Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje Snelly, wat een rotopmerkingen... Denk je dat ie zou bijdraaien als t eenmaal zover is? En is ie wel gek met je zoontje?

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Sorry ik zit nu ff te huilen als ik heel eerlijk ben kan ik er geen hoogte van krijgen hij doet nooit wat met hem. Onze knul is nogal wat zeg ik aanwezig erg druk, driftig, eigenwijs, slim(een 3 jarige) ze lijken qua karakter sprekend op elkaar en dat botst nogal. Pas vroeg ik hem naar aanleiding van die reclame van SIRE geloof ik "ik wou dat ie nooit geboren was"denk je ook zo over onze knul "nee dat deed ie niet". Ik voel me soms opgeslokt in het moeder zijn ik doe alles alleen heb nooit een keer een verzetje want als ik zeg dat ik dit ga doen dan schiet ie al in de stress want o jee dan moet ie op zijn zoon letten.

Als ik zw ben dan verteld ie vol trots dat we zwanger zijn en als het mis ging was ie ook echt van pad hij heeft 1 keer een hele wand uit een woning getrapt toen ik hem vertelde van de echo.

Hij heeft een nogal ruig en losbandig leven gehad tot zijn 35 thuis gewoond dus ik denk dat hij nogal moeilijk vindt om niet te kunnen doen wat hij wil doen. Nou daar heeft hij geen moeite mee hoor hij gaat toch zijn eigen gang. :x

Gisteren weer ja je hebt nog ff want voor mijn 42 ste he dan moet het raak zijn. O ja fijn zet me ff onderdruk ik zeur toch niet zei ik . Nee zei hij ik moet niet zeuren.

Sorry zit volgens mij op mijn zeik stoel zal vast ongie worden.

Moet ik zaterdag ook nog naar een kraamfeest van vrienden waarvan zij in eerste instantie niet wist of het wel van hem was niet gepland dus.

3. Bah, daar kan ik ook echt chagerijnig van worden. Sommige mensen worden maar niet zwanger, doen er echt alles aan, en bij anderen lukt het in een zucht ondanks de rotte situatie waar ze in zitten. Heel veel sterkte alvast!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Het lijkt wel sinds hij zijn moeder is verloren dat hij van iedereen een beetje afstand neemt ik denk het idee dat hij afscheid moet nemen.

Ja in eerste instantie wilde hij er 1. Maar hij heeft zelf ingestemd om het nog 1 x te proberen.Althans dan wel voor zijn 42ste. Soms denk ik wel eens we moeten er maar mee stoppen maar dan het idee dat hij alleen opgroeit het zal hem zo veel goed doen hij is echt gek op kindjes.

Straks heeft mijn man 4 wk vakantie ik hou mijn hart vast echt waar zal vast heel gezellig worden NOT.:(

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Snelly, Jeetje ik schrik er een beetje van.... Ik weet dat je schoonmoeder nog maar pas overleden is en het lijkt me logisch dat hij het daar moeilijk mee heeft.. maar jemig.. jullie zijn zijn gezin! Zijn alles.. ik denk dat je wel boven tafel moet zien te krijgen wat hij echt voelt voor jullie.. dan kun je zijn gedrag ook beter plaatsen en accepteren(?) misschien..
    Sterkte meis...

6. Hee maar dat is echt niet normaal hoor! Zo zou je je toch niet moeten voelen als je man vakantie heeft?! Waar zie je tegenop? Gaat ie de hele dag niks doen? Gaan jullie veel ruzie krijgen? Ik vind het moeilijk om te zeggen, maar meis, dit is echt niet normaal hoor. Ik vind het heel sneu voor je dat je je zo voelt..

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Weet je ik kan hem zo helemaal niet het is een totaal andere man geworden. Snel geïrriteerd weinig interesse. Weet je waar ik nou zo'n behoefte heb aan een lekkere knuffel maar dat zit er niet in een beetje liefde misschien is dat als je de 5 jaar huwelijk bent gepasseerd er niet meer in.:(:(:(:(

Ik denk dat hij in een depressie zit maar ja pak dat maar eens aan.:(Hij niet alleen denk ik :(:(:(.

Mijn knulletje is wel gek op zijn papa dat scheelt.

8. Snelly, ik denk dat Leonieke gelijk heeft. Ik denk dat het heel belangrijk is dat jullie goed met elkaar gaan praten (desnoods met iemand erbij). Want op deze manier zijn jullie niet gelukkig (allemaal niet) terwijl er hopelijk wel veel liefde is.
    Ik hoop echt dat jullie nader tot elkaar kunnen komen want op deze manier gaat het niet goed...

