Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, echt heel fijn! Dus nu weer bellen met de oerdomme assistente?

Suus

2. Lieve Suus, wat verschrikkelijk verdrietig, voor jullie allemaal...:(

Ik hoop dat jullie nu beter geholpen zullen worden in een ander ziekenhuis, dit houdt niemand vol.. Weet je ook waarom ze denken aan een darmafwijking?

Mocht het dat niet zijn, mijn moeder kent iemand (een fysiotherapeut) die een speciale opleiding heeft gedaan voor huilbabies. Met goede resultaten!

3. Nou ja zeg!!!:$

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze spuugt heel veel en heeft bizar veel kramp. De darm kan gedraaid zijn, of vernauwd. Ze heeft dat in de maag ook al gehad, daar is ze met 6 weken aan geopereerd.

En dank voor de tip. Liepen al bij osteopaat, hielp helaas niet. Nu maar ff dit traject idd.

Suus

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zit de leuke aan de telefoon!

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit helemaal niet in de kinderaandoeningen, maar het valt me toch op dat ik reflux heel vaak zie of hoor langskomen. Met bijbehorende ouders die met hun handen in het haar zitten. Arme kleintjes (en ouders) :(

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

O haha, mooi zo!

8. Ja dat klopt ja. Ik hoop iig dat ze er snel achterkomen en dat ze nog sneller kunnen verhelpen! Sterkte!!

En als je het echt niet meer trekt, weglopen, al is het maar voor eventjes...

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja klopt, maar je hebt reflux en reflux. Bij onze kleine is het onbehandelbaar, ze heeft de halve apotheek al leeggegeten.

Suus

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, doe ik ook, maar ik trek het eigenlijk de hele tijd niet meer. Maar goed, 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase', 'het is een fase'... ;)

Suus

11. Och meis toch... Kun je niet aan iemand vragen een dagje (en nachtje) op te passen. Zodat je even rust kan pakken? Dit hou je niet vol!

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, hou het ook niet vol. Ze is idd uit logeren geweest van de week, voor het eerst, maar ik voel me nu nog slechter dan eerst. Maar goed, komt tijd.. en zo.

Wil me niet beklagen in dit topic, dus ik hou erover op.

Suus

13. Nog slechter? Ivm schuldgevoel?

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou mensen ik ben bij de gyn geweest. Hormoon is 10. dat is hoog, maar niet te hoog om al einde verhaal te hebben.
    Wel gelijk een verwijzing naar fertiliteit gekregen, als wij nog een kindje willen moeten we niet langer tijd verspillen met zelf zwanger proberen te worden.
    Het kan friezen en het kan dooien gaf de gyn aan. in ieder geval wil hij niet mijn cyclus herstellen omdat we ons nu beter op een eventuele 2e kunnen richten.

Geen geweldig nieuws dus, maar ook niet destrastreus!

ps: gyn heeft mij een uitdaging gegeven. Als ik met literatuur kan aantonen dat mijn b12 van 150 niet geweldig is en er een verband is met (v)mk krijg ik mijn injecties..
    Dus meiden:D help mij;)

15. Nanette weet je ook welk hormoon ze geprikt hebben? En hoe hoger hoe slechter in dit geval? En wat zou het moeten zijn?

Spannend hoor, de mmm in...

Literatuur vinden... Succes!! Volgens mij is er veel te vinden, maar of t wetenschappelijk onderbouwd is...;)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @suus.. wat zielig voor die kleine meid. ik hoop dat er snel een oplossing komt!
    Ook voor jullie natuurlijk, want het snijdt je door je zel als je zo'n hummeltje pijn ziet lijden

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @lobi.. fsh. Hoe hoger hoe slechter. Mocht tot 8 geloof ik. Maar rond eisprong is 10 nog te doen zoiets

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Gelijk heb je! Alles wat je nu in de wachttijd kunt doen is mooi meegenomen.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ach, wat vervelend! Zo naar als zo'n kleintje zoveel huilt en je niet meer weet wat er aan de hand kan zijn. Sterkte!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Oh wat erg!!:x
    Die man slaat de plank wel heel erg mis! Gewoon onbeschoft eigenlijk, om zoiets te zeggen als je weet dat mensen nog steeds heel actief zijn om hun kinderwens te vervullen.

Deel Deze Pagina