Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pfoe, gelukkig,
    Lekker broeden Angelica, daar is het zeker weer voor nu ;)
    Veel geluk & succes

2. Angelica wat een klote nieuws... Maar....1 hele goede teruggeplaatst dus!!!! Ik hoop zo op een mooie banner als ik terugkom van vakantie!!!!

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Week 1. Rust veel, drink veel water, hou je onderbuik warm, gebruik maandverband maar geen tampons, neem co-enzym Q10 en doe acupunctuur voor bloedcirculatie, neem vitamine A, E, selenium en bioflavanoïden voor opbouw van baarmoederslijmvlies, vermijd intensief sporten maar doe yoga of meditatie.
    Week 2. Neem vitamine B voor vrijkomen van eicel, zink voor celdeling, vitamine A, magnesium en selenium voor eicelproductie, sport veel (mag intensief), doe acupunctuur rond eisprong, visualiseer wat er in je lichaam gebeurt, vrij vaak, wind elkaar op (meer zaadcellen), blijf na vrijen 30 minuten liggen en ga pas daarna naar toilet.
    Week 3. Luteale fase moet minstens 9 dagen duren voor innesteling. Neem zink, Vitamine A en C voor progesteronproductie, sport regelmatig maar niet te intensief, doe acupunctuur 6-8 dagen na eisprong, visualiseer wat er in je gebeurt, sta toe om in jezelf te keren (in deze fase dromen vrouwen vaak levendig). Eén week na eisprong is licht bloedverlies mogelijk omdat de embryo dan aansluit om de bloedbaan van de moeder).
    Week 4. Embryo bereikt 4-5 dagen na eisprong de baarmoeder, innesteling gebeurt op dag 7-10. Eet vooral vetzuren, vitamine B6 en E, zink en magnesium, eet veel warm voedsel, drink 2 liter water per dag op kamertemperatuur, sport niet te intensief, hou een kruik tegen je buik voor verwarming, doe ademhalingstechnieken, verwen jezelf, geloof dat je zwanger bent, maar denk er niet te veel aan. Richt je aandacht op andere zaken.

Ik vond dit ergens in dit forum, hoop dat ik t mag kopiëren.
    Misschien kan je er iets mee?

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    29 juni mag ik weer naar het amc hopenlijk mag ik dan eerder en meer beginnen met spuiten.
    de dokter die we de eerste keer hadden die had het er al over misschien beginnen met spuiten voordat je zwanger bent maar hij zegt als je er dan een jaar over doet word je er niet vrolijk van.
    maar ik denk dat ik dat risico wel wil nemen tot nu toe heb ik er nooit langer dan 3 ronde's over gedaan dus daar ga ik natuurlijk nu ook een beetje vanuit.
    en ik wil natuurlijk optimaal mijn kansen benutten dan maar een buik met blauwe plekken.
    mag je alweer overdag bezoek ontvangen?? anders komen we even bij je kijken als je dat leuk vind toeminste;)

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    spannend als je het zo bekijkt is IUI de beste oplossing en als je voorheen snel zwanger was zie ik ook geen meer gevoegde waarde van IVF.
    succes morgen en over 2 weken natuurlijk een knal test!!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik ben destijds ook begonnen met spuiten voor ik zwanger was. Na een maand was ik zwanger, maar dat werd toen een miskraam. Toen dus die Asherman-ellende en daarna kon ik het niet meer opbrengen om vooraf te gaan spuiten en ben ik bij positest begonnen. Maar ik heb natuurlijk een andere aandoening dan jij, dus ik zou zeker vooraf gaan spuiten als je de kans krijgt en als je het kan opbrengen. Vraag om Clexane, dat zijn veel fijnere spuiten, doen minder zeer want dunner naaldje.

Ik zou als ik jou was inzetten op van te voren beginnen met spuiten, als ze daar niet meer akkoord gaan, dan is spuiten vanaf positest een mooi compromis, snap je? Je moet een beetje link zijn in deze business. :D

Ik spuit nu trouwens in m'n benen, dat is eigenlijk helemaal niet zo pijnlijk als je het een beetje bovenaan doet, aan de zijkant. Vind ik dan.

In principe bezoek vanaf 3 uur, maar als ik dan nog steeds alleen lig, luistert het niet zo nauw... Zou leuk zijn! (Als jouw kop ernaar staat tegen die tijd ;).)

Suus

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat fijn dat hun wel de moeite nemen om verder te kijken.
    zie je toch maar dat je goed naar je eigen gevoel moet luisteren.
    volgende ronde heb je vast een prachtig ei aan de andere kant.
    en dat jij heel boos bent op het radboud kan ik me voor stellen ik zou denk ik razend zijn.
    geniet lekker van je vakantie al kan ik je nu mededelen dat je er nu weg waait het waait hier namelijk vreselijk.