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Je hebt gelijk het is niet zielig en we kunnen hem alle liefde geven.

Hij had het wel over leuke dingen doen en misschien wel een weekendje weg. Hij heeft genoeg te doen aan het huis. Maar daar ga je alweer ik ben degene die de jongen aan het vermaken is en hij is aan de klus. Hij heeft zo ie zo een klus waar hij geld mee kan verdienen en dat is wel fijn.

Het kan ook zijn dat ie echt aan vakantie toe is het is zwaar werk in de bouw en hij moet ook nog 1 uur heen en 1 uur terug rijden voor zijn werk. Moet ik zeggen hebben we elkaar weinig gezien vorige week hij was bij zijn zus aan het klussen kan ook zijn dat ik hem heb gemist vorige week.

10. Nou meis, hopelijk keert de rust een beetje terug als zijn vakantie begonnen is en hopelijk kunnen jullie dan ook goed met elkaar praten. Want wat er ook ad hand is, het moet wel uitgesproken worden lijkt me.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Misschien dat ik hem gewoon recht voor zijn raap moet vragen of hij nog wel een kindje wilt want als hij het alleen voor mij doet dan hoeft het echt niet we moeten er wel samen achter staan hoe erg ik dan lichtelijk zal instorten.

12. leonieke

Oh Snelly meis toch... wat naar.. loop je hier al langer mee?
    Wacht even je test af.. wie weet reageert hij anders dan je verwacht.. als je nu zwanger bent, ben je het toch al..
    Maar ik zou hem zeker vragen of hij van jou houdt, van je zoontje houdt en of hij samen met jou de toekomst in wil (evt met een tweede kindje) ...
    Dat lijken me essentiele dingen voor een relatie..

Hoe moelijk hij het ook heeft (evt depressie na overlijden van zijn moeder) op deze vragen moet hij toch atwoord kunnen geven..

13. Snelly, ik zou hetzelfde doen als Leo zegt. Eerst even de test afwachten.
    Maar wat er ook uit de test komt, wel het gesprek aangaan. En proberen niet aanvallend, maar juist proberen te verwoorden wat jij voelt en wat jouw angsten zijn en jouw verdriet is.
    Heel veel sterkte meis!

14. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Laten we het maar op maanden houden. Ik vraag hem wel vaker hou je nog wel van me dan zegt ie komt zei weer met die stomme vraag dus ik neem aan dat dat ja betekend.

15. Nouja zeg! Snelly, ik begin ondertussen een beetje boos te worden hoor! Wat is dat nou voor antwoord:x:x

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka, knuffel

Lobi met pregnyl kun je pas na 14 dg testen. Ik wil ook altijd eerder testen.
    We hebben gesprek in lumc gehad en mijn man is kwaad geworden. Geen onderzoeken geen andere medicijnen gewoon weer proberen.
    Ze zei dat ik ook ouder wordt ben nu een paar dg 32. Mijn zei we lopen hier al 4 jr en toen kregen we te horen dat we heel jong zijn. Ze kon geen antwoord geven nu 7 sep afwachten bij de s

Oh snelly ik zou ook afwachten knuffel

17. Angelica, ik wist niet dat jullie vandaag gesprek hadden, sorry.
    Maar zoals ik lees was het dus een verschrikkelijk frustrerend gesprek:x zo herkenbaar. Ja mevrouw u bent nog jong, probeer het nog maar 2 jaar. Ja hallo als we dan terugkomen zijn we niet jong meer en ligt het juist daar aan! Ik snap het niet hoor:(

7 september dus weer terug naar dokter S. Hopelijk kan zij jullie helpen!

Wat ik me trouwens afvroeg. Jij schreef dat als je een wondje had en er kwam sperma in je bloedbaan, dat je dan antistoffen kan maken. Is dat altijd zo? En had ik het nou goed gelezen, dat die ook weer kunnen verdwijnen, dus dat het vanzelf goed kan komen?

18. 14 dagen dus wachten met testen. Dat is voor mij dus volgende week vrijdag pfffff....

19. leonieke

Snelly, mijn man kan ook niet makkelijk zeggen dat hij van me houdt... nooit gekund ook..
    Maar ik weet, merk en voel dat hij dat wel doet...
    Als jij dat bij hem mist vind ik dat je hem dat moet kunnen zeggen, en dan nogmaals moet vragen of hij van je houdt..
    Lieverd, het gaat wel om je toekomst.... en je bent het waard meis.. echt!

20. leonieke

Nou.. dan moet het kruidvat al failliet wil jij dat tot die tijd redden.. :p

Deel Deze Pagina