Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Klopt.. heel klein, maar aanwezig..

2. Volgens mij esten ze t niet standaard omdat je t ook kan krigen tussendoor. Dus als je eenmaal negatief bent wil dat niet zeggen dat je t niet alsnog kan krijgen. Maar zeker weten doe ik dat niet.

Suus ja moeilijk he, je wilt info, maar ook weer niet teveel... Ik hoop dat t gesprek met de ka je meer informatie zal opleveren en dan vooral positieve!! Maar...ik duim en hoop nog steeds dat je t nog heel lang gaat volhouden zo!!!! Jullie kunnen het!!!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze testen het niet standaard omdat 1 op de 5 vrouwen drager is en het meestal geen gevolgen zou hebben. Tsja...

De ka komt vd week wel. Eerst nog even broeden!

Suus

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He suus. Knuffel. Ik snap dat je antwoorden wil.vanmorgen een test gedaan. Mijn urine was licht van kleur. Toen liet ik hem vallen, dus mijn test heeft een verrijking, maar je ziet in het licht een eindstreep bij de bolling

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

aaaaaaaaaa spannend! Hoeveel dpo?

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #46 Meleka, 5 jun 2011
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
    Angelica, ik volg het even niet meer. Heb je je afgelopen cyclus nog geprobeerd om natuurlijk zwanger te worden voor de ivf en ben je nu 3 dagen overtijd? Ik duim voor je hoor!

Ik puf me door het leven nu, kan me wel blijven douchen. Opvliegers zijn een ook een bijwerking van gonal las ik (ik heb de bijsluiter van tevoren eens een keer niet gelezen). En ik dacht er klaar mee te zijn na de deca. Niet dus.

Suus, sterkte en kracht meisje. Knuffel.

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Suus: so far so good.. Weer een dag erbij! Wanneer ben je 25 weken? (heb je wel ergens geschreven geloof ik)
    Wat ongelofelijk frustrerend moet het zijn dat je getroffen bent door iets wat waar je al een tijdje last van bleek te hebben. En hoe goed je ervaringen met dr E ook zijn: ik vind het nalatig van een arts een urineverlies te opperen en niet even een vruchtwatertestje te doen. De klacht die jij had is nl typerend voor een kleine scheur in de vliezen.
    Uitdaging om nu toch zo positief mogelijk te blijven.

Angelica: dat klinkt veelbelovend, spannend! Wanneer ga je weer testen?

Meleka: bléh, dat klinkt heel oncomfortabel. Ik hoop dat het je snel iets prachtigs gaat opleveren!

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Suus: oh ik zie het al. Morgen 25 weken, mooi! (relatief gezien dan)

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt Maja, het is ook nalatig. Ten eerste dat ze me een maand met bloedverliesklachten laten doorlopen terwijl zij weten dat ik GBS heb. Ten tweede dat er zelfs geen belletje ging rinkelen toen ik er vochtverlies bij kreeg.

Misschien was dit niet te voorkomen geweest, maar wellicht was met veel eerder peniciline en absolute rust deze ramp uit te stellen geweest. En een week maakt al zo veel uit bij deze termijn.

Eigenlijk is het dezelfde houding waar iedereen hier steeds tegenaan loopt: het zal wel meevallen, mevrouwtje. Terwijl wij als groep al bewijzen dat het bij bepaalde patiënten gewoon vaak niet meevalt, en dat je niet alert genoeg kan zijn... Ik bedoel, hoeveel moet er misgaan eer ze snappen dat het protocol voor sommigen gewoon niet opgaat omdat ze niet in de statistieken passen?

Ik zal het E tzt zeker laten weten, maar voorlopig koop ik er geen donder voor en ben ik aangewezen op wat mijn lijf doet.

Meleka, arme jij. Gelukkig is het niet zo warm meer (denk ik).

Suus

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus ik weet eigenlijk niet hoeveel dpo rond 20 mei dosering gehad we hebben 3 x gedaan rond die tijd. Het streepje is heel licht en dun.misschien indroog lijntje. Morgenmiddag testen. Meleka ik kreeg uitslag van gonal.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je weet maar nooit, Angel!

Suus

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dosering is eisprong geen iui gehad of hormonen

13. Angelica jij maakt t wel spannend zeg!! Ik hoop het zó voor je..!!

Meleka sterkte meis!! Gelukkig voor jou is t vandaag niet zo warm... Ben benieiwd naar kijn bijwerkingen straks. Al is mijn dosering natuurlijk een heel stuk lager!

En Suus gewoon goed doorbroeden hoor!!! Heb je inmiddels al wat meer contact met de vrouw naast je? Wij hebben toen geel steun gehad aan elkaar.

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    spannend aneglica ik hoop dat hij morgen duidelijk positief is dat zou wel mooi zijn vlak voor jullie ivf behandeling.

suus gaat dat gbs wel over met medicijnen of is dat iets waar je nooit meer vanaf komt.
    ik vraag me af of ik het niet ook had/heb ik heb bij mijn dochter ook bloedingen gehad slijmprop vroegtijdig verloren (toeminste ik denk dat dat het was)
    en ik verloor ook vocht maar hier werd er gezegt dat het gewoon afschijding was dat werd altijd dun in je zwangerschap, dus ik heb daar verder ook nooit wat mee gedaan.
    ik heb toen ik 14 weken was wel nog een uitstrijkje gehad daar heb ik nooit meer wat van gehoord dus die moet goed zijn geweest.
    merk je iets aan de kleine dat ze weinig vruchtwater heeft?? of doet ze nog precies het zelfde als anders??

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee Lobi, niet zo veel contact, maar de sfeer is ook niet vervelend. Ik vind het op dit moment ook niet zo erg :).

Suus

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee hoor Suus. Dat wil ik van jou in jouw omstandigheden niet horen! Mijn ongemak valt in het niets bij jouw situatie.
    Ik schrijf alleen maar even van me af.

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor vaker van vrouwen die vocht verliezen tijdens hun zwangerschap en dat er dan heel makkelijk wordt gezegd dat het urine is. Dat kan het natuurlijk zijn, maar eens te meer wordt je er zo op gewezen om heel allert te zijn als anderen zomaar iets aannemen.

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mimi, GBS gaat nooit meer over. Als ik je klachten hoor, zou ik het zeker laten testen. Ik hoorde dus ook niks over die kweek, moest er zelf om vragen...

De kleine doet gewoon haar ding, eigenlijk. Waanzinnig hè!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja je moet het echt ff testen. Dat kunnen ze onder de microscoop zo zien.

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai dames,
    Kom weer eens langs om te lezen hoe het met iedereen gaat....
    Schrik me een hoedje....
    Suus, wat een schrik...dat dit juist jou moet overkomen...hoop dat je kleine voorlopig nog lekker bij je blijft zitten! Dikke knuffel van mij! Stuur je veel positieve kracht toe!

En dreamz meis toch....wat verdrietig zeg!! En wat heb je een paar heftige dagen achter de rug gehad...lichamelijk en geestelijk zoveel moeten door staan, hopelijk kun je dit ook weer een plaatsje geven, het is niet niets meis om dit weer mee te moeten maken....dikke knuffel!

Angelica...spannend duim voor je!
    Ook een een dikke knuf voor de andere dames hier!
    Met mij gaat het naast de spanningen en het erge emotionele redelijk, nu ook bi erbij. Met onze dame gaat het goed!
    Dikke xxx van mamatje

Deel Deze Pagina