Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nog een laatste ongevraagde tip, maak nu vast een afspraak bij De Sutter, ze heeft een wachttijd van 3 maanden. Afzeggen kan altijd nog... 1 mailtje en ze regelt het voor je.

Liefs, Suus

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh Suus ; 27+6. ;)
    Fijne dag vandaag de zon gaat vanmiddag schijnen, ben je al buitengeweest ?

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mogge! Ja donderdag even in de zon gezeten, heeeeerlijk. Hopelijk vanmiddag weer. Jij nog plannen?

Suus

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal een fijne zondag met veel zon.

Hier ziet het er vooralsnog grijs, triest en nat uit.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hier breekt de zon door, bij jullie zo ook

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Rustig an vandaag, ti's benauwd en zondag ;)
    Eerst op de koffie bij m'n schoonouders.

Hoop dat je vandaag weer naar buiten kan voor n frisse neus ;)

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik ga zeker even naar buiten zo. Daar knapte ik vd week ook al zo van op. Fijne dag!

Suus

8. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Goedemorgen allemaal,

Even niet geweest, te sjaggo voor woorden geweest.
    Het is weer misgegaan: donderdag echo gehad, was dan 7.4 weken. Klein vruchtje, geen hartactie, kortom niet goed. Gyn vol ongeloof en denkt nog aan kortere zs. Ik niet, voelde mijn ei duidelijk en heb op 31 mei duidelijk pos getest, dus het was me wel duidelijk. Helemaal k*t dus.
    Heb me twee dagen later wel weer bij elkaar geraapt. En hoop nu maar op eens een keer niet zo'n enorme ellendige nasleep. Heb wel het gevoel dat mn HCG niet zo hoog is en verloor gister minibeetje bloed, dus wie weet...

Heb aan gyn al gezegd dat ik mn progesterongehalte wil laten onderzoeken en evt pillen wil krijgen mocht er nog een volgende keer komen. Hier praten we vrijdag verder over, dan ook weer echo etc.
    De pech-theorie heb ik nu wel definitief achter me gelaten en gyn ook wel, want die zei het nu ook nog verder te willen onderzoeken (standaard onderzoeken zijn al gedaan).
    Ik ben me ook aan het verdiepen in de weg naar Gent, want ik wil het wel eens zo goed mogelijk onderzoeken alvorens weer aan een zs te durven gaan denken.

Nou dat was mn ego-verhaal.

Meleka en Angelica: ik duim voor jullie!!

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maja, ik zou wel in vloeken kunnen uitbarsten na het lezen van je bericht. Weer misgegaan! Verschrikkelijk. Sterkte meid!

Ik herken je gevoel dat je nu wilt weten of er een reden is. Het is zwaar om maar te blijven proberen. Ik kan je Gent aanbevelen. Daar kijken ze verder. En je voelt je in ieder geval geholpen.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Maja, nee hè. Het is toch niet te geloven! Ik vind het zo kut voor je. De pechtheorie is idd gewoon onzin hoor, ze roepen maar wat. Ga naar Gent, wil je het mailadres van De Sutter? Niet te lang wachten met mailen hoor, ze heeft een giga wachtlijst. Weet je de weg naar Herhaalde miskramen - over de weg naar een effectieve zwangerschap te vinden waar mijn onderzoeksverhaal en tips staan? En heb je Is Your Body Baby Friendly al gelezen? Heel veel sterkte, ik hoop nu op een snelle en ongecompliceerde mk (voor zover mogelijk).

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

Hé nee zeg :( :( mega knuffel meis!!! En fijn dat jouw Gyn ook inziet dat een pechgeval het niet is!! Hopelijk de utro mee en dat je daar wat aan hebt!!!!!!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Suus bijna 28 weken!!!

Hier zou het rond de 24 graden zijn en bewolkt, zon komt morgen pas tevoorschijn met een 30 graden.... moet ik werken -.-

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pfoe rustig aan dan Aowyn.

Maja..... Geen woorden voor.....
    Alleen een digitale knuffel

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    maja jeetje wat erg!! wel fijn dat jou gyn zegt dat dit geen pech is en verder wilt kijken hopenlijk heb je daar wat aan.

suus 28 weken super hoor!!
    lig je nog steeds op de zelfde kamer?? we hebben woensdag de hele dag opvang voor mijn dochter dus we kunnen lekker rustig aan doen en als jij het goed vind komen we even bij jou kijken.
    je moet het wel eerlijk zeggen als je er geen behoefte aan hebt want dat begrijp ik heus wel.

hoe gaat het met onze broedende meiden?? ik ben met jullie mee aan het aftellen ik vind het bijna net zo spannend als jullie.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja ik lig nog alleen. Hoe laat moet je in het AMC zijn?

Suus

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Maja zwaar kopte knuffel

Suus gelukkig morgens weer een week voorbij

Hier druk aan het broeden xx

Dag 14 na pregnyl waarde 0
    12 dg na punctie
    9 dg na tp

Ik wil dinsdag testen wat denken jullie

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    10:15 dus als het niet uitloopt dan denk ik dat we rond 11 uur wel bij je kunnen zijn.
    vind je dat goed??

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica 11 dpo moet denk ik wel kunnen , ik heb met de kruidvat testen altijd heel vroeg getest.
    maar kan je test dan niet meer vals positief zijn van het spuiten of ben ik nu een beetje in de war??

19. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Thnx allemaal, is lief!

Suus: ik nam aan dat ik een eerste afspraak telefonisch via de balie hoor te maken. Denk jij dat ik haar persoonlijk kan mailen voor een afspraak terwijl ik nog geen patient ben?
    Ik wil het vast plannen, ondertussen ga ik hier in mn eigen zhuis zoveel mogelijk al (laten) onderzoeken. Hopelijk is een afspraak in Gent uiteindelijk overbodig.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Klopt kan morgen al testen maar durf niet

Deel Deze Pagina