Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben weinig andere keuze he.. Maar wel fijn dat je donderdag iif terecht kan, hopelijk geeft dat wel wat rust!

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Meleka: succes vandaag meid! Ik hoop zo voor je dat je nu eens snel goed zwanger bent

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Het zit hier echt niet mee... ben net gebeld door het ziekenhuis met de mededeling dat er op de afdeling waar ik gelegen heb na de curretage, iemand lag die de multiresistente bacterie klebsiella had. Dus het zou kunnen dat ik ook besmet ben geraakt.. krijg nu een testpakketje thuis gestuurd om de test zelf uit te voeren en dan krijg ik binnen een week de uitslag..
    dat kan er ook nog bij:(

4. He bah wat rot. Ik ken de bacterie niet... Wat zou dat kunnen betekenen?

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik kende m ook niet.. heb er wel eens over gehoord de afgelopen tijd op het nieuws..
    geen idee wat dat betekent.. ik had allemaal vragen voor de man die belde, maar hij wist er niks over.. hij was niet bekwaam om daar uitspraak over te doen zei hij:x:x
    enorm balen!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    weet wel dat er 21 patienten hier in het ziekenhuis aan zijn overleden...

7. Nouja zeg! Eerst mensen bang maken en dan vervolgens niks zeggen. Ik snap dat ze geen paniek willen veroorzaken, maar door helemaal geen informatie te geven bereik je juist t tegenovergesteld! Wanneer kun je het pakketje verwachten? En zou je nu al op symptomen o ed kunnen letten?
    Bahbah dit kan er ook nog wel bij:(:x

Zou het zijn dat de mensen die eraan overleden zijn, een verminderde weerstand al hadden? Ik zou proberen me niet AL te druk maken meis!

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moesch wat ontzettend balen dat bericht.
    Zo snel mogelijk testen en gewoon een negatieve uitslag!!!

9. Meleka ben je al terug???? Of moet je straks nog gaan?

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1710 Meleka, 19 jul 2011
    Laatst bewerkt: 19 jul 2011
    Ik ging vandaag alleen naar Gent en ik heb de hele terugweg in de auto gehuild zoals ik nog nooit gehuild heb. Het gaat helemaal niet goed. Vorige week 2 eitjes van 8 en 9 mm. Dat was niet groot genoeg en de dosis clomid werd verhoogd. Vandaag beiden 10 mm. Het heeft dus totaal niet geholpen. De ivf ook al mislukt omdat ik ook met gonal niet te stimuleren ben. Deze iui poging is afgebroken. Over anderhalve week een gesprek met De Sutte over dit alles. Ik ben er nu al bang voor.

Kan ik nu opeens ook niet meer zwanger worden? Ik ging naar Gent voor herhaalde miskramen en nu.... Ik ben zo ontzettend bang dat die kunstmatige overgang totaal niet goed voor me is geweest. Ik was al zo bang om iets wat eigenlijk perfect werkte stil te leggen, was bang voor opstartproblemen. Ik werd tenslotte 3 keer heel snel zwanger. Ineens moet ik dealen met onvruchtbaarheid. Ik ben dan wel 40 maar vorig jaar maart kon ik nog heel snel zwanger worden. Kan dat zo snel veranderen?

Het doet me zoveel pijn en ik ben zo boos en verdrietig. Er speelt nog iets in mijn leven. Een vader die er niet voor me wilde zijn terwijl ik hem erg nodig had en die zomaar overleed zonder contact te hebben gezocht. Ik zag hem pas weer na 25 jaar toen hij in zijn kist lag. Toen de derde miskraam daar vlak achteraan. En nu geen kindje voor ons. En ik blijf me maar afvragen waarom ik aan de kanten in mijn wezen gepakt moet worden, geen vader en geen kindje. Twee dode einden. Het is zo zwaar voor me om hiermee te dealen. Voor nu lukt het even helemaal niet.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    wat een rot bericht Moesch. Vaak zijn het mensen die overlijden hart of long patiënten, ik zou me ook niet al te druk maken.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Update nog niet ongie ha ha, erg he dat je ergens op moet wachten.Mijn handen en voeten kriebelen om naar het dorp te gaan. ha ha

