Suus, hebben de doktoren eigenlijk voorspeld hoe lang je zo zou kunnen blijven? Zou het theoretisch gezien kunnen dat je echt nog weken erbij kan krijgen?
In theorie kan het tot 40 weken zo doorgaan, maar dat gebeurt maar heel zelden. Eigenlijk is alles mogelijk zolang ik maar geen infectie krijg. Ik kan morgen bevallen, maar ook met 35 weken pas. Ze ligt er trouwens ineens wel mooi voor, volgens de echo, dus het zou dan toch een echte bevalling worden. Jammer . Suus
Dat dacht ik al wel Suus, maar ik dacht toch eens vragen of ze je meer hebben kunnen vertellen. Op basis van voorgaande situaties wellicht. Maar dat zullen ze misschien ook wel niet zeggen, omdat iedere situatie anders is. Nouja, gewoon volhouden dus! Je doet het super!!
Nee, ze zien het echt allemaal: meteen bevallen, na twee weken, na drie weken, na drie maanden. Dat hoor ik ook geregeld van de verpleging. Het valt niet te voorspellen! Daarom zeg ik ook, over een paar weken wil ik wel naar huis, ik ga hier niet tot de 40 weken liggen. Wat ik hier ook van iedereen hoor, is dat het ineens zoveel voorkomt, die te vroeg gebroken vliezen, ook bij jonge meiden. Raar hè?
Suus bedoel je op het moment of de laatste tijd? Het schijnt dat in Mei - Juli(uitgerekende) de vliezen vaker eerder breken door warme weer.
Het zijn er misschien maar een paar meer dan normaal hoor, ze zien hier natuurlijk wel het ergste van het ergste...
Dat is al goed nieuws, Angelica. Het is maar een raar traject he. Beetje bij beetje hoor je of het goed is gegaan. Het gaat goed tot nu toe. Van die 5 zal er vast minstens 1 bevrucht zijn. Hopelijk meer. Worden die dan bewaard?
Suus, ik moest ondanks alles toch even glimlachen om je opmerking dat nu de AH een avontuur is geworden. Forgive me. Ik kan je helemaal begrijpen.