Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O ja, ik heb nog iets leuks waar ik advies voor nodig heb.
    Heb net een test gedaan, omdat ik overtijd ben, maar toen kwam er een streepje binnen de tijd, links van de plek waar eigenlijk het streepje moet staan.
    Iemand enig idee of dit kan betekenen dat het toch stiekem alweer raak is?
    Bekijk bijlage 162952

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik zie hem wel maar of hij goed is? morgen mssn opnieuw?

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Oeeeee spannend dreamz....
    Duik nu me bedje in..xxxx trusten

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja ik zal morgenochtend maar weer een testje wagen, erg vaag dit.
    Hij stond er echt binnen een minuutje op, dus ja...
    Pfff als er iets is, wat ik nu dus niet wil is het zwanger zijn.
    We hebben 1 keertje onveilig gevreeen en je zal het precies zien...

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mssn is dit het jackpot moment, came when least expected ;)

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dat zou wel heeeeel bizar zijn dan! Maar uiteraard wel hartstikke welkom!

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mimi, ik zou het superleuk vinden om je te zien, maar ik vind het moeilijk inschatten hoe ik me morgen voel. Ik ben zo wiebelig als de pest. Ik wens je in ieder geval heel veel succes morgen en ik denk aan je.

Dreamz, PGS doen ze om deze reden niet in Nederland, dan zou je naar Brussel moeten: UZ Brussel-VUB - Begeleiding bij herhaald miskraam Het zou toch wat zijn als je toch weer zwanger bent... Hoe konden ze trouwens zien dat het een aanlegstoornis was?

Mykelti, wordt het voor jou ook niet eens tijd voor een nieuw ziekenhuis? Ik vind het belachelijk wat jij allemaal te horen krijgt. Voor herhaalde miskramen ben je echt ontzettend niet op je plek in het MCA.

Liefs, Suus

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Suus, er waren wat vaatjes in de placenta waardoor ze dat konden zien.
    Wat denk jij van mijn testje?
    Zou inderdaad wat zijn zeg!

Hoe gaat het met jou?

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oké... Moeilijk hoor. Zou je overwegen om naar Brussel te gaan? Ik heb er toen wel hard over nagedacht met Suusman, maar het raakte weer een beetje van de baan toen bleek dat het kindje van zwangerschap 5 qua chromosomen helemaal klopte.

Het zou fijn zijn als je nu zwanger bent, ook al voelt het voor jou natuurlijk helemaal niet zo. Je streepje lijkt gewoon een streepje, maar de plek klopt niet. Ik ben benieuwd of het morgen donkerder is. Mocht dat zo zijn, dan moet je eigenlijk heel snel voor een echo om vast te stellen of het een oude of een nieuwe zwangerschap is. Dat weet je nooit helemaal zeker meteen na een miskraam. Wat een mallemolen is het zo!

Met mij gaat het wel iets beter. Af en toe een harde buik, en roze vruchtwater, maar voel me wel iets rustiger. Hopelijk een goeie nacht nu en morgen een rustige dag.

Suus

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Naar Brussel zou ik eigenlijk niet willen, tenzij het niet anders kan.
    Er zijn toch altijd verzekeringsdinetjes bij IVF naar mijn ideem
    Het zelf voorschieten is niet echt een optie.

Het streepje kan niet meer van de mk zijn, want de test is al wit geweest. ;)
    Morgen nog maar eentje wagen!

Weltrusten meid, fijn dat je meisje nog in je buikje woont. :)

11. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Suus als eerste gecondoleerd met het verlies van je oma! Is er helemaal geen mogelijkheid dat je er heen kan? Dat lijkt me zo naar! Heel veel sterkte meid! Fijn dat de groei van je kleine meisje op schema is! Nu nog de Devil sister een beetje omturnen zodat het weer wat aangenamer kan worden daarzo! Vanmiddag had ik ook zo'n gesprek met iemand bij mn zorgverzekering. Die had ik vorige week ook aan de telefoon en hij weigerde om even te kijken of de fax binnen was gekomen. Ik zei dat als ik weer zo'n gesprek als vorige week met m zou krijgen dat ik gelijk maar de directie zou bellen want zo ga je niet met klanten om... nou nu was ie poeslief! Ik kreeg zelfs een rechtstreeks emailadres (heel toevallig ken ik ook de directie persoonlijk dus kon ik het ook waarmaken wat ik zei hahahah). Nu gaat Gent nogmaals faxen!

Angelica en Dreamz spannend hoor! Meleka hoe voel jij je nu?

Weltrusten!

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Angelica en Dreamz, succes vandaag met de testjes...

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mamatje: pfff dat ging bij jou ook lekker dan. Dus Van Rijn is tegen overgewicht?! Hmmm, dat wordt bij voorbaat al een prettig gesprek dus... :cool:
    Waarom zit je nu in de ziektewet? Hopelijk alles wel goed met de kleine?

@Suus: pffff, wij worden er ook niet jofel van, maar in Beverwijk was het precies hetzelfde, daarom zijn we daar weggegaan. Kwamen daar kennismaken en zonder iets te onderzoeken werd er medegedeeld dat het door overgewicht kwam en dat als ik 12 kilo afviel, ik dan zo weer zwanger was...uhuh....
    Waar moeten we dan in hemelsnaam heen? Het Spaarne? Gent weet ik, lopen jullie mee weg, maar dat willen we liever achter houden als laatste redmiddel.

@Dreamz: dat zou wat zijn zeg! 1x en raak. ;)

@Agelica: spannend!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden hier slecht nieuws testen worden lichter. Hahaha bloedtest en dan weten we het zeker.

Zal ik de s mailen voor een afspraak. Ik hoop dat we snel terecht kunnen. Ik heb nu 1 mnd rust xxx

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

O nee he, niet weer. Bah, Angelica
    Lfs, Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mykelti, ik wou dat ik een goed Nederlands ziekenhuis wist. Wie weet krijgt Mimi vandaag in het AMC een tip voor en goeie gyn aldaar. Maar aan het MCA heb je in elk geval helemaal niks, toch?

Suus

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ze vallen ons wel zwaar tegen. Voor andere zaken goede ervaringen, maar nu .... Ze zouden geen BMI beleid hebben, maar nu we er zitten, blijkt toch anders...helaas....

Weet jij hoe het Spaarne daarmee omgaat?

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Angelica, dat is mooi knut.... :x:(

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee ik heb geen idee. Maar weet wel dat Nanette er om Utro heeft gevraagd en ook niet kreeg. Je hoeft maar 1 arts te treffen die je wel serieus neemt, maar waar zit die?

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik word hier zoooo verdrietig van... Het is dat het je grote wens is, anders heb je toch de neiging om het bijltje erbij neer te gooien... :(

Hoor ook wel goede verhalen over Medisch Centrum Kinderwens in omgeving Leiden. Iemand daar ervaring mee?

Deel Deze Pagina