Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Y; balen, die witte test :( Hopelijk maandag wel een streep :) Ik duim voor je!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Er is ooit wel onderzoek geweest naar de vraag of bepaalde kerksoorten bepaalde menstypen aantrekken en dat blijkt idd zo te zijn. Zo zul je dus in die charismatische kerken meer de emotionele mensen treffen, en in reformatorische kerken meer rationele types.
    Welke psychiatrische stoornissen veel voorkomen binnen kerken is ook veelzeggend.... :D Binnen die charismatische kringen die je in verhouding errug veel mensen met psychotische stoornissen, terwijl in die strenge kerken juist errrug veel depressieve mensen zitten. Om dus maar eens wat te noemen.
    Vind ik, als christen zijnde, altijd wel een nuchtere relativering van het kerk-zijn :) We moeten de vorm waarin we het met z'n allen gieten niet ten allen tijde verschrikkelijk serieus nemen ;)

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    meleka hoe gaat het nu met je??

angelica ik duim voor je!!

y30 balen zeg van die witte test misschien was je nog net iets te vroeg.

lobi jij moet morgen als ik me niet vergis heel veel succes.

mykelti ben jij in het mca wel eens bij dokter bink geweest?? bij haar heb ik mijn (hopenlijk) eerste echo.

suus ik heb het onderzoek van het uz gent uitgeprint om mee te nemen.
    nu staat er bij afs met herhaalde miskramen ondanks aspirine en fraxiparine dat de behandel methode ivig en/of prednison en/of
    azathioprine is maar ik kan op internet verder niks vinden over azathioprine alleen dat gebruikt word als je een orgaan transplantatie hebt ondergaan ter verkoming van afstoting.
    weet jij hier misschien iets meer van??

hier ik ben al weer dikke vriendjes met de wc pot je zou zeggen dat is een goed teken maar de vorige keer was ik dat ook nog de avond voor mijn curretage dus ik ben er gewoon erg gevoelig voor helaas.
    moet zeggen dat ik voor de rest erg rustig ben voor mijn gevoel heb ik nu alles gedaan wat in mijn macht zit en het is nu afwachten wat ze in gent gaan doen en hoe het verder gaat uitpakken.
    gelukkig word dit een drukke week dus heb ook niet zoveel tijd om erover na te denken of het wel of niet goed zit.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mimi: nee, nog nooit van gehoord, dus of een co of een verloskundige? Was vorige week bij verloskundige Noordermeer. Die is ook onwijze aardig!

Dat je rustig bent, is volgens mij wel een goed teken! :)

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi nog steeds hetzelfde hier.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mimi, azathioprine doet zo te lezen hetzelfde als prednison: het immuunsysteem onderdrukken. Ken niemand die dat gebruikt heeft eerlijk gezegd.

Meleka, klote. Echt.

Suus

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Beetje rare vraag mss, maar de dames die nu zwanger zijn/zijn geweest waarbij het goed lijkt te gaan/is gegaan: hadden jullie ook een beetje "paniek" gevoelens toen het goed leek te gaan? Kan het moeilijk omschrijven, maar ik wacht al jaren en dan lijkt het nu eindelijk ok te gaan en dan ben ik soms een beetje paniekerig...

Voel me daar dan wel slecht over...:(

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meleka, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis, want dit is toch ronduit k*t! :x:(

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mimi van harte gefeliciteerd ;D

Meleka; knuffel.....

Mykelti; vooralsnog lijkt t goed te gaan maar ik durf nergens op te rekenen.... Heb wel n klein beetje hoop maar ook soms angst en paniek.
    We kunnen pas zeker zijn als we een baby in handen hebben en dan beginnen de volgende onzekerheden ;)
    Ik hou het bij babystapjes, nog 5 nachtjes dan hindernis 1, de 8 weken echo........ Hoe hou ik het uit ;P

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Y30; duim, duim.....
    Verder een fijne zondag dames, geniet van de zon ;)

O,ja ik heb n koortslip, voor mij een teken dat m'n lichaam druk bezig is nieuw leven te maken en even minder weerstand heeft. ;)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo probeer ik het ook te doen ja. Maar voelt al wel heel anders dan de andere zwangerschapjes...;)

Hmmm, precies op jouw termijn kreeg ik een koortsneus...loop er nu ook erg mooi bij...;):D

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    daar had ik ook last van bij de zwangerschap van mijn dochter.
    ik had ook heel erg last van nachtmerry's die beginnen nu ook weer.
    ik droomde altijd dat mijn man dood ging en ik alleen moest bevallen haha nou mijn man is er nog en hij was mooi bij de bevalling.
    super hoor dat het zo goed gaat.
    wanneer mag je nou weer komen?? dezelfde week ik mij toch??
    ik ben benieuwd hoe onze dokter is we wachten het maar af verstand van echo's hebben we onderhand zelf dus het zal vast wel goed moeten komen.

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    o ik zie al wanneer je weer mag komen.
    dan ben je ook al 10 weken dat moet vast een goed gevoel geven dat je dan bijna over die 12 weken heen bent.
    super hoor

14. Hee meiden, even een egoberichtje. Vanochtend naar t ziekenhuis geweest en helaas rechts geen gegroeid eitje. Links dacht ze er nu wel een van 23 te zien, naast de cyste. Dus wéér geen kans deze maand. Ik word er zó ontzettend moe en moedeloos van... Zucht...:(:(:(

Ik moet nu n afspraak maken voor een evaluatiegesprek. Deze gyn begon ook over ivf en dat mijn behandelend arts dit nog eens moest gaan bespreken want dat t op deze manier uitzichtloos is:(

15. Meleka en Angelica ik blijf voor jullie duimen!!!

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, 9+4 dan en dan met 12+1 weer voor de nekplooimeting.

Hier ook veel dromen, bijna iedere nacht, maar wel verschillend. In de eerste werd de vrouw van een collega afgeslacht in onze auto...hoe verzin ik het?! :$

Spannend voor jou. Wanneer moet jij nu? Deze week?

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje meis, wat een frustrerende bende! :(
    Wel goed dat ze het nu serieus hebben over IVF. Maar dat kon toch niet ivm je linker eierstok? Zouden ze die dan eerst moeten weghalen?

18. Ja mega frustrerend en om moedeloos van te worden. Ze weten niet zeker of ivf dus kan bij mij, ze zei dat ik een afspraak moet malen voor n evaluatiegesprek en dat mijn gyn dit dan tijdens t overleg zou moeten bespreken. Maar mn eigen gyn zegt zo stellig nee tegen ovf dat ik denk dat ik mn evaluatiegesprek bij iemand anders plan.
    Mss dat ze dan alleen rechts aanprikken? Maar omdat links zo enorm goed op de hormonen reageert is ze wel bang voor overstimulatie van links. Dus wat er uiteindelijk voor mogelijkheden zijn voor mij weet ik niet:(

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik hoop dat ze nu eens wat knopen doorhakken. Verwijderen was een optie toch?

20. Die optie wil ik zeker ook bespreken. Dat zou wel heftig zijn met ook heftige gevolgen. Maar ik wil t zeker serieus besproken hebben..

Deel Deze Pagina