Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lobi, goed nieuws van het ei! Groeien met die hap, spannend hoor.

Suus

2. Ik hoop het zo, ik hoop het zo!! De eerste stap is iig gezet, hij zit rechts!!!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja daarom, 'berrie good'!

Suus

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    suus heerlijk weer thuis krijg je nu elke dag controles

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het is de hemel op aarde (alleen jammer dat ik bijna niks kan, maar ja)!

De komende dagen moeten we nog elke dag naar het AMC voor ctg, maar vanaf dinsdag komen ze hopelijk bij me thuis. Dan hoef ik alleen nog maar 's maandags voor een ctg en echo naar het ziekenhuis, dat is te overzien!

Hoe is het met jou? En met Angelica-man?

Suus

6. Haha:D

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Lobi: bedankt voor je reactie!
    m.b.t. deel 2 van het stollings onderzoek waar ze 5 buisjes bloed af zouden nemen om te onderzoeken op stollingseiwitten en antistoffen, ik heb geen idee waarom dat niet kan als je het laatste half jaar foliumzuur of vitamines hebt gebruikt, maar dat heb ik nu al 2 sites zien staan.

@snelly: wat vervelend meid! Hoop dat ze je goed onderzoeken en dat het mee zal vallen. Sterkte!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het gaat wel goed. We hebben nu even rust. Mijn man is geen prater en hij is nu alleen maar klusjes in huis aan het doen. ik heb wel een foto van mijn tuin in mijn album de rest komt nog.

Laat je je lekker verwennen!!!!

Lobi, ik reageerde altijd heel goed op gonal ik had op dag 11 al iui. op dag 7 waren mijn eitjes al 20 mm. Maar wat jij hebt is heeeeeeel goed

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 helaas welkom

10. Jeetje, dat is inderdaad snel!! Hoeveel spoot jij dan??

Maar wat ik heb is dus goed?? Ik hoop het zo!! Ik zit nu trouwens op dag 8 cyclusdag, maar pas op dag 7 spuitdag.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mijn man gaat ook druk klussen als het niet zo lekker gaat. Ik ga even in je album spieken, en dan even rusten. (Saaie doos ben ik.)

Hoe is het met je angina?

Suus

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh ik spoot vanaf dag 4 37.5. maar het is idd heel goed. hij groeit gemiddeld 2 a 3 mm per dag. kijken ze ook jou bloed na of er een eisprong aan zit te komen. vraag dat de volgende keer en probeer te rekken tot 20 mm voordat je pregnyl gaat spuiten

13. Angelica, ik zie alleen foto's van je keuken en badkamer?? (Die overigens ook heel mooi zijn;)!)

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zie niet eens de foto's van de keuken en de badkamer. Hoe kan dat nou?

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

O ja nu wel, brilletje nodig. Strakke boel bij jullie thuis, heel wat anders dan mijn ontplofte balkon :).

Suus

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    tuin zit er nu bij

17. Jee op dag 4 pas spuiten en dan dag 11 IUI. Dat is echt heeeeeel snel inderdaad!!:$
    Nee ze bekijken niet mijn bloed. Volgens mij doen ze het puur op echo's. De vorige ronde heb ik ovutesten meegekregen, die ga ik denk ik nu gebruiken voor de zekerheid en bij positief meteen bellen! Rekken tot 20mm is beter? Hoe groter het ei, hoe beter?
    En wat als ik geen pregnyl zou spuiten, dat zou mss nog beter zijn dan,...toch? Dan groeit het eitje ook door zover het kan (Aangezien ik geen IUI doe, is dat wellicht ook niet noodzakelijk..) Dan kunnen ze met bloedtest beoordelen of eitje daadwerkelijk gesprongen is. Dat doen ze trouwens sowieso

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ben sinds gisteren aan het werk. die witte dingen zijn weg maar ben nog wel brak. Ik moet van mijn huisarts rust gaan nemen en ze is blij dat we nu 2 maanden geen behandelingen hebben. Mijn lichaam geeft nu aan effe kappe nu.

MAAARRRRRRRRRRR! ik zorg wel ervoor dat we op de juiste dagen genieten van elkaar. hahahaha al geloof ik er niet meer in maar ja

19. Ik zie de tuin nog steeds niet...Suus, geef me dat brilletje eens!!;):cool:

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb niet altijd een eisprong vandaag pregnyl. Voor mijn iui deden ze ook van die testen toen had ik wel gewoon een eisprong maar nu ineens ik mmm zit niet meer heel vaag. Hoe groter de folikel des te beter het eitje

Deel Deze Pagina