Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik heb dat ook hoor Missy ik wilde niet eens de medische molen in puur omdat ik niet weet hoe het psychisch met mij moet gaan... en nu nu gaan we er voor... maar eerst ga ik rustig afscheid nemen van dit wondertje...

even vraag tussendoor ik zag dus geen hartje meer kloppen maar nu is er ineens in mijn kop ontstaan het idee wat als het met de rug naar het echo apparaat lag zou je dan het hartje niet kunnen zien??? zou het dan misschien toch nog leven???

2. Hoor net dat t kindje van de buren geboren is... *SLIK*

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Oke dank je wel Missy ik kon niet meer huilen en nu zit ik met tranen in me ogen...

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    volgens mij zou je het hartje nog zien, maar ben je er niet zeker van mischien is het dan goed om over een paar dagen nog een echo te laten maken

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ploon wees niet bang. Na de hysteroscopie kun je direct weer door met zwanger worden als er geen verklevingen of iets anders wordt gevonden. Het enige wat ze doen is met een camera je baarmoeder van binnen bekijken. Je menstruatiecyclus raakt er niet van in de war. Ik heb 2x een hysteroscopie ondergaan en het viel mij heel erg mee. Het duurt maar kort en toen ik het gebouw erna verliet was ik weer als nieuw/vanouds bij wijze van. De hystero op zich laat geen vertragende sporen na in je lichaam. Ik duim voor je dat je een goede hystero zult hebben.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh Lobi wat een ontzettend moeilijk moment!!!!

*dikke virtuele knuff voor jou*

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hmmm Missy denk dat ik morgen dan maar even de gyn ga bellen... vragen of dat kan...

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    een warme knuffel voor jouw ,ondanks hun geluk toch een pijnlijk moment

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mischien weten andere meiden hier op het topic het wel ?

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nouja de gyn zei ook dat e celdeling was gestopt...

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk hoe moeilijk het ook is , dat de gyn bij enige twijfel je terug had laten komen.

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

ja dat klopt mijn hersens zitten nog in de ontkenningsfase heb ik het idee...

Ben zo bang dat het op de natuurlijke weg gaat en ik mijn kindje zie liggen in het toilet....

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat kunnen ze je niet weigeren. Echt niet. Jij moet echt 100 procent zeker weten dat het niet goed is. Als je ook maar enigszins twijfelt, krijg je een nieuwe echo.

Een curettage is overigens niet verplicht hè, je kunt ook afwachten of pillen gebruiken (Cytotec en Mifegyne).

Heel veel sterkte,

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zo snel gaat een mk meestal niet, maak je niet al te veel zorgen (als dat lukt.) Het begint meestal met licht bloedverlies, dat kan wel dagen aanhouden voordat het vruchtje echt loskomt.

Nogmaals, veel sterkte.

Suus

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Suus ik zie er juist zo tegenop om mijn kindje in het toilet te zien liggen... nu is het ook echt heel klein was nog geen 1,5 cm maar nog...

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lobi, dikke vette knuffel ook voor jou. Vreselijk, dat stomp-in-je-maag-gevoel.

Liefs, Suus

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    je zou er voor kunnen kiezen om het vruchtje( kindje) op te vangen en op een mooie manier te begraven een vriendin van mij heeft het vruchtje ( kindje) in de grond begraven en daarop een vlinderstruik nu heeft ze zomers altijd wat vlinders in der tuin en zo blijft haar kleintje toch op een mooie manier herdacht

18. Ja zo voelt het inderdaad...:(:(:(

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een curettage kan natuurlijk altijd, maar laat je goed voorlichten. Het leek mij ook altijd heel eng, maar ik vond het zelf meevallen. Maar dat is heel persoonlijk.

Suus

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden ik ga heel even sigaretten halen (ben sinds gister weer begonnen)
    Ben er zo weer..

Deel Deze Pagina