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    moesch jeetje hopenlijk heb jij het niet opgelopen.
    mijn menstruatie's zijn ook altijd anders na de curretage.

meleka wat erg zeg en inderdaad een beetje vreemd dat je eerst zo zwanger bent en na de kunstmatige overgang helemaal niet meer.
    hopenlijk krijg je een goed gesprek en kunnen ze nog wat meer voor je doen.
    dit was de 2de poging toch??

snelly je houd het wel spannend zeg.

lobi hou gaat het met jou?? je hebt een ei gehad las ik wanneer mag je testen??

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Meleka, Oh meis wat een rotnieuws.. juist als je alleen gaat is dat niet wat je wilt horen..
    Ik kan me je vraagtekens bij die kunstmatige overgang voorstellen.. wat een kl*te zooi om me te moeten dealen..
    Ik hoop dat het gesprek woensdag veel vragen zal beantwoorden..
    Soms wordt de optelsom vanhet verleden met het heden gewoonweg even veel teveel.. praat je wel met iemand?
    Ik wens je kracht..
    liefs

15. leonieke

Moesch, jeetje wat schrikken.. als je zelf geen klachten hebt zou ik me niet al te grote zorgen maken, maar wel zsm testen..
    Bah bah bah... of een mk op zichzelf al niet ellendig genoeg is...

16. leonieke

Snelly, Ik ben niet zo van het iemand opjutten, maar je maakt het er zelf naar... ;) :p gaaaaaa naar dat dorp..

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ha ha glij bijna van mijn stoel ha ha.:D:D:D. Maar gisteren was hij zo vaag dat ik niet verwacht dat hij vandaag duidelijker is ha ha de KV draait volgens mij op mij alleen ha ha. Als ik morgen ga ga ik denk ik naar de Etos ze zien me al aankomen bij de kv.:D:D:D

18. Lieve Meleka, wat een ontzettend rotbericht. Vol goede hoop dat hele eind rijden en dan vervolgens alle hoop zo ontzettend weer de grond in getrapt worden. Ik weet niet zo goed wat ik kan en moet zeggen. Ik kan me je wanhoop en verdriet zo goed voorstellen. De vragen die je jezelf stelt of het slim geweest is.. Ik weet het niet. Ik weet wel dat je het niet terug kunt draaien, dus malen of het goed geweest is, daar maak je jezelf alleen maar helemaal gek mee. Ik hoop dat je dat iig van je af kunt zetten. Je kan en mag je niet schuldig voelen, want je hebt gehandeld zoals het voor jou t beste leek en dat spreekt alleen maar voor je! Niet dat dit ook maar iets helpt natuurlijk...

Wat betreft je vader. Ik herken het wel enigszins, ik heb 10 jaar geen contact gehad. Nu ondertussen wel, maar het blijft oppervlakkig. Zou je mss iets van een brief naar hem kunnen schrijven met alles wat je nog tegen hem zou willen zeggen (of schreeuwen?) Wellicht lucht dat op. Ik heb ook geschreven naar mijn eerste dochtertje en het voelde echt alsof ik het naar haar schreef. Ik vond t heel fijn om te doen, het luchtte echt op.

Heel veel sterkte meis. Woorden schieten even tekort..

Zou t niet kunnen dat je eitjes alsnog verder groeien

19. Ik weet het niet precies. ik hou denk ik maar 2 weken na de pregnyl aan, dat is volgende week donderdag (als ik t zo lang haal dan he..!)

Hoe is het met jou?

20. Uhm tja...hier kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn!!!! GAAAAAA!!!!!:D

Deel Deze Pagina