Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Meleka; fijn dat je zo snel reageerde. Mag ik vragen waarom jij de hysteroscopieën had? Mijn baarmoederslijmvlies is nl. veel te dun (4mm) en ze willen onderzoeken hoe dit kan. Dus ze denken misschien aan verklevingen (of zouden hier ook andere redenen voor kunnen zijn?). Aan die verklevingen moet wel iets aan gebeuren en ik vraag me af of dit heel heftig is (ik bedoel vooral daarna) en hoe lang dit dan gaat duren.

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ben ik weer... ben vanavond alleen thuis vriend moest echt naar een zakendiner dus heb de tijd aan mijzelf gelukkig nu en kan dingen gaan verwerken... heb net maar brood gehaald heb absoluut geen honger en ben hartstikke moe..

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje meiden, wat een ongelooflijke k*tdag voor jullie vandaag...

Ik wil jullie stuk voor stuk een dikke kus geven en een geweldige dikke knuffel. Het is allemaal zo ongelooflijk oneerlijk...en dat gedichtje...dikke tranen, maar het omschrijft denk ik perfect hoe we ons allemaal voelen na een miskraam.

Meleka, voor jou nog even een speciale extra knuffel.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Suus, de uitzondering zit hem in de verschijningsfrequentie van een magazine: minder dan 12 keer per jaar geeft de uitgever de mogelijkheid om te kiezen voor 3 maanden opzegtermijn.

Wat de media ook even vergat te vermelden is dat er een overgangsregeling is: abo verlengd vóór 1 december, dan geldt de wet nog niet. Die gaat dan pas in op het moment dat het abonnement weer verlengd gaat worden. :)

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    ow, Meleka..............
    Ik heb er geen woorden voor
    Ik wens je veel kracht en hoop

Ook de andere meiden, ik durf niet zo vaak te komen hier,
    maar denk aan jullie.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vervelend meid, kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Fijn dat je nu alsnog serieus genomen wordt! Hopelijk heb je snel een datum.

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hé dat is helemaal vervelend! Als je dan wit test is al beroerd genoeg maar dan hoop je toch in ieder geval op snel ongi.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ach meid wat een ontzettend naar nieuws!! Vind het zo erg voor je, en dat zo alleen zonder je man. Hele dikke knuf

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Welkom (helaas)! Veel sterkte de komende tijd!!
    Hopelijk ben je snel schoon zonder curretage. Je zou kunnen vragen om cytotec, het helpt lang niet bij iedereen maar verhoogd je kansen wel dat je niet gecurateerd hoeft te worden.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dat is ook een hele nare gedachte, en dat je die klachtjes wel kunt verwensen nu, is ook heel herkenbaar. Ik heb een lange nasleep gehad na mk2 en mijn (.) (.) bleven daardoor lang gevoelig, dus iedere keer als je de trap af loopt denk je er aan, heel naar! Hopelijk gaat je HCG snel afnemen en daarmee je klachtjes ook.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey ploon,

Dat is lang geleden! Jammer genoeg bij jou ook nog geen roze nieuws zie ik. M.b.t. je vraag over de hystero, in "het clubje" hebben ook twee meiden recent een hystero gehad, en die pakte hun cyclus eigenlijk meteen weer op. Hopelijk zal dat voor jou ook zo zijn.

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank je wel Y30, heb het nu even zwaar.. kan alleen maar huilen en denk alleen maar aan dat kleintje in mijn buik...
    Ben er echt kapot van maar naar de buitenwereld hou ik me groot zoveel zwangere om me heen die ik geen pijn wil doen met mijn "gezeur" over mijn kindje..

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en mischien is het juist wel goed om het ze te vertellen , zodat ze ook begrijpen als jij wat minder enthousast reageert of een tijdje meer afstand neemt.
    dit heeft voor mijn persoonlijk echt wat rust geven

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Missy ik wil juist niet dat ze me nu anders gaan benaderen.. dat word zo geforceerd maar ben zo blij met meiden die niet zwanger zijn... kan ik eindelijk janken...

Ik mis het kleintje zo erg... heel raar want ik was pas 9 weken en 4 dagen

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Je kunt hier je verdriet in ieder geval kwijt en niemand zal het ervaren als gezeur.
    Wat betreft je omgeving in de real world, het blijft altijd moeilijk om je verdriet met zwangere vrouwen te bepraten. Vaak is het voor beide kanten moeilijk. Maar ook zij zullen er ongetwijfeld voor je willen zijn, het is alleen zo moeilijk steun te ontvangen van iemand die zelf met een dikke buik loopt (althans zo heb ik dat ervaren kort na mijn mk's)

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik gun het ze allemaal zo een klein wonder...maar ik gun het mijzelf ook :(
    We hebben alles wat ons hartje begeert echt waar een leuk huisje met een kinderkamer in spe, allebei een vaste baan, lieve ouders die dolgraag opa en oma willen worden en bij ons lukt het gewoon niet...

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    9 weken en 4 dagen is toch ook al een hele tijd! Je hebt al een hartje horen kloppen en alles. Ik ben zelf nog nooit zover gekomen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat kloppende hartje het toch wel heel echt maakt, en dus het verlies gevoel nog heftiger.
    Dus niet te streng zijn voor jezelf, je verdriet is volkomen normaal.

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

wederom dank je wel Y30 verdorie die waterlanders blijven maar komen

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    weet je het leefde toch in je buik en vanaf het moment dat je test roze kleurde ben je toch al mama.... ik zit op een curcus en schilder daar keramieke beelden voor mijn eerste miskraam toen ik zwanger was van ons eerste kindje was ik bezig met een elf... en die was af op het moment toen ik midden in mijn miskraam stond. nu staat het beeld hier heel mooie in de kamer met als waarden dat het ons kindje symoliseert zodat het altijd nog een beetje bij ons is.
    ik heb hier veel steun aan gehad en nog steeds heb het gevoel dat de leegte niet hellemaal leeg is hierdoor.
    en mocht de volgende keer goed zwanger worden dan komt het beeld op een mooie plekje in de babykamer

Deel Deze Pagina