De gyn wist het ook niet. Ik moet nu volgende ronde op dag 8 en dan weer dag 10 terugkomen om te kijken wat t eitje doet. Om een beter beeld te krijgen. Maar ik snap er niks van Ik zit erover te denken om weer contact op te nemen met het Radboud. Nu dit allemaal bekend is, zullen zij mij wellicht wel willen helpen. Het scheelt gewoon ontzettend veel tijd. En daarbij denk ik dat als t Radboud je eenmaal wilt helpen, dat ze dan wel veel kennis hebben..
Lobi vraag wel om een copy van je dossier. Je kan het proberen, ik hoop gewoon dat je snel zwanger bent
Kopie heb ik al opgevraagd. Kan morgen pas weer bellen met t ziekenhuis. Zonder eisprong is t moeilijk zwanger worden, maar we zullen zien. Mss moeten we eerst even helemaal niks meer, even rust.
Suus, ik hoop met heel mijn hart dat de komende weken omvliegen en dat jullie dan jullie gezonde kleine meisje in de handen kunnen houden! Snelly, weer spannend bij jou. Lobi, ik heb bij de kippies al even gereageerd. Hier oma ook op de stoep helaas...gezellig, gaan morgen op vakantie, mag ze mee naar Londen.
Hey meiden, Ik dacht; ik zal weer eens even iets van me laten horen... Suus; ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, heel veel is al door de andere meiden geschreven... Probeer je te richten op de positieve verhalen, van anderen en van de gyn. Ik snap heel goed dat het, zeker na 6 weken, erg moeilijk is, maar bedenk ook dat je nu alweer 6 weken verder bent. Jullie kleine meid heeft ondertussen al weer veel betere kansen dan toen je vliezen net gebroken waren, toen kon je alleen maar hopen dat je dit termijn zou halen. En je moet echt niet denken dat je jullie meisje ontkent, want er is geen baby ter wereld meer gewenst dan zij en dat voelt ze echt wel hoor! Ondertussen blijf ik alle positieve energie die ik kan vinden naar jullie sturen!! Lobi; wat kl*ten zeg! Ga je de volgende ronde nu een hogere dosering medicatie krijgen? Ik ben benieuwd wat ze er in het Radbout van gaan zeggen. Je zou toch denken dat ze zich eerst de ogen uit hun hoofd gaan schamen en je daarna de beste zorg die ze te bieden hebben gaan geven. Alle andere meiden ook een dikke knuffel van mij! Lfs Babs.
jeetje lobi wat een toestand weer. je kan natuurlijk altijd het radbout bellen het is veel makkelijker om daar heen te gaan. en ik neem aan nu jij weet wat er aan de hand is zij je ook verder kunnen helpen en misschien hebben hun nog wel een betere oplossing je weet maar nooit
We hebben eigenlijk besloten deze ronde nog bij t Geertgen te doen. Mocht er op dag 8 een eitje te zien zijn rechts, dan willen ze daar wrs de dosis wel ophogen. Bij het Radboud is dat nog maar de vraag natuurlijk.. Maar als de komende ronde niet goed gaat, dan gaan we een afspraak maken bij het Radboud. Uiteindelijk hebben we onszelf tot het einde van dit jaar gegeven. Als het dan niet gelukt is, gaan we om de tafel. Wellicht dat we er dan helemaal mee gaan stoppen..
Fijne vakantie Mykelti, Londen nog steeds een wens om daar een x naar toe te gaan. Jammer dat je samen met OMA moet(balen )moest wel ff lachen om die regel sorry. Ga ff terug lezen
Lobi ik baal ontzettend zeg.Wat een gedoe en weer lekker vaag ik snap dat jij baalt van je lichaam ik baal al als ik eerder ongie wordt laats staan jij. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik hoop zo dat je snel zwanger bent en blijft. Alle dames natuurlijk. Suus hoe is het vandaag. Hier alles goed vlagen van misselijkheid maar dat heb ik blijkbaar altijd na een eisprong????. IIG nog steeds niet ongie geworden dat is een goed teken.
