Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen.
    Je had nooit kunnen bedenken dat jij in de situatie zou komen waarin je nu (en al eerder) bent beland. Daar denk je niet aan als je aan je kinderwens besluit te gaan werken. Dan ben je alleen maar blij.

Je laatste alinea is echt opvallend. Precies wat ik gisteravond in bed tegen mijn man zei! Ik wil gewoon weer volop leven en genieten verdorie!

Veel kracht voor ons allemaal.

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt mij ook een heel goed plan, Lobi.
    Gaan jullie weg in je vakantie=

3. Ja, we gaan naar Egmond aan Zee! Heerlijk effe uitwaaien!:)

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden,

Weer even een berichtje van mij...
    Ik kom jullie vertellen dat ik een tijdje niet op het forum te vinden zal zijn.
    Na deze miskraam willen we even helemaal niets meer, behalve rust.
    We gaan nu eerst een van het leven genieten, want als er iets is wat we nodig hebben, is dat het wel.
    We zijn kapot, we zijn het zat en we weten niet of we ooit nog een poging gaan wagen.
    We willen eerst eens uitrusten om een objectieve keuze te kunnen maken.
    Ik zal af en toe misschien wel meelezen.

Suus, ik wens je heel veel sterkte, kracht en vertrouwen toe in de komende tijd.
    Ik hoop dat jullie meisje lekker in je buik blijft zitten en er pas uitkomt als ze er uit mag.

Lobi, een hele fijne vakantie toegewenst, uitwaai ze!

Angelica, succes met je tentamen en geniet van je welverdiende rust!

5. Lieve Dreamz, ik snap het meis. Wat een rot situatie toch, vind het zo erg voor jullie. Ik hoop dat jullie samen de rust kunnen vinden die jullie zoeken. Weer een beetje mogen genieten en durven gaan dromen over de toekomst.
    Ik vind het jammer dat je hier niet meer / minder zal zijn, maar ik snap je keuze.
    Hopelijk kom je wel af en toe vertellen hoe het met je gaat.

Heel veel sterkte meis, ik wens jullie kracht toe en ik blijf duimen voor een mooie toekomst voor jullie!!!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lieve Dreamz ik sluit me bij lobi aan. Ik begrijp het wel maar ga je wel missen.

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik zal jullie ook zeker gaan missen!
    Maar het lijkt me verstandig als ik me eerst eens ergens anders op ga richten.
    Over 6 weken ga ik op vakantie en doe ik mee aan een wereldrecordpoging ballonvaren in Metz.
    Ik kijk er enorm naar uit, misschien dat mijn man en ik dan weer een beetje energie kunnen opdoen en misschien ook wel moed en kracht om weer verder te knokken.

Ik blijf jullie zeker volgen en heel erg met jullie meelezen.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dreamz, heel goed dat je je even helemaal op jezelf gaat richten, en op de leuke, mooie dingen. Je komt wel weer terug ;).

Veel geluk!

Suus

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel lieve Suus, laten we het hopen!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik hoop het in ieder geval. En ik duim voor je recordpoging.

xx Suus

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dreamz ik hoop dat de pauze je goed doet en je de energie geeft om door tegaan met natuurlijk het gewenste eind resultaat een baby.

lobi egmond aan zee leuk hoor kan je wel bij ons op de koffie komen kunnen onze meiden samen spelen.

suus hoe gaat het met jou?? saai he alleen maar in bed liggen.
    heb je ze nou zover gekregen om toch iedere week een uitstrijkje te laten doen??
    begrijp ik het nou goed dat ze het ook in je urine kunnen zien??
    dan kan je toch een poging doen om de huisarts te bellen en het aan hem/haar te vragen of je man het iedere week even mag langs bregen??

wij zijn zondag op kraamvisite geweest ik zag er vreselijk tegen op ( we waren in de zelfde periode uitgerekend).
    maar dit was een zo'n kraamvistite waar ik niet onderuit kon , maar voorlopig doe ik dit dus niet meer.
    bij aankomst heb ik me zo vreselijk in moeten houden dat ik niet in tranen uitbarste en onze dochter bleef maar bij de baby staan kusjes geven aaien en mama baby zeggen mijn hart bloeden.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Dreamz ik sluit me bij de rest van de dames aan. Ik begrijp het volkomen maar wel jammer dat we je ff moeten missen. Veel succes met de ballonvaart. Dikke knuff van mij.

Heb weer veel gelezen en te veel om overal op in te gaan.

Lobi veel plezier in Egmond aan zee ga je naar het hotel Zuiderduin, ben daar 1x geweest erg mooi. Maar ja ik woon aan strand dus daar veranderd weinig in.

Suus wat belachelijk maar zoals wij je kennen zal je wel op je punten staan voor goede controle. Ik vindt dat de zh er veel te makkelijk over die GBS bacterie denken.

En dames man is verleid hoor:D:D:D

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Mimi, ja, beyond saai is het. Maar ja. Ik heb het nog niet over de kweekjes gehad, maar reken maar dat ze het gaan doen, in het AMC. Ze kunnen m'n kont kussen.

Suus

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    snelly goed gedaan hahahaha

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    :D:D:D:):):)ha ha ha

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha you go girl!! het gaat je vast wel lukken.
    ik heb 3 dagen in het ziekenhuis plat moeten liggen (vanwegen de bloedingen) maar ik vond het vreselijk daarna heb ik ook nog weken thuis plat moeten liggen eerst voor de bloedingen ik mocht toen kiezen thuis of in het ziekenhuis plat liggen ik heb toen meteen gekozen voor thuis ik was toen een week of 14 doen ze toch niks mocht er wat gebeuren.
    en daarna natuurlijk vanwegen de groei nou ik vond thuis plat liggen ook niks maar 10 keer beter als in dat rot ziekenhuis je kan niks anders doen als de hele dag bellen , internettten , tv kijken , of een boekje lezen.
    krijg je wel een beetje visite??

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha snelly zie je wel dat het je lukt mannen blijven nou eenmaal het wat zwakker geslacht haha.
    nu duimen dat het gelukt is

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat gaat me zeker lukken.

Het ziekenhuis is niet zo fijn, maar thuis zou ik geen rust hebben. Bovendien kunnen die 15 minuten rijden naar het ziekenhuis in een noodsituatie er net 15 te veel zijn. Dus ik ga nergens heen. Sterker nog, ze laten me niet eens gaan tot ver na de 30e week, zeiden ze gisteren.

En ja, ik krijg wel wat visite, maar niet al te veel. Wil zelf ook rust aan m'n kop en alleen maar mensen om me heen bij wie ik ook gewoon bang en verdrietig kan zijn...

Suus

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    voor zover ik weet houden ze je tot 34 weken daarna doen ze helemaal niks meer om de bevalling tegen te houden.
    maar of je dan ook naar huis mag weet ik niet.
    kan me wel voor stellen dat je weinig trek hebt in visite al die mensen die het toch niet begrijpen en zeggen het komt allemaal vast wel goed daar heb je helemaal geen behoefte aan ik kon me daar ook altijd zo boos over maken maar hun hoeven niet te doorstaan wat jij moet doorstaan ik vind dus ook dat een hoop mensen het zwaar onderschatten.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dan mocht ik naar huis zeiden ze. Nou, voorlopig is het niet zover.

Moeilijk voor je, die kraamvisite. Heel moeilijk.

Suus

Deel Deze Pagina