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje het leek eerst zo goed te gaan allemaal maar dan valt het toch weer tegen.
    maar die andere heb je helemaal niet nodig het is vast voor bestemd dat dit hem moest worden

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dat ga ik vragen clexane 0.6 spuiten per direct.
    ik hoop alleen dat ik dan net zo snel zwanger ben als anders ik denk als je het een paar maanden gedaan hebt zonder dat je zwanger bent dat je het ook al snel zat bent.

tuurlijk staat mijn kop ernaar en ben wel heel benieuwd wie mij altijd van die goede adviesen geeft.
    als het bijna zover is vraag ik nog wel een keer aan je of je nog alleen lig.
    kunnen we het amc nog verder verkennen want jeetje wat is het daar groot

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja joh, het is een godvergeten doolhof!

Een paar maanden spuiten hou je wel vol, maar geen jaar natuurlijk. Probeer het gewoon, zou ik zeggen. En als je het niet trekt, vanaf positest...

Suus

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #751 Meleka, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    Mimi dank je wel. Ik hoop dat jij alle medewerking gaat krijgen.

Lobi, weer zo'n verhaal om boos van te worden. Gelukkig heb ook jij nu betere artsen gevonden. Veel succes voor de volgende ronde.

Angelica, veel succes met je ene ei. Ik hoop dat voor ons allebei zal gelden dat dit ene ei het ei is. We mogen bijna gelijk gaan testen, twee knallers! Dat vind ik zwaar aan ivf, telkens stadia die je succesvol moet doorlopen. Dan lijkt het goed te gaan en volgt alsnog een teleurstelling. Succes!

Suus, krijg je wat meer aanloop en afleiding nu het weekend is? Hoe is het eten eigenlijk daar?

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Meleka,

Ivf lijkt mij ook zo ontzettend zwaar. Door het prikken, en al die echo's en die spanning elke keer. Groeien de eitjes goed, springen ze niet te vroeg, lukt de punctie, worden ze goed bevrucht... Het is een tombola, in heel veel stappen.

De weekenden zijn voor mij juist wat rustiger, omdat veel mensen offline zijn. En ik ben verwend, want ik krijg bijna alle middagen bezoek, en 's avonds is Suusman er altijd. Dus er is op zich niet veel verschil tussen het weekend en doordeweekse dagen...

Hoe laat moet je er morgen zijn?

Suus

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, en het eten is dramatisch. Ik ben vegetarier en heb elke dag de keuze uit een kleffe, zompige burger, droge aardappels en doorgekookte groente, of doorgekookte zoutarme pasta met vette saus en nauwelijks groente. Niet zo heel gezond als je zwanger bent, en smakelijk is het al helemaal niet.

Dus neemt Suusman elke avond zelfgekookte, heerlijke maaltijden mee en eten we gezellig samen. Een picknick op bed, zeg maar.

En vanavond krijg ik Thais!

Suus

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka ik ga duimen voor ons. Idd ivf zit vol met stress en onzekerheid

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hulde aan Suusman. Als het eten slecht is, dan wordt je verblijf er zeker niet dragelijker op. Geniet ervan vanavond :)

Mijn man moet de zaadstaal om 9.00 uur inleveren bij het lab.
    Dus we moeten weer vroeg op pad, hij moet niet gehaast zijn bij de klus. Om 11.30 uur volgt de inseminatie.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oe dat wordt weer een vroegertje! Arme Melekaman, het lijkt me geen sinecure om te moeten presteren onder druk. Jullie zullen blij zijn als je morgenmiddag weer thuis bent.

Suus

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij als man ook moeilijk. Melekaman is steeds de rust zelve gebleven, vol goede moed en hoop. Altijd relaxted om mij gerust te stellen. Vorige week heeft hij waarschijnlijk een examen verknald. Voor het eerste merkte ik grote onrust bij hem, mijn grote slaapkop lag 's nachts wakker. Hij heeft niet veel tijd om te studeren omdat we telkens naar Gent moeten. Maandag en woensdag heeft hij weer examen, dus ik hoop echt dat het morgen zonder problemen verloopt. Hij staat echt een beetje onder hoogspanning nu.

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Melekaman! Het is ook zo waardeloos om elke keer naar Gent te moeten. Daarom moet het morgen maar eens goed raak zijn. De maat is vol ;).

Suus

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad een eind weg en we moeten nogal eens. Maar ik heb wel gezegd dat ik voortaan alleen ga als dat kan als we meer IUI pogingen nodig hebben. Ik werk niet, hij wel. En hij studeert er ook nog bij. Ik kan de weg naar Gent zo langzamerhand met mijn ogen dicht vinden ;)

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja dat zou voor hem wel schelen, maar voor jou is het extra zwaar. Nu ja, ik hoop gewoon dat dat niet meer nodig is!

Suus

Deel Deze Pagina