Lieve Meleka, Een dikke knuffel voor jou! Vreselijk wat jou is overkomen en het gevoel van 2 dode einden dat zal zeker niet prettig zijn. Ik zit op het werk en las dit stiekem even tussendoor maar ik heb er helemaal de rillingen van! Hopenlijk kan dr de sutter het gevoel van onmacht wegnemen en geeft ze weer tools dat het wel gaat lukken. Liefs Lisette
spannend hoor ik ga voor je duimen. hier gaat het goed na de flinke buikpijn van vorige week vrijdag heb ik nergens meer last van dus hoop dat er gewoon iets dwars zat en dat we nu eens verder kunnen. wel heb ik het nog even bij de dokter aangekaart (daar moest ik toch heen voor mijn dochter)en die zei dat het heel gunstig was dat ik gewoon een 28 dagen cyclus heb en dat ik maar 1 week menstrueer en dat een curretage er voor kan zorgen dat de menstruatie anders loopt als je gewent bent dat kan over gaan maar hoeft niet.
Dank je mimi. En met jou ook wel goed dus, fijn om te horen! Hopelijk vanaf nu alleen nog maar goed nieuws!
Ja, volgende week donderdag! Dan zou het hartje moeten kloppen, ik hoop zo dat dat dit keer ook echt zo is!!!
Jeetje Meleka, wat een vreselijk nieuws ik heb er geen woorden voor. Snap dat je nu even ten einde raad bent. Ook met je vader je blijft met zoveel vragen zitten ooo meissie toch bah.
De 28e is de echo, vind het behoorlijk spannend !! Wonen jullie een beetje dicht bij de grens, want meerdere keren heen en weer naar gent in een paar dagen, kan ook een hele belasting zijn lijkt me. Maar ja, voor het goede doel natuurlijk!! Hoop dat je inderdaad over een paar dagen af mag reizen om te insemineren!!
Ha ha dames jullie hadden me bijna zo ver gekregen maar ik kreeg gelukkig een opleving dat het vandaag toeristenmarkt is in het dorp. (leuk trouwens een aanrader niet erg groot maar wel gezellig en je kunt gelijk naar strand). Dus in die drukte want dan loop je echt hutje mutje ga ik geen zw test halen. Sorry dames echt morgen ochtend ga ik gelijk naar het dorp voor een test.
Heel herkenbaar hoor! Denk dat veel meiden op dit topic daar last van hebben. We hebben tot dusver natuurlijk ook nog niet veel reden gehad om te geloven dat alles vast goed komt. Goed plan om het aan de gyn te vragen als je er toch al moet zijn.
Nou vooruit maar weer... Nee lieve meis.. je moet testen wanneer JIJ wilt.. niet wanneer ik dat wil..
ha ha ja maar jullie zijn wel goed in overhalen hoor hi hi. Het kriebelt wel erg dat gevoel kennen jullie wel denk ik.
Wow, dat is wel wat meer dan sh*t, mijn excuses!! Kan me voorstellen dat dat nieuws is wat er nogal in hakt. En dat ze dan iemand de telefoontjes laten plegen die verder geen info kan geven, dat is toch wel weer heel beroerd!:x
Lobi ik vroeg idd op welke symptomen ik moest letten, dat wist hij niet.. hij zei enkel t is niet levensbedreigend denk ik.. heb ik veel aan.. Ik heb nergens last van en de mensen die er aan overleden zijn lagen volgens mij op de IC.. dus denk idd mensen met een lage weerstand.. Ik hoop op goed nieuws! @meleka.. jeetje wat vreselijk rot voor je! weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.. ik hoop zo erg dat je alsnog zwanger raakt en een prachtig kindje krijgt!
Zei die 'denk ik'? wat een ongelooflijke oliebol zeg :x! Ik zou het zkh hier zeker over aanspreken.. Hoe maak je mensen ongerust..!
Moesch, ik zou iig zo snel mogelijk testen en id tussentijd proberen je niet teveel zorgen te maken. Neemt niet weg dat de wijze waarop het gaat, allesbehalve netjes is!!:x
Snellt, ben je nou nog steeds hier??? Een dorpsfeest is natuurlijk geen excuus om ons nog langer in spanning te houden he!!!
@meleka: Jeetje meid, ben inmiddels bij gelezen en zie dat mijn vorige bericht nogal als mosterd na de maaltijd komt. Wat ontzettend naar dat je zo alleen met al dat verdriet terug hebt moeten rijden vandaag. Het is veel wat zo bij elkaar komt!! Hoop dat dr. Sutter volgende week een hele goede oplossing heeft en de nare maar ook logische vragen die je hebt weg kan nemen. Veel sterkte!!!
jaa ik was echt kwaad, maar ben er verder maar niet op in gegaan! vind het echt onproffesioneel van het ziekenhuis, maar goed.. ze zijn sowieso niet voor niets negatief in het nieuws gekomen! ik krijg binnen 2 dagen het testpakketje thuis en dan zien we wel weer.. we zijn het afwachten en in spanning zitten nu onderhand wel gewend.. Heb de uitslag van het uitstrijkje binnen trouwens en gelukkig was dat wél goed!
ha ha Je heb gelijk maar ik ga toch niet. Tenzij mijn man in een bui vanavond zegt ik ga wel (koopavond ivm markt).Maar die loopt volgens mij niet zo storm om een zw schap krijg ik steeds vaker de gevoelens helaas. Pas kreeg ik naar mijn oren gegooid jij wordt maar niet zwanger. Pardon dan gaat mijn bloed koken he. Als ik niet weet wanneer mijn ei springt en wij het maar gemiddeld 3x doen in een cyclus dan ligt het toch aan hem lijkt mij. Pas zei hij ook jij wou een kind. Daar wordt ik echt verdrietig van maar ik denk dat jullie dat wel kunnen begrijpen. Moet maar denken dat ie zijn moeder erg mist.