Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Zo meiden, hier kunnen we weer even mee vooruit!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik ben present!

3. Even een abo.

Y30 heb je nog n testje gedaan?

Meleka hoe is t met je?

En Angelica?

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kom me hier ook even weer melden.
    En zoals al gezegd werd: hopen dat dit de laatste mag zijn en dat we volgend jaar allemaal een geweldig mooi wondertje (erbij) mogen krijgen!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve meiden,

Dit is onze toppertje.
    Het ging zo anders dan in het L.UMC. Ik kreeg een echo op mijn buik en ze brachten die naald naar binnen en je ziet gewoon die naalt, zo mooi om te zien. Nou ze spoot het in mijn baarmoeder, ik moest blijven liggen want de naald werd nog nagekeken en weer een echo, ze waren op zoek naar een witte stip in mijn baarmoeder en ja hoor ik zag de luchtbel met de embryo (onze mini P.)

Meleka ik denk veel aan je.ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik hoop nog steeds op een wonder. KNUFFEL

Lobi, jeetje meid! Wat kan het zo raar gaan. Je hebt een kind en nu ineens in de mmm

Suus hoe zijn je nachten?

6. Wow Angelica wat een mooie foto van jullie kleintje!! Super!!! Broed maar goed!!

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Angelica: ik duim voor je meid! Wat bijzonder om zo je mini al je bm te zien.

Meleka: ik heb wel aan je gedacht zeg, weet niet zo goed wat te zeggen. Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop op een wonder voor je, maar begrijp heel goed dat je die hoop zelf allang losgelaten hebt. Ik had het je zo anders gegund!

Leonieke: daar ben je weer :) Wat rot dat je nog niet zwanger bent zeg, dat zal moeilijk voor je zijn. Zie je dat je bezig bent met onderzoeken?

Ik zelf ben voor het eerst niet zwanger in de eerste ronden, voelde eerst rot (wat nu als het niet meer lukt etc) maar eigenlijk is het ook wel goed merk ik nu, zowel lichamelijk als psychisch. Na 4 MK/MA's en zodoende 6x in de operatiekamer in 1 jaar tijd, is rust en herstel wel goed. Daar doe ik het nu dus maar even mee :)

Mirri: klinkt allemaal heel goed hoor, het is echter wel kl*te om die onzekerheid te moeten doorstaan. One dag at a time..

Mimi: dit wordt em meid :)

Lobi: wat een toestand ben je ondertussen in beland zeg. Ik kan me voorstellen dat je een gyn zoekt die openstaat voor IVF en daadkrachtig wil handelen. Want dit is toch aanmodderen zo en wie betaalt de prijs? Jij, zeker ook lichamelijk en jullie samen want de rek is er wel uit zo te lezen, dat is niet goed meid. Sorry als ik me te sterk uitdruk, het is goed bedoelt.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Maja het is ook zwaar, hoe gaat het lichamelijk?

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Angelica: wat super zeg! Ik duim voor je!

@Meleka: sterkte vandaag, hopelijk toch nog goed nieuws!

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net bloed laten prikken en nu is het wachten op de uitslag.

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica, wat een prachtige foto :)
    Succes met de wachtweken.

12. Je hebt helemaal gelijk. Zoals jij t opschrijft is t gewoon. De rek is eruit. Ik merk dat ik me afzet tegen mn man omdat hij me niet genoeg (kan) steunen en zo ontstaat er afstand. Dat wil ik niet, maar de realiteit is anders. Dit is ook de reden dat ik besloten heb te stoppen met hormonen, iig tot t einde van dit jaar. Het gaat zo niet verder. Dus je hebt je niet te sterk uitgedrukt hoor meis, je schrijft gewoon eerlijk zoals het is en die spiegel heb je soms gewoon nodig..

Wat dubbel bij jou niet raak nu.. Maar kan me voorstellen dat t ook wel even rust kan geven. Hopelijk kunnen jullie de volgende ronde vol goede moed ingaan!

Y30 heb je al een testje gedaan?

Meleka spannend meid! Ik duim heel hard voor je!!!

13. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik breek zo nu en dan even in. Wil even laten weten dat ik jullie nog volg en met jullie meeleef en aan jullie denk.
    @Angelica: Wauw!! Ik duim voor je!
    @Meleka: Ik duim ook voor jou, dat het ondanks de signalen toch goed zit!! Wat zwaar voor je meid...
    @Lobi: heftig het loslaten, maar ik kan me heel goed voorstellen dat als het je relatie op een gegeven moment onder druk gaat zetten dat dat het je ook niet waard is.
    @iedereen en alle andere meiden die meelezen: Dikke knuffel!

Hier alles redelijk rustig... ik ben begonnen met een eerste poging om weer zwanger te worden. Nog niet mbv Clomid, maar met ovutesten deze ronde. Nu doet mn ei heel raar... mn temp stijgt en zakt en mn ovu test blijft maar positief.... :-S maar goed... we blijven dan ook maar ons best doen :p
    Als mn temp 2 dagen hoog is dan mag ik beginnen aan de utro, prednison en aspirine. Ben blij dat ik iets kan doen. Anders had ik een zevende keer niet meer getrokken...
    Dikke X

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mamma's,
    Meleka; duim, duim
    Angelica, mooi mini-tje, lekker broeden mams
    Maja; dubbel voor je, moeilijk om aan iets anders te denken hè.
    Mykelti; 8 weken is de eerste mijlpaal genomen! Ga zo door ;)

Nog 1 nachtje Mimi, succes morgen hoop dat ze een echo doen ;)

Ik nog 4 nachtjes voor de echo ( ga nog liever naar de tandarts);D
    Gelukkig werken vandaag, dan kan ik even aan iets anders denken ;)
    @allen; liefs van mij

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

#15 Flavour, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2011
    Angelica, wat een mooie eerste foto van jullie wonder!

Mimi, veel succes morgen. Die echo doen ze heus wel hoor. Gewoon om vragen anders.

Meleka, wat een zenuwslopende dagen, en uren nu. Ik hoop nog steeds voor je.

Lobi, wat heftig allemaal. Om radeloos van te worden.

De rest, veel liefs!

Suus

16. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Mirri: zal met je aftellen, zoooo spannend.
    Aan iets anders denken lukt me gelukkig wonderwel.. berusting lijkt iets te zijn wat me overkomt, geheel onverwacht en erg prettig.

Angelica: wat je testdatum? Lichamelijk gaat het goed, mega-keurige cyclus ook dus dat lijkt allemaal wel pluis.

Lobi: heel verstandig van je hoor, het beste wat je je meisje kan geven zijn ouders die een goede relatie hebben, om over de rest van je verlangens nog maar te zwijgen.. Neemt niet weg dat ik ontzettend hoop dat je nog een wonder mag ontvangen!

Meleka: uitslag na een uur hoop ik voor je?

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    maja 28 okt

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #18 Meleka, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
    Nog niet gebeld, dus zelf maar gebeld (beetje laat, had last van uitstelleritus ;) ).
    Telkens in gesprek tot 2 minuten voor 12. Grrr antwoordapparaat erop. De praktijk is tussen 12 en 14.30 uur niet bereikbaar. Nu gaat mijn man er langs op weg naar zijn cursus. Hij belt me zo als het goed is.

Edit: ziekenhuis heeft de uitslag nog niet gemeld aan huisarts. Ze doen er lang over deze keer. Vorige week 2 uurtjes, nu al 5 uur.
    Maar huisartsassistente (een minder leuke) is nu plots wel genegen om mij te bellen als de uitslag er is (vanochtend wilde ze dat niet, zal mijn man zijn charme in de strijd hebben gegooid? ;) ;) )

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooi hoor Maja, berusting..... Heb ik ook soms, een paar minuten... Lijk wel een rollercoaster ;)
    Maar idd we kunnen alleen maar afwachten.

Maar als t moment supreme nadert is dat zenuwslopend hè Meleka.
    Knijp maar in m'n hand ;)

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet wat je zegt, Mirri. Dadelijk knijp ik 'm eraf :D

Deel Deze Pagina