Welkom Daniellu (helaas). Wat naar dat het alsnog mis is gegaan. M.b.t. de vraag, het mooiste is als je lichaam het zelf opruimt daar heb je over het algemeen ook het minste last van. Als het niet op gang komt kun je proberen het met cytotec op gang te brengen, maar je schrijft al dat dat je niets lijkt. Ik vond het persoonlijk ook een hele heftige ervaring, maar wou het wel geprobeerd hebben (in mijn geval meerdere keren) voor ik een curretage kon laten doen. Ondanks dat de pillen bij mij zinloos waren en veel ellende aan bloedingen mee brachten, geloof ik toch dat ik het een volgende keer weer zo zou doen. Een curretage kan schade tot gevolg hebben wat een volgende zwangerschap moeilijker maakt, die kans is niet heel groot maar het komt wel voor. Voor mij was dit risico alleen acceptabel als ik al het andere geprobeerd had. Tja, wat is wijsheid, de curretage is me uiteindelijk wel meegevallen. Sterkte met het besluit en uberhaupt met het verdriet.
@Daniella: wat moeilijk voor jullie! Bij mij is het twee keer vanzelf losgekomen,dus geen ervaring met pillen of curretage. Het is een erg verdrietige gebeurtenis en wens julie erg veel sterkte met het verwerken. Dames: even een vraag: wij hebben in Januari een afspraak staan in het AMC te Utrecht.Ik heb vorige week mevr de Sutter gemailt en zij heeft voor ons een afspraak gepland in Februari. Wij moeten nu gaan kiezen voor welk ziekenhuis we gaan. Utrecht is voor ons drie kwartier rijden en Gent een uur.We zijn al 42 jaar en hebben geen tijd te verliezen...wat raden jullie ons aan?
Hoop wat zegt je gevoel ? danielle sterkte en ik zou als ik jouw was geen curitage laten doen als het niet nodig is. ik ga hier heerlijk slapen kijken ben nieuwschierig of ik morgen ongesteld wordu
@Missymaaike: mijn gevoel zegt Gent,maar utrecht is voor mij met de bus/trein beter te bereiken als mijn mannetje een keer niet mee zou kunnen. Maar wie weet doen ze in Urecht ook niks voor me,ik vind het een moeilijke keus.
Hoop42, Gent! Dat kwartiertje.. ben bang dat je anders alsnog in Gent belandt, maar dan ben je zo weer een paar maanden verder... Maar ik zou wel naar je afspraak in januari gaan en horen wat ze je te bieden hebben.. kun je -als je in Gent geweest bent- altijd nog kijken..en vergelijken..
Mimi, Kan me voorstellen dat je het spannend vindt meis.. maar net wat anderen ook al zeiden.. hou je vast aan DS.. 12 weken.. best snel gegaan zeg! (voor jou ook..??)
@Leonieke: dat heb ik ook gedacht,om toch naar Utrecht te gaan en even te wachten wat ze daar te bieden hebben.En dan naar Gent.Weet jij ook of dit vergoed word door het ziekenfonds?
Nee, dat zou ik (van Gent) niet weten eerlijk gezegd.. Ik neem aan van wel aangezien velen hier inmiddels daar hun arts hebben..
He meiden, ze hebben de eitjes liever rond de 22mm, van betere kwaliteit. Vorige keer ook zo gegaan Daniellu sterkte meid, ik ben voor de pillen gegaan
hoi hoop , inderdaad ik zou gewoon naar utrecht gaan en dan even kijken wat hun je kunnen bieden. wat betreft de verzekering ik zou ze gewoon even bellen ( mits je natuurlijk bij de zelfde verzekering blijft) of het verzekert is , zo niet kan je no een andere verzekering afsluiten waar het wel verzekerd is hier nog niet ongesteld ... maar we hebben nog een hele dag voor ons tevens rommelde me cyclus vorige keer na me miskraam ook heel erg dus het zou zomaar kunnen dat ik opeens over de 28 dagen heen ga en naar dag 30 ga en ga daar ook echt op wachten aan de ene kant flinke test drang aan de andere kant wacht ik gewoon even af wat me lichaam gaat doen
@Missymaaike: ja,ik zal het vandaag eens goed uitzoeken. Ik snap dat je testdrang hebt...moelijk is dat dan he,om je in te moeten houden.Toch nog even proberen te wachten.
ja ik hou me ook wel in ... zo ie zo wil ik niet alleen testen ... en daarbij heb de test industrie genoeg gesponsoreerd Hahah dus we laten het gewoon even op het beloop .
Angelica, kan me voorstellen dat ze ze zo sterk mogelijk willen hebben. Misschein domme vraag maar hoe weten ze dan hoe groot ze bij jou worden als ze springen? En zorgen ze er dus voor dat ze niet te laat zijn? Doen ze dat met alle fm's die je tot nu toe gehad hebt? Of zorgt de medicatie ervoor dat ze niet tot springen komen? Sterkte alvast!
En toch.. als je zit te wachten op je ongi helpt testen vaak wel om de boel op gang te laten komen (bij mij iig) net alsof je het dan loslaat ofzo (?) Maar.... ik hoop dat jij gewoon snel een dikke roze streep komt showen..
Meleka, goedemorgen meis.. hoe gaat het met je nu? Hebben jullie het samen al een vorm van (klote)besef kunnen geven.. Wat een rollercoaster weer...
ik ken het inderdaad ... maar heb nu totaal niet het idee dat ik zwanger ben dus reken er niet op ! we zullen het wel zien wacht gewoon heel even met testen hellemaal omdat na me vorige miskraam mijn cyclus ook een rommeltje was ga ik voorbeid de 30 dagen dan ga ik testen ( maar zou goed kunnen dat ik het straks niet meer uit hou en morgen al test ik zie het wel .
Leo, ik krijg medicatie dus ze springen niet Vorige keer had ik er een van 24 mm die was ook niet gesprongen