Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat krijg je dan eigenlijk? Want met gewone hormonen kunnen ze volgens mij gewoon springen, toch?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    #2422 missymaaike, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    nou hoop ik hoef niet te testen ben ongesteld , vind het op een of andere manier niet zo heel erg... heeft de b12 nog even een maandje op goed op hoogte te komen
    kortom wij gaan er weer met volle moed tegen aan .
    en zien wel wanneer het komt, helaas laat zwangerschap zich niet dwingen

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@missymaaike: oww...wat jammer meis! Maar nu kan je lichaam idd wel de vitamine B12 langer aanmaken!
    Op naar de volgende ronde dan maar

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    #2424 missymaaike, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    inderdaad natuurlijk is he jammer maar aan de andere kant geeft het me ook wel wat rust was pas een 2 weken bezig met die extra b12 en extra foliumzuur dus weet straks dat het gewoon wel al goed in mijn bloed zit.
    gelukkig is mijn cyclus weer stabiel netjes 28 dagen.... dus het komt wel goed alleen duurt het waarschijnlijk gewoon even wat langer wie weet volgende ronden en ga ik zwanger het volgend jaar in ;)

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Daar duimen we voor!!!!!!:)

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad jouw cyclus al weer op gang ?

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ja ik ben net ongesteld geweest...aankomend weekend eisprong!!...dus ben erg benieuwd! Ik hoop stiekem ook zwanger het nieuwe jaar in te gaan!:)

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    oke :) nou ik zuo voor jouw duimen hoelang heb je de vorige keren er over gedaan

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

dat kan idd maar met iui had ik altijd pregnyl want ze sprongen niet altijd.

Ik krijg decapeptyl dat is om het plat je leggen

Ik spuit menopur 225 maar

10. Oh decapeptyl, dat ken ik niet inderdaad...

Nou spannend hoor meis!!

Missy, wat een dubbel bericht. Maar ik kan me wel voorstellen dat het veiliger voelt zo,,

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Inderdaad het is heel erg dubbel maar ik denk dat het wel even goed is.
    en je kan het toch niet afdwingen ik ga gewoon verder met mijn vitamines en zie wel wat er dan gebeurt

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica ben je tevreden met de eiopbrengst?
    Ik dacht direct wat goed! Maar ik had te maken met een lage amh en een heel laag aantal eitjes. Ik ga heel hard voor je duimen voor een hoog percentage eersteklas bevruchtingen en een perfecte innesteling.

Het is heerlijk om mijn man weer thuis te hebben!
    We zijn hebben een fijne relatie en zijn close, maar nu is het closer dan close zeg maar :)
    Nog steeds geen spoor van de miskraam. Gek toch, eerst wil je absoluut geen bloed zien, nu wacht ik erop. Ik wil geen curretage.
    Ik zal zo langzamerhand maar eens een verwijskaart voor het ziekenhuis gaan vragen en een afspraak maken. Het lijkt lichamelijk nu alsof er niets aan de hand is :(

13. Meleka, wat fijn dat je man er weer is! En wat heerlijk dat jullie zo close zijn en zoveel steun hebben aan elkaar! Dat moet zeker goed voelen!!!

wat betreft het bloed... ik hoop voor je dat het alsnog snel op gang mag komen. (bestaat er eigenlijk zoiets als een dip in je hcg...?)

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pfffffffff er valt me hier een last van me schouders en denk nu echt dat 2012 ons jaar gaat worden

heb eindelijk de uitspraak van de rechter ( gemeente had traplift en alle andere aanpassingen die ik nodig heb afgewezen) en die beslist dat de gemeente ze werk over nieuw moeten doen en ze mogen lekker 915 euro betalen 41 euro aan mijn ( griffierechten) en de rest aan de rechtbank als kosten voor de rechtzaak.
    ik ben zo blij kan wel een gat in de lucht springen....

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    hoop als ik jou was dan zou ik naar allebei de afspraken gaan in utrecht kan je eerder terecht (ik iwist trouwens niet dat utrecht ook het amc heet) dan kunnen ze daar al de onderzoeken opstarten en dan kan je die meenemen naar gent zodat ze je daar ook snel kunnen helpen.

leonieke nee ik vind dat het niet snel is gegaan ik heb het gevoel dat ik 10 maanden zwanger ben, helaas.
    volgende week vrijdag mag ik pas weer naar het ziekenhuis probeer er nog niet aan te denken maar vind het zolang duren.

meleka wat rot dat je nog helemaal geen aanwijzingen hebt dat de miskraam op gang komt ik snap dat je niet gecurreteerd wilt worden kan je geen pillen krijgen??

hier vandaag voor de 2de keer een kleine bloeding gehad afgelopen vrijdag en nu dus ook weer dit is voor het eerst in 12 weken tijd vraag me dus ook af waar het vandaan kan komen.
    het hartje doet het gelukkig nog dat hebben we net gehoord

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mensen ik lees nog steeds mee hoor en ik leef ook met iedereen mee, het is alleen zo druk in mijn leventje dat het mij soms aan tijd ontbreekt om goed te reageren.
    Ik werk meer dan fulltime en probeer tijd te m aken voor mijn meiske als ik thuis ben. Als zij op bed ligt bereid ik mijn lessen voor enz.. en daarna even internetten, maar dan ben ik vaak kapot..
    Dus geen desinteresse...

@mimi.. kan het van je ontlasting komen? Ik weet nog uit mijn zwangerschap dat er met de ontlasting soms een kleine bloeding kwam..

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mimi1982: ja dat ga ik ook doen! Ik ga naar beide ziekenhuizen.Ben benieuwd of ze ons verder kunnen helpen.En misschien is het wel niet meer nodig.Ik gebruik nu ook smelttabletten vit B12.

@Meleka: fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben! Moet je nu overigens nog een keer bloed prikken voor je HCG,kan het idd geen dip zijn en dat alles gewoon nog goed is?
    Kan je geen echo laten maken?

@Missymaaike: bij allebei de zwangerschappen hebben we er 2 maanden over gedaan,dus niet lang.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mimi: ik zie dat je 5 miskramen hebt gehad,ik begrijp heel goed dat je je naar schrikt als je wat bloed ziet.Heftig zeg 5 miskramen!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een daling van het hcg is altijd slecht nieuws helaas.
    Pillen daar ga ik ook zeker naar vragen en dat is ook mogelijk in ons ziekenhuis (inclusief (dag)opname gelukkig). Maar eerst afwachten of het vanzelf op gang komt, heeft mijn voorkeur.
    Er moet zeker opnieuw hcg worden geprikt en een echo worden gemaakt. Daarvoor moet ik naar het ziekenhuis. Vandaar dat ik zo langzamerhand toch maar eens een verwijskaart moet regelen. Ik heb vorige week het ziekenhuis al gebeld, maar er is niets mogelijk zonder nieuwe verwijskaart.

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: moet je een nieuwe verwijskaart aanvragen omdat je voor je zwangerschap in Belgie loopt?Want nu ga je zeker naar een ziekenhuis hier in Nederland?

Deel Deze Pagina