Ik weet dat je er niks aan hebt, maar bij mijn broer is het zo gelukt. Tussen 2 IVF pogingen door, eigenlijk zonder dat ze hoop hadden... Dus ik duim en hoop heeeeel hard voor je!!!
nieuwe foto zit in mijn huis album. Ik heb ook een foto van mij en mijn tweelingzus erbij zitten maar ik weet niet in welke album een mijn 3 kindjes (katten zitten er ook bij). Dat in mijn badkamer is mijn tv hahaha
oh ja bij katten zie je ook mijn man neefje en nichtje Mijn neefje is vandaag 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelica, heel vreemd, maar ik kan je tuin niet zien... De foto met je zus, is die al ouder of zien jullie er gewoon jong (en stralend) uit? En gefeliciteerd met je neefje!!!
Ja nou zie ik m wel! Super mooie tuin hebben/krijgen jullie! Wij hebben echt een klein tuintje helaas
dit is de voortuin, maar we willen met de tijd uitbreiden en dat gaan we voor doen ipv achter. wat moet ik met zo een grote voortuin
Ja dat zou ik dan ook aan de voorkant doen. Wij hebben voor ook een tuintje en een bankje en daar zitten wij geregeld. Heerlijk in het zonnetje
tegenover ons wonen oudere vrouwen. Die zitten ook aan de straat kant. tegen mij zeggen ze bijna niets, maar mijn man krijgt alle aandacht.
staat ook in mijn album bij katten, je ziet het niet op de foto maar mijn man zit op turnen zegt dat genoeg. Ik ben meegeweest een keer naar de nederlandse kampioenschappen Ik keek mijn ogen uit en het was gelukkig warm die dag hahahahaha Die foto van mij en mijn zus is van 2006
Gelijk heb je, Angelica. Even rust zal je goed doen. MAAARRRRRRRRRRR wat zou het prachtig zijn als het toch natuurlijk zou lukken. Ik ga heel stilletjes duimen voor je de komende 2 maanden