Meleka, jullie zijn al in Gent. Ik hoop dat alles goed en vlot gaat, kun je straks lekker weer een paar weken thuisblijven zonder prikken of echo's, en broeden. Angelica, hoe is het met jou? Ook goed broeden hè! Suus
Meleka succes Snelly spannend. Deze kip is goed aan het broeden. Ps heb wel een 9 voor bedrijfsrecht gehaald
hoi dames, ik heb vorige week toch inderdaad mijn 7de miskraam gehad. en tijdens een afspraak bij de gyn is er ook nog eens pcos geconstateerd, de 29ste moet ik terug en dan gaan we kijken wat we gaan doen waarschijnelijk hormonen slikken. pff alles komt ineens te gelijk. ik heb dus niet meer elke maand een eisprong de schatting is nu maar 8 keer per jaar en als je dan nog een paar miskramen erbij krijgt, dan zakt de moed me wel in de schoenen even afwachten dus nu xx
Wanneer was de vorige test dan Snelly? Ik las ergens dat t na 3 dagen weer opbouwd. Ik ben nog steeds niet ongesteld, dacht dat m'n baarmoederslijmvlies wel weer goed was? Donderdaghad ik een witte test, ik krijg weer jeugdpuistjes maar dat komt Miss van het snoepen en voel m'n boobs nog niet. Was wel dizzy vanmorgen dus probeer vanmiddag als de koffie is uitgewerkt toch maar weer n testje ?
Pffft, heb de test gedaan en zie bij t afvegen wat bloed dus t is eindelijk doorgekomen...... Zonde van de test maar weet nu dat m'n cyclus t weer doet Poe hè
Ik zie nu die opgedroogd is toch een licht streepje, Heb m een beetje verpest omdat ik er met m'n duim op drukte ????maar afwachten dan of de ms doorzet en anders morgen langs t KV. Dit was een onestep test, reageren die snel ?
Nou m'n menstruatie zet door, fijn dat k weet waar ik aan toe ben En dat alles werkt Eerst maar m'n schildklier goed
mirri jammer! hopenlijk volgende maand meer geluk! suus wat gezellig samen picknicken in t zkh! hopenlijk over 3 weekies weer thuis! meleka hoe is t gegaan? ik ben vandaag ongi geworden. ik neem n maand rust en volgende maand ga ik aan de slag tenzij lelystad zegt dat ik eerder mag komen! meleka wat is voor jou de motivatie om t in gent te doen? iui bedoel ik! hoe lang moet je rijden? ik heb echt respect voor je! angelica gek idee he dat ie nu aan t groeien is! 12 cellig is positief!
Zo wat een invloed heeft de progesteron, nu maar hopen dat het werkt samen Geniet lekker van je maandje rust. Waar roept Lelystad je voor op dan ? Sorry hoor, je hebt t vast al na geschreven maar tis nog n beetje abacadabra voor mij
hier is het weer mis.. Vanmiddag eerst een nagenoeg negatieve test. En zonet bij het plassen het eerste beetje roze gespot..
nanette dat is echt enorm balen! Ik had het zo gehoopt voor je dat het nu gelukt was. Een dikke knuffel en ik hoop dat je het een plekje kan geven. Mirri ik loop in Gent maar ik wil vragen of het in Lelystad kan. Maar had Pr dr de Sutter gezegd dat ze me dan niet kan volgen dus ik ben aan het nadenken wat is nu het beste! Sowieso komt mijn schoonmoeder nu een maand op visite en dan weet ik niet of ik wel zo'n zin heb in het ziekenhuis gedoe. Het maakt haar niets uit maar ik vind het dan nogal stressig! Groetjes Lisette