Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh oke. Maar je mocht wel weer naar huis, dat is dan toch positief denk ik?
    Heftig en gek idee he, dat je kindje in je buik, zonder vruchtwater toch nog beter af is dan buiten je buik. Dat zeiden ze toen ook tegen mij. Ik weet hoe je je nu voelt...

Is het niet een idee om preventief naar een ziekenhuis te gaan met een ecmo? Of draaf ik nu door..

2. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Meleka ik krijg volgende week ook de HSG maar mag overmorgen beginnen met clomid. Ze gaan er bij mij van uit dat de boel goed is want ik heb in februari ook een hysteroscopie gehad en dat zag er goed uit. Hopenlijk is de echo goed en heb je een paar mooie eitjes!!!!! En helemaal mooi zou zijn als je een plakbeeb er aan over houdt.

Suus heel veel succes! Alle beslissingen zijn moeilijk in deze tijd voor jou. Een dikke knuffel van mij!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik mocht vooral naar huis omdat in het ziekenhuis liggen geen voordelen meer heeft boven thuis liggen, omdat de termijn wat verder gevorderd is. Mijn instinct is inderdaad dat ze beter geboren kan worden nu, maar ik weet het allemaal ook niet.

Ik denk niet dat er tijd is om van Amsterdam naar Nijmegen of Rotterdam te rijden als ik nu zou moeten bevallen, en volgens mij reserveren ze die ECMO-plekken daar voor de heel ernstige gevallen. Vooralsnog is het volslagen onzeker of er überhaupt sprake is van een longafwijking, dat blijft gewoon afwachten. Volgens de arts is de kans dat het kindje gezond geboren wordt nog steeds groter dan dat dat niet zo is, dus ik weet niet goed op basis waarvan ik nu een plek in het Radboud of in het Erasmus zou kunnen 'opeisen', nog afgezien van de praktische bezwaren.

Suus

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh lobi ik hoop ook zo dat het maar verhalen zijn.

Suus mijn duimen draaien voor je. Kun je een beetje slapen?

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja hoor Angel, dat lukt wel.

Xx Suus

6. Ik snap het Suus. Ik hoop dat het allemaal niet nodig zal zijn...

Hier blijft de ovulatietest negatief. Ben dus bang dat het weer niet goed zit..:(

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lobi op welke dag zit je?

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja ik hoop ook van alles, maar de angst wordt steeds groter. Ik kan er niets aan doen. Het zou wel helpen als het kind weer even iets anders zou gaan liggen zodat ik niet de hele tijd vruchtwater verloor.

Waar zit je in je cyclus? Kan je ei niet gewoon nog wat te onrijp zijn? Vandaag weer naar het Geertgen?

Suus

9. Nu op dag 12. Dus dag 11 spuiten.
    Maar vorige keer had ik dag 13 een eisprong. Die heb ik toen gevoeld. Dus dan zou je nu toch wel een positieve(re) test verwachten??
    Of zou het per ronde kunnen verschillen?
    Of zou links eerder springen dan rechts?

10. Suus, kunnen ze je kindje niet proberen iets te draaien? Zoals ze ook doen bij een stuitligging? Of doen ze dat niet juist omdat je gebroken vliezen hebt?

Zie verder mijn post aan Angelica. Misschien (hopelijk) ben ik inderdaad te ongeduldig. Maar jullie zullen het wel herkennen, als het zo vaak mis zit, ga je bijna meteen weer van het ergste uit.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Goede morgen,

Suus ik leef met je mee meid. Lijkt mij ook erg frustrerend vooral nu je weer zoveel vruchtwater verliest.

Lobi balen meid misschien komt ie nog ik hoop het voor je meid.

Angelica hoe is het met jou.

Hier gaat het goed kuur slaat goed aan heb nergens geen last meer van voel me zelfs beter als de laatste paar maanden.
    En ik ben nog niet ongie geworden op dag 24 dus ik hoop weer op een normale cyclus.
    Misschien een hele rare gedachte maar zou ik heel sterk op een innesteling hebben gereageerd dat ik daar zo'n buikpijn van heb gehad ik had wel wat rozig die dag.
    Zit nu 7dpo volgens ff dus testen is nog echt te vroeg.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Er valt niets meer te draaien zonder vruchtwater, was het maar waar.

Ik snap dat je je zorgen maakt. Wanneer geertgen?

Suus

13. Snelly, fijn dat je je weer beter voelt! Of het een innesteling is geweest, zou ik echt niet kunnen zeggen.

Suus, ja dat klopt, zonder vruchtwater kunnen ze idd niet draaien... Pfff wat een situatie he meis. Vind het zo rot voor je. maar jullie zijn al zover gekomen, probeer hoop te houden en de doemgedachtes uit je hoofd te laten!!

Ik moet vanmiddag weer naar het geertgen. Om 13.50 moet ik er zijn.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend vanmiddag, het eitje is vast gewoon traag maar gestaag groeiend.

Qua doemgedachtes: we zitten er allebei doorheen na 6 weken hoogspanning en ik merk dat mensen in m'n omgeving erg meegaan in onze somberheid. Snap ik ook wel, want bij ons loopt het altijd fout af. Maar wat meer peptalks zouden wel fijn zijn.

Suus

15. Suus, lieve schat! Jullie gaan er gewoon helemaal komen samen!! Jullie zijn al zo ver gegaan, zo ver gekomen, het KAN gewoon niet zo zijn dat het nu verkeerd zal gaan! Al dat verdriet, al die wanhoop, al die strijd die je hebt geleverd kunnen en mogen niet voor niks zijn.
    Je hebt een prachtige meid in je buik en jullie zijn al samen zo ver gekomen! Hou hoop en moed, voor jezelf, maar ook voor jullie kleine meiske! Als ze merkt dat mama (en papa) vecht, zal zij ook kracht krijgen en meevechten! Echt meis, jullie komen er!!!!

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Hey Suus,

Ik heb zelf bij naaste mensen een kindje met 26 wk geboren was 550 gram met het laatste paarde middel ging het stukken beter.
    Het is nu een prachtige knul van 4 jaar.
    God laat wonderen gebeuren en jou kleine meid is ook een wonder. Over een paar weken kan je van haar genieten. Je moet hoop blijven houden ook al weet ik dat dat heel moeilijk is.

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Spannend Lobi ik duim voor je dat er toch vooruit gang is te zien.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het is idd elke ronde anders. Mijn eitjes zijn op dag 12 23 mm en dan zit er nog geen eisprong aan te komen het kan weleens langer duren, maak je geen zorgen

19. Dat vind ik fijn om te horen! Ik ging ervan uit dat met hormonen de cyclus ongeveer hetzelfde zou zijn. (ook omdat ik nu vs heb, zou je verwachten dat mn eisprong eraan komt...) Maar jij zegt dat het dus per ronde kan verschillen?

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Suus ik sluit me aan bij Lobi. Je bent zo sterk en je dochter lijkt op haar moeder. Over een paar weken houden jullie een gezonde meid in jullie armen.

Ik denk aan je net als al de meiden hier duim ik voor je en ik geloof er echt in dat je een gezonde meid op de wereld gaat zetten

Deel Deze Pagina