Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maakt niet uit hoor. Als er echt een spannend bericht geplaatst zal worden, zorg ik wel dat je m niet over t hoofd kan zien;):D

En inderdaad lang leve het Geertgen! Echt een goede stap voor ons!

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    @ Suus, ja ik wil de pred gaan gebruiken, daarom had ik de afspraak gemaakt bij Dr. De S. Hoop dat ze het me gaat voorschrijven!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel goed!!!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat gaat ze vast doen hoor, na zo veel onverklaarbare miskramen. Echt, ik hoop dat je gewoon eerder terechtkan.

Suus

5. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik hoop het ook Suus, ik ben er weer helemaal klaar voor om zwanger te worden.
    Ik heb weer genoeg vechtlust en vastberadenheid om ervoor te gaan, dus we gaan er voor!
    Hopelijk mag het snel goed nieuws opleveren!

6. Dreamz, je klinkt echt positief en strijdvaardig!~Super!:)

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja Dreamz, ouderwetse girlpower. Heel goed!

Suus

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jep, ik heb al mn ellende geprobeerd een plekje te geven, zodat ik nu met een frisse start kan gaan strijden voor onze grootste wens.
    We gaan ervoor!

9. Hoe heb je dat gedaan Dreamz?

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Een tijdje afstand genomen van alle zwanger perikelen en me bezig gehouden met genieten samen met mijn man.
    We genieten nog steeds samen van alle mooie andere dingen die op ons pad komen.
    Ik ben gevoelsmatig op een punt dat ik ook samen met mijn man gelukkig kan zijn, zonder kindje.
    We willen er wel alleen alles voor doen en mocht dat allemaal niet baten, dan leggen we ons neer bij de wens van moeder natuur...

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Da's inderdaad heel belangrijk, dat je straks het gevoel hebt dat je er alles aan hebt gedaan. Wat dat betreft ben je heel goed bezig.

Suus

12. Wauw heel mooi meis... Daar kan ik een voorbeeld aan nemen. Dank je wel!

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie er zo instaan, Dreamz.
    Mijn man heeft dat ook. Ik nog niet ;)

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30 ik had zo het gevoel dat de echo goed zou zijn.
    Wat verdrietig :(
    Sterkte voor jullie.

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister had ik veel last van mijn onderbuik.
    Vandaag voel ik me beroerd, misselijk en hoofdpijn de hele dag.
    Ik heb geen idee waar dat vandaag komt.

En die opvliegers zijn echt in aantal toegenomen. Bah, wat voel je je daar vies van.
    Tijdens de kunstmatige overgang had ik er weinig last van.
    Nu, 2 weken na de laatste clomid tabletjes, word ik er gek van.
    Slapen gaat slecht, inslapen is problematisch en ik word veel te vroeg wakker en kan niet meer slapen.
    Ik wil mijn normale ik weer zijn!
    Langzaam maar zeker begin ik te begrijpen waarom vruchtbaarheidsbehandelingen ook lichamelijk als zwaar worden ervaren.

Tot zover mijn egomomentje :D

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Y30 zwaar klote knuffel meid

Suus wat fijn. Dat het beter gaat ik hoop dat ze snel naar huis mag

Dreamz wat zijn jullie sterk samen

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dank jullie wel lieve meiden, ik hoop natuurlijk wel dat onze volharding mooie resultaten zullen brengen.
    Maar je weet wat ze zeggen he: De aanhouder wint!
    Dus ook daar hou ik me aan vast.

Meleka, wat balen dat je je niet jezelf voelt. :(
    Hoop dat het voor een goed doel is!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, wat klote dat je je zo voelt. Al maanden niet lekker in je vel, dat is echt niet fijn. Hopelijk is het van korte duur.

Lfs, Suus

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Y30: oh wat erg voor jullie. Heel veel sterkte!

@Suus: jemig dat duurt nog een tijdje...maar goed, als ze maar sterk en gezond naar huis kan komen!

@Meleka: daar word je zo moe van, niet slapen...:( Hetgeen jij omschrijft had ik tijdens mijn zwangerschap, maar daarna ook wel gehad wanneer progesteron hoog was. Heb ik even gemist, maar waarom is je IUI afgebroken laatst?
    Je zou eens magnesiumtabletten kunnen proberen bij je avondeten. Dat zorgt voor ontspanning en helpt mij meestal goed met slapen.

En dat het zwaar is: wij staan nog aan het begin, maar ook wij ervaren dit al zo. Alles draait hierom, je moet continu plannen, anders past het allemaal niet. Waar ik persoonlijk ook moeite mee heb, is het feit dat continu mijn werk er onder lijd. Ik werk fulltime en hubby ook en dat is zo ongelooflijk lastig plannen...helaas kan ik nog niet minder werken, want hij werkt nu op projectbasis.

Nog meer dames die fulltime werken hier? Hoe doe je dat met je werk? Neem je continu vrij of krijg je uren van de baas?
    Op dit moment krijg ik de uren nog (on)vrijwillig van mijn baas, maar kan het niet maken om het niet bespreekbaar te maken wanneer er steeds meer bij komt kijken. Hij weet overigens wel dat we bij de gyn lopen, daar ben ik open in. Maar ben wel bang dat hij op een gegeven moment door iemand (zijn zoon of de arbo) ingefluisterd wordt dat dit officieel niet door hem vergoed hoeft te worden...:cool:

Gisteren hier overigens posi ovutest dus weer aan de klus gister en eergister. :)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meleka: ze gaan meten: B-Oestradiol, FSH, LH en AMH, dus volgens mij wel redelijk compleet op hormonaal gebied
    Ze had het verder ook nog over een echo om de kleine eicellen te bekijken, maar daar bel ik nog even over, want dat waren ze weer vergeten op te schrijven wanneer en hoe...als je zelf toch niet bij bent?!
    Ze waren ook vergeten om een verwijs voor de chromosomentest, dus die hebben we zelf ook geregeld bij de assistente. ;)

Deel Deze Pagina