Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka oh wat spannend gewoon een fulltime baan

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, wat goed! Heel veel succes!

Suus

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed he :D
    Ik vind het doodeng, maar ik ga er helemaal voor. Wie weet verdwijnt dat gevoel van faalangst dan weer net zo snel als het gekomen is en stap ik daar als vanouds vol vuur en zelfvertrouwen naar binnen.

Het is een baan voor 18 uur per week. Ik had na mijn voorlaatste baan al bewust afscheid genomen van fulltime werken. Ik vind 18 uur nu wel goed eigenlijk. Ik zit natuurlijk toch in een vruchtbaarheidsbehandeling wat tijd kost. En ik moet helaas weer de files in, dus meer reistijd. Eigenlijk is het perfect :)

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klinkt goed! Stort je erin, want waarom zou je die baan ook niet krijgen, toch? Laat ze een poepie ruiken ;).

Suus

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Precies!!!

6. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    hey meiden ik heb wel af en toe meegelezen maar had de energie niet om iets te zeggen.

Meleka wat goed een andere job! dat is weer een leuke verandering. Goed zeg!

Suus over 4 weken mama dat is lekker! Je zal wel in het ziekenhuis moeten bevallen dan denk ik he?

Angelica je hebt een rustmaand he? Ik ben benieuwd hoe het je verder gaat.

Ik heb ook een rustmaand en zit vandaag op dag 22 en nu begon ik vanochtend licht te vloeien. Hopenlijk wordt ik nu toch wel ongesteld want dan kan ik voor mijn collega's vakantie de 1e IUI hebben gehad. Het is wel vreemd dat ik nu zo'n korte cyclus heb. Normaal zonder medicatie heb ik een cyclus van 29 dagen en met progesteron 35... En nu in mijn rustmaand verloor ik vanochtend met afvegen rood bloed. Ik heb ook geen temperatuur bij gehouden deze maand ik wou echt even rust...

Groetjes Lisette

7. Meleka, dat kllinkt goed!!! Heel veel succes!

Angelica wat fijn dat het zo goed gaat! Rustmaand is dus een goed idee! Fijn hoor!

Liselotje, gaan jullie er de volgende ronde dan weer voor? Heeft de rustmaand jullie ook goed gedaan?

Hier morgen de tweede FM. Maar mijn ovulatietesten blijven wit. Dus of het duurt nog eventjes, of mn eitje groeit (weer) niet goed... Ik hoop het eerste..

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Dit is onze eerste IUI poging in combinatie met chlomid. Maar dan moet de ongi wel goed doorzetten. Vanochtend bloedverlies op dag 22 maar vanmiddag weer opgehouden. Hopenlijk morgen toch goed ongi of een innesteling maar dat laatste geloof ik niet! Dan heb ik volgende week donderdag vrijdag de HSG en een eerste echo om te zien hoe mn eitjes groeien en of ze groeien natuurlijk.

Lobi heb je ook chlomid gehad. Wat zijn jullie ervaringen met chlomid want ik zie dat je Gonal spuit is dat beter?

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lobi, ik duim voor groeiende eitjes hoor.

Liselotje ik ben nu bezig met onze 2e iui poging (eerste poging was ivf die resulteerde in een escape iui). De eerste poging gebruikte in Gonal. Bij de 2e poging gebruik ik clomid (vanavond de laatste tabletjes ingenomen). Het grote voordeel van clomid is dat het tabeltjes zijn. Hoe ik erop reageer zal woensdag bij de controle echo blijken. Doe je de iui in Gent, Liselotje?

10. Liseslotje ik ben meteen met gonal begonnen. Heb geen ervaring met clomid, daar kan ik je dus helaas niet bij helpen. Spannend hoor, tijden die eraan komen! Ik duim voor je!

En Meleka dank je wel voor t duimen! Ik hoop dat t helpt!!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lobi, ik weet niet of het waar is, maar iemand op het forum van Freya schrijft dat er onderzoek zou worden gedaan naar het Geertgen wegens fraude. Een aantal verzekeraars zou rekeningen niet meer vergoeden. Misschien is het kletspraat, maar ik zou het even uitzoeken als ik jou was.