Mykelti fijne vakantie. Geniet er van! En laat die oma maar daar! Lobi ik begrijp wel dat je einddatum hebt. Dat heb ik voor volgend jaar augustus dan ben ik 35 en 10 jaar bezig. Dan hebben we denk ik ook wel zo'n beetje alle IUI en IVF pogingen gehad en dan kan ik gewoon niet meer. Dan moeten we het los laten. Ik moet wel zeggen dat ik dat idee van loslaten steeds prettiger vind klinken na 9 jaar ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Afgelopen maandag verloor ik wat bloed gisteren ook en ik heb alle ongi kwalen maar het zet niet door. Ik zit op dag 25. Ik wil nu wel gewoon ongi zijn want dan kan ik volgende week naar Gent. Brrr. Mijn temp is niet zo hoog 36,7... Gr Lisette
ik heb ook een grens en dat is 35 jaar Liselot ik hoop dat het doorzet. zeg denk je dat ik zonder prednison ook zwanger kan raken? Liselot zeiden ze ook tegen jou dat antisperma lichamen tijdelijk is dat je lichaam dat wel weer herstelt? Ik wil aan de s vragen of ze het nog een keer kunnen testen
meiden hoe gaat het hier vandaag?? wat een somber weer het lijkt wel herfst. wij hebben er nog niet echt over na gedacht wanneer we er mee willen stoppen. ik heb wel eens van die dagen dat ik denk en nou is het klaar ik stop ermee maar de dag erna heb ik daar alweer spijt van. ik denk dat wij doorgaan zolang als we het zelf trekken en onze dochter er niet onderleid. mijn dochter is op dit moment helemaal gek op baby's ze wilt ze allemaal een kusje geven en aaien. als ik haar ophaal op het kdv en er is een baby sleept ze me helemaal mee en zegt ze mama baby. dan bloed mijn hart maar het geeft me ook wilskracht om door tegaan.
Ik wil nog even niet denken aan stoppen, voor ons komt die keuze heel gauw. Ik richt me nog maar even op de iui-poging. Vanochtend een echo gehad in Gent en er groeien 2 follikels, de ene is 8 en de ander is 9 mm. Het baarmoederslijmvlies is nog maar 3 mm. Ik ben op dag 10 van mijn cyclus en heb van dag 4 t/m dag 8 2 tabletjes clomid per dag genomen. Het moet allemaal dus nog even verder groeien. Er is bloed afgenomen en vanmiddag hoor ik of ik nogmaals clomid moet slikken en wanneer ik terug moet. Op zich ben ik blij met 2 follikels, dat was het plan. Maar de follikels zijn nog niet zo groot en het baarmoederslijmvlies is nog niet op orde. Hopelijk komt dat met wat tijd goed. Ben nog niet helemaal gerustgesteld.
Lobi, wat vaag wat er met je ei is gebeurd Ik hoop dat dit de volgende keer niet gebeurd en dat je gewoon een goed eitje krijgt. Suus, hoe gaat het vandaag? Ik las dat jullie er vanzelfsprekend helemaal doorheen zitten. Ik wens je kracht meid, knuffel.
Hey dames, Lees net bij de Suus topic dat ze gisteren avond op de verloskamers lag met weeën ze heeft remmers gekregen. Maar sinds gisteren avond niks meer gehoord. Suus we denken aan je.
Ik moet weer aan de clomid voor 5 dagen, de dosis is opgehoogd naar 3 tabletjes per dag. Ik heb er mijn twijfels over en baal dat De Sutter op vakantie is. Deze arts ken ik niet, in De Sutter heb ik alle vertrouwen. Ik ben bang dat er meer follikels zullen ontstaan. Bij 3 follikels worden inseminatie nog overwogen. Maar ik wil geen kans lopen op een drieling. Dadelijk wordt deze poging nog afgebroken en ik heb er maar 3, want dan is de adenomyose weer terug. Ik wil er geen verspelen. Ik heb gevraagd of het met de 2 kleine follikels met wat tijd niet goed kan komen. Maar bloedonderzoek wees uit dat er te weinig reactie is op de clomid. Er is nog even overleg gepleegd en men blijft bij dit advies. Volgende week dinsdag weer naar Gent voor een echo. Ik vind het zo vreemd dat ik zo slecht te stimuleren ben. Wel eitjes, maar te klein deze keer. Eerder dit jaar heb ik 2 keer een eisprong gehad met 14 dagen. Dat was op echo te zien en met een test. Dan ga ik in de overgang en wordt alles stilgelegd en daarna gebeurd dit. Het blijft in mijn hoofd spelen dat het de nasleep kan zijn van die overgang. Maar in Gent zegt men van niet.