ik heb hem alleen geschildert he ... maar mischien is dat ook wel iets voor jouw gewoon iets wat je doet heringeren aan deze tijd en het kindje toch een beetje bij je in huis is
nou ook al is het een beeldje iets anders een vriendin van mij heeft bv aan een pandora armband naast de letters van haar zoontje een vlindertje voor haar mk
Mooi symbolisch missymaaike! @Djonna: alles wat er nu uitkomt zit je straks niet in de weg, dus laat die waterlanders maar de vrije loop. Veel sterkte meid! Ik ga zo richting mijn mandje, weltrusten allemaal.
ook hier ga ik mijn bedje in net terug van curcus en ben best wel moe , morgen op pad voor sinterklaas cadeautjes..... en mocht je even lekker willen zeuren pb me maar of doe het lekker hier op het forum
Ook jij dank je wel.. ik ga zodra het kindje heeft losgelaten maar naar de juwelier en ga kijken of ik iets zie..
Meleka.. Oh meis Nee..!!! Waarom nou weer.. wat een ongelooflijk gemene streek levert het leven je weer.. het is niet te geloven dat het steeds dezelfde moet overkomen.. weet niet wat te zeggen dat je enige troost kan geven.. Ik hoop dat je snel je man weer in de armen kunt sluiten om dit samen enigzsins te verwerken.. liefs..
@Ploon: welkom hier.Ik kan je niet verder helpen.Ik heb daar geen ervaring mee. @Djonna: jij ook welkom.Ook ik kan je verdriet goed aanvoelen.Ik heb twee miskramen achter de rug.De eerste op 30 juli en de tweede op 29 oktober(een maand geleden).Ik kon mijn vruchtjes gelukkig opvangen.De laatste miskraam bleek een tweeling.Er zat 2 dagen tussen het afkomen van de vruchtjes.Ik heb ze gekoesterd.Mijn man en ik hebben mooie doosjes gekocht voor onze frummeltjes en begraven in de tuin.We hebben er een betonnen vlinder opgezet.Het doet erg pijn te weten dat daar 3 kindjes van ons liggen en soms vraag ik me af: hoeveel zullen er nog volgen? Ik ben heel blij dat ik ze op kon vangen(ik voelde ze echt uit me glijden)Heel heftig,maar ben blij dat ik ze gezien heb en een plekje heb kunnen geven.Als ik je een tip mag geven,plas anders in een emmer,dan kan je het vruchtje misschien ook opvangen. Heel veel sterkte met deze moeilijke tijd...geef je verdriet ook de ruimte..je mag verdrietig zijn!
@Meleka: Gaat het een beetje met jou? Wat zal jij het ook moeilijk hebben meis.Jij ook heel veel sterkte!
All, jeetje wat is er een hoop geschreven de afgelopen dagen..! Ploon, welkom hier.. wat naar dat de mk's ook nog een complicatie lijken mee te brengen.. alsof je kindje-to-be verliezen alleen niet ellendig genoeg is.. De hysteroscopie valt inderdaad mee.. ik heb hem in februari gehad ivm placenta resten na mijn late miskraam/vroeggeboorte.. Wat Suus zei over Dr E in het Spaarne kan ik beamen. Buiten het feit dat de man kundig is (wat zeg ik, hij is dè expert op asherman, bm-septum's en endometriose!) is het ook een erg fijn persoon. Je bent toch al onzeker en verdrietig en daar gaat hij zeker niet aan voorbij.. Maar, laten we hopen dat jij niet de hele molen in hoeft en dat er geen gekke dingen worden gevonden die behandeld hoeven te worden.. Djonna, ook welkom helaas.. Wat naar dat je weer zo'n slecht bericht hebt gekregen.. kan me je gevoel ook goed herinnenren.. ik wilde in eerste instantie ook meteen bevallen toen mijn kindje overleden was in mijn buik.. Maar ook toen heeft Lobi deze woorden gesproken.. en ik ben haar daar nog elke dag dankbaar voor.. juist het bewust zijn van het feit dat het nog zo dicht bij je is.. juist wel met je hand over je buik aaien en de liefde voelen die dan door je lijf giert.. Het is jullie kindje.. daar mag je trots op zijn! Het maakt het verdriet niet minder.. maar later zijn juist deze momenten zo speciaal.. Heel veel sterkte.. ik hoop dat alles snel verloopt en dat je weer naar de toekomst mag gaan kijken.. Hier, grieperig.. en heel hard aan het aftellen naar 2 januari. Zit inmiddels nu middenin de klote dagen.. morgen een jaar terug kreeg ik (waarschijnlijk) de bof en daarna begon de nachtmerrie. Ik wil slapen.. maak me maar wakker in 2012..
Lieve meiden, wat een verdriet hier... Leo, niet gaan slapen hoor! Ik kan je echt niet missen tot 2012!! Ik wacht het gewoon samen met je af!! Andere meiden dikke knuffel voor jullie allemaal!
Probeer het een beetje over je heen te laten komen. Ben je wel thuis? En is er iemand bij je misschien of iemand die je kan bellen als je dat fijn vindt?