@Suus: Sjezus, d'r blijft jou ook niks bespaard Ik wil je heel veel sterkte wensen, hoop dat je vruchtwater weer zal toenemen en dat je beeb nog een tijdje blijft zitten waar die hoort!
Mamatje, fijn dat het bij jou goed gaat! Houden zo. Liesje, ik hoop dat het met een sisser afloopt. Suus
suus wat fijn dat de kleine gewoon haar ding doet. misschien moet ik het toch maar eens vragen of ze dat niet kunnen testen bij mij. ik heb afeglopen januari wel een uitstrijkje gehad vanwegen een ontsteking kijken ze daar standaard naar of moeten ze dat extra aanvinken?? want anders is het een kwestie van de uitslagen opvragen.
Suus (en anderen), rustige nacht Ik ga vroeg naar bed, want we willen morgenochtend toch zeker om 5.30 uur vertrekken naar Gent. Ik ben zo benieuwd hoe dr. D S de echo zal beoordelen: wat de eitjes doen en ook hoe het met de adenomyose is gesteld.
Suus: gesprekken hierover zijn inderdaad voor later. Al je energie moet nu uitgaan naar je eigen hoofd boven water houden en de huidige gang van zaken goed in gaten houden. En dat is al zwaar genoeg. Rustige nacht gewenst! Meleka: heel veel succes voor morgen. Het is tijd voor goed nieuws voor jou!! Je zal wel op tijd zijn morgen, dat kan haast niet anders Angelica: ik duim voor een goede test morgen!
Meleka, heel veel succes morgen! Mimi, het is geen standaardtest nee, ze moeten het kweken. Slaap lekker allemaal!
Nou zeg, ik heb een paar dagen moeten bijlezen en val bijna van mijn stoel van wat er allemaal gebeurd is. Suus ik wil je heeel veel sterkte wensen de komende tijd. Ook al ben ik nog maar korte tijd op het forum aktief voelt het al snel heel vertrouwd. Ik leer met elk bericht iets bij, van sommige dingen wist ik niets. Enkele begrijp ik niet eens omdat velen al weten waar het over gaat en ik geen idee heb maar dat zal met de tijd wel makkelijker worden. Nogmaals pas goed op jezelf en je kindje. Ik hoop dat het liggen je goed afgaat want dat is ook heel moeilijk steeds dezelfde houding. Succes
Meleka succes vandaag Suus hoe gaat het Mamatje fijn dat alles goed gaat Lobi kreeg een brief van adoptie binnen, we moeten samen een inlichtingsavond bijwonen en dat kost 1800 euro. Dan krijgen we een formulier dat we de avond hebben bijgewoond en dan mogen we ons inschrijven. let wel het is maar 1.5 geldig:x:x:x:x:x:x:x Ik zal vanmiddag mijn test erop zetten, maar helaas had ik vanmorgen bruine smurrie en veel buikpijn. Nu is het weer bijna weg
Ha Angel, niet leuk van de bruine smurrie. En 1800 euro, niet te zuinig. Pfffff! 1,5 jaar vind ik ook wel erg kort. Is dat overal zo, Lobi? Hier alles goed. Zo aan de ctg. Suus
succes suus. Ik neem morgen die brief mee, dan maak ik er een foto van en zet ik het in mijn album. Ik probeer ook mijn test er op te zetten maar het wil niet lukken
Ja adoptie is echt belachelijk duur. Reken maar in totaal op 15 a 20 duizend euro. En dan komen er vast nog wel kosten bij... Hoe t zit met die geldigheid weet ik niet zeker. Je zou m dan vast kunnen verlengen (tegen een leuk bedragje natuurlijk)... Wat rot van de bruine smurrie, maar als t alweer weg is... Was je test wel duidelijk vanochtend? Suus fijn dat jij en je meisje t naar omstandigheden zo goed maken!!
he lobi, ik heb vanmorgen niet getest. Net het zkh gebeld voor echo in te plannen. Donderdag moet ik beginnen met gonal f en vrijdag al echo ivm pinksterweekend ik denk niet dat ze veel kunnen zien maar je we gaan het trouw. Suus hoe is het
Nu aanstaande donderdag gonal f en dan de vrijdag een week later eerste echo dan denk ik? Spannend hoor!! En in de tussentijd blijf ik heel hard duimen voor een wonder!!! Hier ben ik aan t wachten op mn ongesteldheid. Ik hoop zo dat t vandaag komt en dat ik dan morgen naar t Geertgen kan. Ik moet op dag 2 of 3 komen en dan eventueel spuiten (al alles doorgaat ivm vakantie). Zou t erg zijn als je bijv op dag 1 al begint met spuiten?
nee as vrjdag al echo. 1 dg spuiten. Het bloeden is nu ook weer gestopt anders ga ik mijn afspraak verzetten Ik hoop dat het ook snel komt lobi
Wa vreemd... Wat denken ze dan te kunnen zien na 1 dag spuiten!?? Nouja liever een echo teveel dan te weinig he! Ik hoop het ook. Vervelend. Ik zit erover tr denken gewoon voor morgen een afspraak te maken. Maar weet niet of t erg zou zijn als t dan bijvoorbeeld dag 1 is? Iemand een idee?
Ik had net een heel klein beetje rood. Niet noemenswaardig. Máár ik heb net toch t Geertgen gebeld en voor morgen een afspraak gemaakt!! Spannend!!!!
bij rood bloed mag je bellen. Ik had een beetje rood bloed en nu alleen nog maar bruin. Ik wacht af en dan verzet ik de echo