Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    oja en weten jullie hoe ik kan aanpassen dat niet iedereen kan zien dat ik in een topic aan het lezen ben??
    ik kom er echt niet uit en vind het wel handig dat je naam er niet onder staat als je ergens aan het lezen bent.

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gebruikersinstellingen, opties wijzigen, onzichtbare modus.

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je hormoonproductie is heel mooi stabiel, en je gebruikt een thermometer met 1 decimaal ipv 2 decimalen achter de komma. Dat levert een wat strakker grafiekje op :).

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mmmm die had ik al aan staan maar ik zie mezelf wel nog met een sterretje erachter

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    oke weten we dat ook weer.

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames,

vrijdag heb ik een zw.test gedaan om te kijken of het hcg al uit mn lichaam was.. hij gaf nog heel licht positief aan..
    nu heb ik vandaag wel van dat vruchtbare slijmverlies.. wat je rond je eisprong krijgt? kan ik al een eisprong hebben ook al was de test nog licht posi?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja hoor Moes, dat kan heel goed!

Suus

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ok thnx suus.. hopen dat t allemaal weer volgens mijn normale cyclus gaat!

hoe gaat t met jou en je kleine? houd je t nog een beetje vol?

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het gaat goed, maar nee, ik hou het niet meer vol. Ik ga morgen zeggen dat ik deze week naar huis wil.

Suus

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    je bent 29 wkn bijna, toch? hoop dat ze nog enkele weekjes lekker in je buikje blijft en dat je gwn naar huis mag!
    Nog ff volhouden meid!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus vandaag alweer 29 wk yesssssssss

Zit nu weer bij de dokter. Mijn weerstand is echt slecht. Heb allemaal witte blaasjes in mijn keel pfff

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, 29 weken. Het begint ergens op te lijken, nietwaar?

Wat naar, kunnen het aften zijn? Nemen jullie eigenlijk pauze of gaan jullie eerst nog een ronde doen in Leiden? Even een prednison-pauze zoi voor je lijf wel goed zijn.

Suus

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,
    Ik kan jullie berichten dat ik nu eindelijk ongi geworden ben!
    Ook ben ik weer begonnen met het slikken van de pil voor een tijdje, om eens even goed de tijd te nemen en na te denken over onze volgende stap.
    Ik ben blij dat mijn lijf weer helemaal op orde is!
    En eigenlijk ook dat ik niet zwanger ben..

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel begrijpelijk, Dreamz. Ik herken het gevoel.

Suus

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, ik las dat je een gespannen weekend achter de rug hebt :(
    29 weken begint zeker ergens op te lijken!

Ik heb vanochtend bloed laten prikken op hcg, progeteron en b12. Weer een heel gedoe. Eerst naar de lokale prikpost, terwijl ik de doktersassistent liet weten dat ik met mijn moeder op weg was naar het ziekenhuis, omdat zij toevallig ook bloed moest laten prikken. Maar nee, ik moest naar de lokale prikpost. Eerst naar het ziekenhuis met ma, toen naar de prikpost. Gezegd dat ik de uitslag snel nodig heb ivm medicatie. Dat ging bij hen niet snel, duurde enkele dagen. Dokter gebeld, kon een nieuw formulier ophalen en nu wel voor het ziekenhuis :( Waarom dat niet in 1 keer kon. Dat zou me een tweede rit naar de stad gescheeld hebben. Als het goed is aan het eind van de dag de uitslag.

Maar sinds vannacht een heel weinig bruinverlies. Menstruatie die wordt opgehouden door de progesteron? Heel goed mogelijk. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben deze ronde.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Meleka, ja was geen fijn weekend. Week 28 was sowieso een van de minste weken van deze zwangerschap, maar goed, we zijn er nog en vandaag breekt een nieuwe week aan.

Jemig wat een gekluns weer!!! Via de lokale prikpost duurt het ALTIJD ontzettend veel langer dan in het ziekenhuis, daarom ga ik altijd naar het ziekenhuis voor dat soort dingen. Eikels.

Meid, wat een spannende dag zo. Ik duim.

Suus

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames,

gister na het vrijen:eek: zei mn man dat hij iets voelde zeg maar daar binnen, wat hij nooit eerder heeft gevoeld.. dus ben zelf gaan voelen en er zit inderdaad een stukje vlees op mn baarmoedermond.. heel klein uitsteekseltje zeg maar.. weet niet hoe ik t moet omschrijven maar tis niet hard ofzo.. gwn zacht weefsel.. kan dit door de curretage komen? want heb dit nooit eerder gevoeld??

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat zou ik toch even aan de gyn laten zien. Misschien een poliepje of zo? Dat is geen normaal verschijnsel na een curettage in ieder geval. En het lijkt me geen restweefsel, want dan zou je nog wel bloed verliezen.

Suus

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    krijgen we dat er weer bij:(
    zou t niet litteken weefsel kunnen zijn? kheb over 2,5 week pas een afspraak staan bij de gyn en ik ken mezelf.. ik ga mezelf hierom echt gek maken..

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    het zit trouwens gwn aan de buitenkant.. dus t steekt niet uit mn baarmoedermond ofzo.. maar gwn aan de baarmoederhals zeg maar..

Deel Deze Pagina