Helaas welkom nut. Misschien kun je iets meer vertellen. Was je al ver in de zwangerschap(pen)? Zijn jullie aan het proberen voor jullie eerste kindje?
hey dames.. vanmorgen de curretage gehad.. lig nu nog in t ziekenhuis.. mn man mocht niet bij me blijven.. hij mag strax pas om 2uur komen tijdens t bezoekuur.. ik vind t zo stom.. normaal mocht ie altijd blijven, kheb nu egt een k*tzuster.. zit hier nu in mn eentje te vervelen en kheb zware buikpijn hoop dat t verder ged met jullie aat!
MoesCh sterkte meis! Ik hoop voor je dat de tijd toch een beetje snel gaat! Laat je man als ie er vanmiddag bij is, maar goed voor je zorgen en extra lief voor je zijn! Sterkte!!!
Sterkte Moesch dat is niet leuk dat ze zo moeilijk doen he bah.Je gaat je vast beter voelen als je straks Moeschman weer ziet. Nogmaals sterkte en laat je lekker verwennen. Hier alles prima
Sterkte Moesch, Misschien moet je Ff aan de bel trekken dat je buikpijn hebt, dat hoort niet. Toen ik dat had na m'n 3e curr zat m'n blaas te vol
Suus klonk positief je echo Gedraagt de verpleging zich al wat soepeler ? Vruchtwater komt toch steeds vers bij, betekend het datje nog vw verliest? Wel lekker dat je wat mobieler binnen t zh wordt, heb je al van je vrijheid genoten?
Gelukkig maar dat je weinig last hebt, en spannend wat je man te horen krijgt. Succes met je tentamen! Suus
Wat? Dat is echt belachelijk. Mijn man mocht altijd bij me blijven. Wat een takkewijf! Die pijn is niet normaal, dat kan een stolsel zijn. Soms helpt het om te lopen. Hoop dat je je snel beter voelt! Suus
Ja, ze deden gisteren ineens normaal. Ik hoop dat dat zo blijft. Ik verlies de godganse dag vruchtwater ja, op zich een goed teken. En ik ben gisteren wel een heel kwartier beneden naar de Albert Heijn geweest. Een waar avontuur . Suus
ik hoor zaterdag of ze goed van kwaliteit zijn. 5 van de 10 zijn bevrucht. Ik krijg er maar 1tje terug. Ik hoop dat het goed is
Oeh dus nog steeds heel spannend!!! Nou er zijn er iig 5 bevrucht, dus dat is hartstikke goed, toch?! Mijn duimen draaien voor je hoor!!!