Hoi meiden, Ik heb woensdag een paar druppeltjes bloed verloren. Gisteren (na het uithalen van mijn tampon) hing er een sliert donkerrood slijm aan met onderin iets van een propje. Uit dat propje heb ik een geel doorzichtig bolletje gehaald. Mijn tampon zat vol met bloed, ik was gaan zwemmen, dus wellicht een combinatie van bloed en zwemwater, waardoor het er erger uitzag. Nu weet ik niet of het een vroege miskraam is. Het gekke is dat ik na het verlies van die sliert slijm nog een heel klein beetje bloed ben verloren en vannacht en nu haast niets meer, alleen een beetje roze met afvegen. En met plassen komt er geen bloed mee (wat ik normaal bij een ongi wel altijd heb). Ik heb ook helemaal geen krampen of ongesteldheidspijn. Kan het zijn dat ik een vroege miskraam heb gehad, maar verder haast geen bloedverlies en geen krampen? Mijn eerdere 2 vroege miskramen waren bij ruim 6 weken en bijna 8 weken en ik weet nog dat ik daar erg veel last van heb gehad. Ow ja, mijn zw-test gisterenochtend was heel positief.