niet moeten zijn: ik kwam tijdens de zwangerschap van Thirza in totaal maar 10 kilo aan en daarvan was direct na de bevalling 9 er alweer af... (groot kind, veel vruchtwater...). Maar goed, ik heb inmiddels wel eea op schildklier.nl gelezen, en die pak ik er dinsdag maar bij als ik de gyn aan de lijn krijg, kan ik gericht vragen naar die waardes idd. Is gelukkig wel 1 van de 2 goeie gyns uit mijn ziekenhuis
Omdat je anders theoretisch gesproken kans gaat lopen op 8-lingen enzo? Ik duim voor je, hopelijk komt het allemaal goed deze ronde. Zou dus ook idd niet op eigen houtje gaan spuiten...
Bij mij is daar nog nooit echt een peil op te trekken geweest. Dus wat dat betreft... Je zou het experiment kunnen wagen, maar met een beetje pech krijg je meerdere eitjes, kun je niet zeggen dat je meer gespoten hebt, en mag je de volgende keer niet meer zoveel spuiten... Suus
Dat is zo... Wat een dilemma's he... Maar ik ga het niet doen... Ik ga er voor deze keer maar heel hard op hopen dat mn lichaam en dan met name mn rechtereierstok (en eitje) gaat doen wat ie moet doen!!
Internist/endocrinoloog idd. Nee, dan zullen het geen zwangerschapshormonen zijn. Kan heel goed dat je schildklier van slag is geraakt bij de zwangerschap van Thirza, dat gebeurt heel vaak. Maar dat weet je natuurlijk allang. Suus
Dat is ook zo frustrerend trouwens... "Vroeger" kon je de klok gelijk zetten op mijn cyclus. Vanaf zelfde dag vs, precies zelfde dag een pos ovutest en helaas precies op de dag af wat rood en vervolgens ongesteld. En nu... Ts echt een rommeltje. Soms denk ik wel eens dat ik met alles moet stoppen en mn lichaam weer de kans moet geven het zelf allemaal te regelen. Ik denk nl echt dat mn cyclus zo ontregeled is geworden door stress..
Ik heb de klachten pas sinds de eerste miskraam. Na de bevalling van Thirza bleef mijn gewicht ondanks BV en enorme overproductie wel steeds hangen op 64 kilo, wat ik direct na de bevalling woog, maar toen ik op koemelkvrij dieet ging 9 mnd later, viel ik zo ineens 8 kilo af... Dat zou bij een trage schildklier toch niet moeten kunnen, geloof ik. Maar goed, we zullen zien. Zou wel fijn zijn als deze gewichtstoename een stop toegeroepen kan worden, want dit is niet grappig meer. M'n broeken passen al een tijd niet meer, maar nu beginnen m'n rokken ook krap te zitten sommige, en ik vind mezelf er nou niet bepaald mooier op worden zo Nouja, nog 4 dagen en dan weten we de eerste uitslagen iig...