Hier: Vanmorgen op NOD witte test. Ik voel me nog steeds zwanger, heb er sinds vanmorgen zelfs een klachtje bij, veel witte afscheiding. Ik hoop dat ik mezelf niet vreselijk voor de gek houd. Als ik niet ongi word test ik maandag ochtend weer.
@meleka: Wat rot meid! Nou hopelijk gaat het weekend snel voorbij en brengt maandag meer duidelijkheid, hopelijk positieve duidelijkheid!!
Hallo lieve dames, even een berichtje van mijn kant. Ben echt weinig online geweest en moet zeggen vind het wel even lekker zo. Ik ben ookgoed ziek geweest wellicht speelt dat ook mee. Morgen 2 weken geleden kreeg ik koorts waar ik nu net een paar dagen vanaf ben. Ik had een infectie aan mijn bovenste en later ook onderste luchtwegen, heb 2 zware antibiotica kuren gehad met anti allergie meds erbij want ik ben dus allergisch voor antibiotica. was erg heftig allemaal, vandaag word de 1e dag zonder meds en hopen dat het wegblijft, er zit nog steeds wat vocht in me luchtwegen dus hopen dat dat rustig blijft nu. Verder zijn we erg druk geweest met de puppy, die het overigens nu super goed doet! ennn we zijn donderdag bij een andere gyn geweest, ha had dat geregeld. Opzich redelijk gesprek gehad, kreeg nog niet alles voor elkaar en ze voelde zich even flink beledigd toen ik over belgie begon. Maar goed ze heeft mijn bloedprik formulier van de vorige gyn nagekeken en de helft ontbrak dus ( zelfs binnen NL richtlijnen) ik kreeg dus een nieuw formulier en het wachten tot 12 weken na mk met prikken vond ze onzin dus ik mocht direct prikken! Echt heel uitgebreid voor nederlandse begrippen oa antistoffolipiden stolling trombofilie schildklier proteines s en c factor 1 2 en 3 en factor v leiden. 17 november krijgen we de uitslagen, als ze goed zijn wil ze eventueel mij progestoron gaan prikken.. wow! als ze slecht zijn worden de testen herhaald want ze moeten 2 keer slecht zijn om bevestigd te zijn en dan worden er meds gestart. erg spannend allemaal dus en erg fijn dat er voor belgie al wat onderzoeken worden gedaan want daar ga ik natuuurlijk gewoon heen O en ik heb nog een echo gehad ik was schoon ( na 2 mandarijnenstolsols) en ik had weinig follikels links en rechts 4. maar dat kon ook dat ze nog kwamen. Er zijn nu 5 miskramen in het systeem waarvan 3 bevestigd en 2 vermoedelijk. O en ik moest al me datums opnoemen want me dossier was onvolledig!! wat was ik blij met fertility friend daar staat alles in gelukkig!
Dat klinkt beroerd, Alhoha. Ik hoop dat je die infectie-ellende nu zo goed als achter de rug hebt! Grappig, wij denken ook steeds vaker aan een hond. En succes de komende periode met alle testen, hier en in België Angelica, gaan voor die ene! Weet je de reden waarom de arts er wel en het lab er niet 2 wilde terugplaatsen? Vanwege de kwaliteit misschien? Ik kan me voorstellen dat een embryo van mindere kwaliteit misschien een gevaar kan gaan vormen voor het goede embryo. Denk ik dan he Y30 hopelijk voor jou ook snel positieve duidelijkheid!
een hond hebben is echt een zege... hier ook een hond zou niet weten wat ik zonder haar moet in deze moeilijke tijd
Meleka, dikke knuffel voor jou! Angelica, succes meis! Y30, hopelijk heb je maandag een mooi 2e streepje! Aloha, fijn dat het weer beter met je gaat! En super zo'n meedenkende arts...leg ze een beetje het vuur aan de schenen en hupsakee ineens kan er veel meer! @Hond: we hebben er twee en vier katten...die had ik allemaal al voordat ik mijn hubby leerde kennen...oh ja, en sinds deze week nog 2 muisjes. Waren er 3, maar ze gaan niet zo lang mee. Die laten we "uitsterven" dus nemen voorlopig geen nieuwe. Heerlijk die beesten, verzetten je gedachten toch even meer dan alleen een boek of de tv. Hier gaat het goed met Vijgje. Begin mezelf echter echt niet lekker te voelen. Heel slap en moe en rare maag. Net wel even de stad kort ingeweest, heb een positiebroek gekocht, want gewone broeken zitten niet meer lekker. Zwem er nog wel in, maar knelt niet om mijn buik. Heerlijk!
