Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Naar welke arts moet je dan, naar Goddijn of vd Boogaard? Het lijkt me onzin dat je dan pas in september terecht zou kunnen, dus ik zou idd nog even bellen om dat te benadrukken.

En laat tzt GEEN ponskaart maken voor je man, ook al wil die secretaresse dat heel graag, want daar kregen wij een rekening voor thuis, terwijl ze geen vinger naar hem hebben uitgestoken. We zijn niet akkoord gegaan en hebben bezwaar gemaakt, en gelijk gekregen, maar in dat gezeur heb je gewoon geen zin.

Suus

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik weet het niet meer naar wie ik toe moet weet alleen dat het een vrouw is en dat ze er alleen maandag werkt dus vd boogaard is het niet want dat is een man dacht ik.
    ik bel volgende week a wel even op om te over leggen want ik heb voor de rest inderdaad niks op het herhaalde miskramen polie te zoeken.
    vandaag is ze er niet en morgen en maandag ben ik de hele dag aan het werk dus het word dinsdag.
    ik wil alleen geregeld hebben dat ik medicijnen krijg als ik weer een miskraam krijg dat is het.
    de dokter waar ik gister bij was zei zelf ook al dat er voor de rest weinig mis kan zijn omdat ik tenslotte al een dochter heb dus dat echo's voor tussenschotjes dat soort dingen geen zin heeft.
    maar dat ik gewoon eerder moet beginnen met spuiten.
    fijn dat je dat zegt over het ponsplaatje dat laten wij ook zeker weten niet doen wat een onzin zegt je man heeft hier inderdaad niks mee te maken niet op deze manier

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Vd Boogaard is een vrouw, en is er ook niet de hele week. De miskramenpoli is een soort hobbyproject, helaas. Ik zou het gewoon nog eens aan die gezellige secretaresse doorgeven, dan kan zij het aan die arts doorsturen. Jammer dat je de naam niet weet, anders kon ik haar mailadres opsnorren.

Suus

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    vd boogaard is het iig niet want zij loopt ook deels in het mca dat had ik vast onthouden.
    lekker slim van mij om het ook weer te vergeten.
    je hebt ook zoveel aan je hoofd zoveel vragen zoveel te onthouden maar daar weet jij natuurlijk ook alles van.
    ik bel a dinsdag gewoon even om te kijken wat zij voor mij kan doen want in principe is het herhaalder miskramen poli een beetje onzin voor mij een gewone gyn is voldoende.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gelukkig dat het vd Boogaard niet is, dat vind ik niet zo'n aanrader. Snap het hoor, je hoofd loopt om. Even bellen, dan komt het vast goed.

Suus

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb bericht van ds ik moet bellen voor een afspraak dat is mijn man nu aan het doen

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    7 sep pas pffffffffff

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Tsjemig, dan pas... Dat vind ik wel jammer, want Meleka kreeg toch ook voorrang op ivf nadat ze bij De Sutter in consult was geweest? En ik destijds ook, dus dan snap ik niet zo. En kun je dan meteen gaan ivf-en of moet je dan weer maanden wachten?

Suus

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ze is straks 4 wk weg moet ik haal mailen of het zo laten

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ze zei opnieuw bespreken dus misschien weer wachten

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou wel vragen of er vast een punctiedatum kan worden vastgelegd, dat is bij mij toen ook gebeurd. Je ivf't namelijk al, dus nog een keer wachttijd slaat nergens op. Je kunt beter een ivf-poging annuleren dan onnodig maanden wachten.

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja eerste x MCA, ging gewoon naar het KG Haarlem maar daar zijn ze klaar met ons; "kunnen niets meer doen"

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar ik heb die terugkerende adenomyose waardoor haast geboden is.

Angelica, wat een ontzettende domper.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat had ik natuurlijk niet, maar omdat ik al patiënt was, kreeg ik voorrang op de ivf. Angelica is ook al patiënt, ik denk dat De Sutter zich dat misschien niet helemaal gerealiseerd heeft.

Suus

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat opnieuw bespreken klinkt niet als direct actie. Dat zal denk ik een consult worden waarin wordt besproken hoe verder. Ik zou het net als Suus prettig vinden als van tevoren al de datum voor de nieuwe ivf poging vastligt. Dan kun je daar ook rekening mee houden mocht je van tevoren aan de pil moeten.

Ik zou naar haar mailen en vragen wat nu precies haar bedoeling en de planning is. Ik ben helemaal weg van haar, maar dat is niet altijd even duidelijk te krijgen bij haar. Die vakantieperiode zal er waarschijnlijk ook aan bijdragen dat je moet wachten.

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wanneer ze precies weg is?
    Dat kan ook consequenties hebben voor mijn eventueel volgende iui poging. Ik ga haar daarover mailen.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik haar gemaild dan staat het maar vast
    IVF in gent kost 3600 euro dus effe sparen hahaha

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat is het bedrag voor ICSI denk ik. De helft krijg je vergoed, toch? En de medicatie ook...

Het is zo oneerlijk allemaal.

Suus

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat je het zegt dan weet ik dat ik daar niet heen hoef mijn gyn wou me naar haar doorverwijzen maar ik ben toen zelf op onderzoek uit gegaan het is dus maar goed dat ik niet naar haar ben gegaan.

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik weet niet hoe goed haarlem is maar ik hoor daar betere dingen over als alkmaar dus ik weet niet of je in het mca op je plek bent.
    maar iedereen is anders dus misschien dat jij er wel wat aan hebt.

Deel Deze Pagina