Suus

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus 34 weken is inderdaad een prima termijn mijn dochter deed toen alles zelf op eten na dat kreeg ze via de sonde en voor zover ze het kon via de fles voor de borst was ze nog niet krachtig genoeg maar dat is daarna helemaal goed gekopen.
    na 2 1/2 week mocht ze al lekker met ons naar huis.
    hoe zwaar schatten ze haar met 34 weken??

zo meiden ik ben weer thuis heerlijke week met mijn zusje gehad en daarna nog een lekker weekend met mijn ouders.
    ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden had het zien aan komen maar toch was het even brullen.
    baal er zo van dat het langer duurd voordat ik zwanger ben na de curretage maar ik mag nog steeds niet mopperen.
    op naar de volgende ronde.

ik heb nog niet alles bij gelezen ik las alleen ergens dat iemand pas een stollings onderzoek krijgt over 3 maanden.
    dit is echt onzin ik heb het meteen gekregen en ja het klopt dat de waardes kunnen afwijken omdat je net zwanger bent geweest maar als de waardes aangeven dat alles goed is is het goed.
    alleen als ze aan geven dat niet alles goed is dan moet je nog een keer maar dat moet zowiezo of je het nou vlak naar de miskraam laat prikken of niet.
    tussen de eerste keer en de tweede keer prikken moeten wel minimaal 6 weken zitten

13. Ja Suus, ik had het ook gehoord. Bij het Geertgen topic hier op zp schreef iemand het ook al. Maar verder hoor ik er niks over... Misschien is het wel een indianenverhaal:(:(
    Heb je een link naar het freya topic?

14. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Meleka ik blijf ook in Gent. Het komt heel mooi uit als ik morgen ongi ben dan volgende week donderdag of vrijdag moet ik naar Gent! Waarom krijg je Gonal en waarom krijg je Clomid? Wanneer slik je clomid Meleka 's avonds? Ik vind het heel spannend allemaal! Ik heb er wel zin in! Hopenlijk niet voor niets maar ik weet dat als dit niet aanslaat dat we dan IVF kunnen krijgen. Maar goed er maar neutraal in gaan en op ons af laten komen.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik hoop het, want deze verhalen klinken niet best:
    Open Forum Lees bericht

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in juni begonnen met de eerste ivf poging, toen gebruikte ik gonal. Maar helaas deed de gonal bij mij weinig (en een lage eicelvoorraad). Maar 1 eicel en daarom werd de ivf afgebroken en kreeg ik een escape iui om toch nog iets te proberen. Helaas niet zwanger.

Gelijk de tweede poging er achteraan. Nu dus iui (ivf is niet geschikt voor mij). En nu gebruik ik clomid. Ik slik de clomid 's avonds, maar het tijdstip maakt niet uit heeft een vroedvrouw me verteld.

Ik kreeg vorige week eerst een echo om de baarmoeder en de eierstokken te controlen. Toen dat goed bleek, kreeg ik toestemming om te beginnen met clomid. Als de menstruatie begint dan op de derde tot en met de zevende dag clomid gebruiken (2 tabeltjes in mijn geval). Vandaag heb ik de laatste clomid genomen, woensdag krijg ik een controle echo om te zien of er een of meerdere eicellen groeien. Dan zal ik ook horen of en wanneer de inseminatie plaatsvindt (hoop ik). Ik ga een beetje uit van aankomend weekend.

18. Suus, wat een onzekerheid en een angst.. Wat rot dat haar hoofdje nu anders ligt. Heb je dit al gemeld? Mss dat ze haar dan toch eerder halen? Ik hoop dat je t malen een beetje kan stoppen... Jullie meisje is heel sterk he, niet vergeten!!! Misschien is het allemaal niet nodig, maar hebben ze in jouw ziekenhuis een ecmo?

En dank je voor de link. Ga zo ff kijken!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Suus!
    Ik hoop dat de komende 4 weken voorbij vliegen, zodat er snel een einde komt aan deze grote onzekerheid.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, de gyns hebben het zelf geconstateerd en kunnen eigenlijk niet zo goed voorspellen of dramatische gevolgen heeft of niet. We hebben uiteraard meteen gevraagd of eerder halen niet slimmer is, maar volgens de gyns zijn de nadelen van halen tot 34 weken nog altijd groter dan de voordelen...

Nee, ecmo alleen in Radboud en Erasmus, daar zou ze ook naartoe gaan als de problemenn heeeel ernstig zouden zijn. De kans daarop werd tot nu toe niet al te groot geschat, hoe het er nu voor staat weet ik niet.

Suus

Deel Deze Pagina