Meleka wat rot... Durf je er zelf nog vertrouwen in te hebben? Missymaaike mijn hartslag is ook (te) hoog. Daar zijn ze bij de onderzoeken in t Radboud achtergekomen. Dit kan inderdaad miskramen veroorzaken. T advies is om minimaal 2x per week minimaal een uur cardio te doen. Angelica wat een dubbel nieuws meid. Maar...deze MÓET m gewoon worden!!!!! Y30 Rot altijd he die witte testen, vooral als t voor jezelf zo anders voelt.. Hondje hier ook sinds 2 weken nu. Ook 2 katten. T geeft idd veel positieve afleiding.
lobi dat is voor mijn lastig :s ik zit in een rolstoel en hoe kan dit dan miskramen veroorzaken , en ligt dit dan aan je schildklier ?
@Mykelti: Ha positiebroek...het shoppen voor baby en mama is begonnen. Lekker toch! @huisdieren: wij hebben twee katten en inderdaad is dat wel heerlijk qua afleiding en knuffelen enzo @Meleka: *knuf*!
ik heb even wat verder onderzoek gedaan en ben echt super blij met dit forum zo kom je nog is ergens. ik werd gewezen door een forum genootje die had gezien dat ik een miskraam had op b12 te kort als ik die lijst lees schrik ik gewoon hoeveel er over een komt dus ga aankomende maandag de huisarts vragen of ik op die twee dingen geprikt kan worden . wie weet ligt de ''oplossing'' wel dichterbij dan dat ik dacht.... jullie zijn kanjers en ben zo blij met jullie
Hey meis, kijk even op www.stichtingb12tekort.nl. Steek je vast veel van op! Hier ook een B12 tekort, zonder aan te wijzen reden. Ook andere vitaminetekorten, maar B12 wilden ze niet geloven...spuit nu al 2,5 jaar wekelijks. Als ik verder ga dan 2 weken, komen alle klachten weer terug. Ook na ziekte en stress is het mis. Succes!
Wie gelovig is, alvast sorry, maar ik word echt kotsmisselijk van die reclame op National Geographic over pint-size preachers...zie je een jochie van max 4 half bezeten te staan preken...walgelijk! :x
Ik ben hardstikke gelovig, ken de reclame niet, maar kids van 4 die helemaal in hogere sferen staan te preken, lijkt mij geen gezonde zaak ook hoor! @Meleka: he bah meis, kwam er nu maar duidelijkheid! @MIssymaaike: de klachten van schildklier en b12 kunnen erg op elkaar lijken, dus goed om beide te laten prikken. Vraag je huisarts om even uitgebreid op schildklier te laten prikken, want als ze alleen even standaard prikken, kan het maar zo dat er niets uitkomt, terwijl je wel last hebt... Hier in mei bij HA dus laten prikken en dat was allemaal prima in orde. Tja, we zullen dinsdag horen of dat ook echt zo is, of dat er toch wel degelijk meer aan de hand is. @Angelica: spannend! Ik duim voor je! OK, eerst ff eten nu. Later!
Nee, idd mij ook niet en het ziet er ook heel eng uit, weet niet hoe ik dat moet zeggen, maar je wordt er nu mee doodgegooid op NG. Volgens mij is die uitzending morgenavond 9 uur. Hier ook altijd naar kinderdiensten geweest en hubby nog meer, maar dan is het spelenderwijs met geloof bezig zijn. Lijkt me toch een stuk gezonder... Eet smakelijk!
Ja, als ik -zonder dat spotje gezien te hebben- even reageer vanuit wat ik weet over bepaalde christelijke kringen, dan gaat het hier om zeer charismatische kringen. Dat zijn groepen christenen die heel erg focussen op gevoel, openbaring, profetie enzo. Mensen die in het dagelijks leven ook erg in hun emotie zitten, weinig toetsen met hun verstand, en de boel dus volledig uit evenwicht hebben laten gaan. Want ook de bijbel heeft hier erg veel (en weinig goeds) over te zegge, over mensen die zo met zaken omgaan. Goed, dat was ff off-topic, heb theologie gestudeerd o.a., dus vind dit altijd wel interessante fenomenen Even kijken maar morgenavond
Dat heb je leuk omschreven en denk zeker dat je gelijk hebt. Volgens mij is de gemiddelde Nederlander hier ook serieus te nuchter voor... Ach off-topic mag ook best wel eens toch? Kijk ze!
@Mykelti: ha, lekker aan het shoppen geweest dus voor positiekleding Leuk! Hier een oplossing voor mijn niet-passende spijkerbroeken gevonden. Die van manlief passen wel... Maar vandaag in de dierentuin toch maar besloten om even wat nieuwe broeken te gaan kopen. Wel zo warm straks als het winter wordt. Benieuwd welke maat ik nu dan heb... not