Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahahaha!

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    super!!! dit gaat hem of haar worden!!

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus mooie armband.

ik ben alweer van mijn ongi af nu maar 2 dagen de hoeveelheid was redelijk en wel echt rood (lekker praatje) misschien komt het nog terug, maar is dit niet te kort moet ik me daar zorgen over maken??

4. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hoi allemaal, ik ben er nog ;)

Suus: wat gaat ie goed met je beeb! Groot gelijk dat je over een paar weekjes broeden naar huis wil, zeker omdat je dicht bij het ziekenhuis woont. Die ctg-thuis-service etc is er tenslotte niet voor niks, en op je billen liggen kan je overal. Maar wat fijn dat je beeb zo goed in je buik blijft en het goed doet, echt super!

Angelica: dat klinkt goed zeg! Ik heb zo'n gevoel dat dit wel eens heeeel goed zou kunnen gaan.

Liselot: sterkte meid, begrijpelijk dat je je soms zo rot voelt.

Lobi: wat een tegenvaller. Ik hoop dat de verhoging voor een ei gaat zorgen. Had je nou morgen weer een echo?

Leonieke: heeeele fijne tijd in Griekenland gewenst, heerlijk zeg!

Snelly: nog steeds optimistisch? Wanneer ga je testen? (of heb je dat stiekem al gedaan :)?

Met mij: ik heb er werkelijk NUL vertrouwen in dat dit een goede zs is en ben dan ook niet al te best gestemd de afgelopen dagen.
    Verlies geen bloed, maar het voelt gewoon niet goed, gatver-de-gatver. Heb getwijfeld over het vervroegen van echo maar uiteindelijk besloten dit (nog) niet te doen.

5. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Weet niet mimi, hangt ms ook af van hoelang je normaal bloed/
    Ik heb wel vaker maar 2 of 3 dagen. Als de hoeveelheid wel "ok" was, zou ik me nu nog geen zorgen maken. En even kijken hoe de volgende ongi is (of hopelijk niet natuurlijk)

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    maja ik hoop dat je gevoel ernaast zit (al weet ik dat je gevoel het helaas vaak goed heeft)
    wanneer mag je voor een echo?? en hoever ben je nu 6 weken toch??

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    over precies een week. Ben nu ongeveer 6.3.
    het enige lichtpuntje is dat ik nog kan hopen dat mijn gevoel beïnvloed wordt door alle slechte ervaringen (door angst dus) En daar hou ik me dan toch maar aan vast: kop in het zand en pas instorten als het echt nodig blijkt te zijn. Maar daar ben ik dus wel de hele dag mee bezig :(

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik kan me heel goed voorstellen dat het ook door angst kan komen.
    en je kop in het zand steken is helaas op dit moment misschien het beste.
    en logies dat je er de hele dag mee bezig bent het is niet niks wat we allemaal moeten doorstaan

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuur je een portie zen, Maja. En hoop dat je ernaast zit.

Meiden die ook Gonal hebben gespoten. Ik wilde het niet eerder vragen om niemand angstig te maken. Maar hoe hebben jullie het spuiten ervaren? Bij mij is het zo wisselend. De meeste keren gaat het helemaal goed en voel ik niets of nauwelijks. Maar er zijn keren bij dat het gemeen pijn doet wanneer de spuit en de vloeistof erin gaan. Ik krijg er een beetje een afkeer merk ik (waarschijnlijk vooral omdat ik er weinig mee bereik).

Morgenvroeg weer heel vroeg op om naar Gent te gaan.
    Briefje met vragen ligt klaar. Ik ben zo benieuwd wat er dit keer te zien is en wat de prof vindt. Ik heb me ingesteld op slecht nieuws om teleurstelling te voorkomen (als dat al mogelijk is). Ik heb er echt een hard hoofd in. Duimen svp!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het belangrijkste is dat het echt goed rood is. En twee dagen is ook niet ultrakort of zo. Is dit nou je eerste keer na je curettage?

11. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    nee he, dat is het inderdaad niet. Ik kan me ook gewoon niet meer voorstellen dat het goed zou kunnen, überhaupt ooit zeg maar. Terwijl ik toch 2 kinderen heb gekregen, maar dat vond ik toen ook al ongelofelijk. Ik weet nog heel goed dat ik toen tegen mijn man zei dat ik dacht dat we niet zo makkelijk nog eens een kindje zouden kunnen krijgen. Met mn voorspellende gaven tot nu toe niks mis helaas..

Hoe is het met jou mimi? Is die ontsteking nu echt verdwenen of ben je nog steeds aan de ab?

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee de 2de keer de eerste keer was het ook rood maar ook een hoop bruin en was het toen 4 dagen toen 1 dag niet en daarna nog 2 dagen bruin met een heel klein beetje rood.
    ik ben nu dus heel benieuwd of ik morgen weer wat krijg de vorige curretrage heb ik 5 maanden last gehad van dat wel niet verhaal maar was toen wel langer ongesteld als 2 dagen.

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb gister mijn laatste ab pil gehad ik heb nu nergens last van dus maar even afwachten of het weg blijft of toch weer terug komt.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    bedankt voor jullie reacties dames!
    toen mn man om 2 uur kwam voelde ik me gelijk n stukkie beter:D

de buikpijn was volgens de zuster normaal en kon wel 24 uur zo blijven:eek: had ik bij de vorige curretage niet gehad..
    maar na n uurtje was t alweer over gelukkig en nu heb ik geen buikpijn meer en voel me goed! ben lkkr thuis!

angelica super nieuws! hopelijk een goede voldragen zwangerschap! (weet eigenlijk niet veel over ivf enzo:eek: maar zo te lezen klinkt je nieuws hartstikke goed)

suus leuk armbandje haha!

15. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Mag toch hopen voor je dat het nu foetsie is en blijft zeg.
    Misschien eens met de gyn spreken over je ongi?

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Maja, wat rot dat je er zo weinig vertrouwen in hebt, maar logisch is het wel. Mamatje die hier een tijdje geleden schreef was ook ontzettend onzeker in het begin en wist af en toe heel zeker dat het mis was... maar bij haar gaat alles nog steeds goed. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is.

Mimi, het is moeilijk, maar probeer je er nog niet al te druk om te maken en kijk je volgende menstruatie even aan. Als het dan nog weer minder is, trek dan even aan de bel, maar op zich is rood bloed een goed teken.

Meleka, ik spuit geen Gonal maar Clexane, en heb dezelfde ervaring: de ene keer doet het onwijs zeer, de volgende keer voel ik er niks van. Het is maar net of ergens een zenuwbaan loopt of zo, ik weet het anders ook niet. Heel veel geluk morgen, ik hoop op goed nieuws. En natuurlijk duim ik.

Moes, fijn dat je je nu beter voelt. Die pijn herken ik niet per se als normaal. Ik heb het één keer gehad, en toen zat er een stolsel dwars. Ik ben toen gaan rondlopen en toen schoot het los. Ik was meteen van de pijn af.

Hier is de urine schoon uit de kweek gekomen. Houden zo, zullen we maar zeggen.

Suus

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja houden zo, Suus!

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    suus kan idd ook n stolsel zijn geweest.. nadat ik ff naar het toilet was gelopen om n plasje te doen was t over!

heel fijn dat je urine schoon is! hoop dat t zo de goede kant op blijft gaan!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Op naar de 30...

Hoop dat je goed slaapt. Ben blij voor je dat het achter de rug is.

Suus

20. Goeie morgen,

Maja ik zou als ik jou was kijken of de echo eerder zou kunnen. Maar dat is puur mijn gevoel he! Ik hoop dat t toch een mooie zwangerschap mag worden!!

Meleka ik heb eigenlijk tot nu toe geen last met spuiten (wel vd bijwerkingen daarintegen). Rot dat t soms zo gemeen is... Succes straks bij t gesprek, ben heeel benieuwd!!!

Angelica heel veel succes vandaag!!

Mimi hopelijk blijft t nou helemaal weg!!

Suus goed nieuws!! Houden zo inderdaad!!!

Deel Deze Pagina