Wat naar dat het zo zwaar is, terwijl je zo graag volop wilt gaan genieten na alle spanning. Hopelijk komen ze er in het ziekenhuis snel achter waardoor ze pijn heeft.
Dreigen met het ziekenhuis is genoeg, de bloeding is begonnen. Voelde me vanmiddag zo ontzettend moe en beroerd en hup daar begint het.
Meleka, meis hele dikke knuffel. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen met de lichamelijke pijn. Emotioneel blijft het k*t. Beterschap ook met je ogen. Rozemarijke, fijn dat hij het heeft kunnen verhelpen. Hopelijk blijft het weg nu. Suus, getver, ook dat nog wel en zo sneu voor zo'n klein kindje. In een ander topic waar ik schrijf was ook zo'n kindje en die bleek allergisch voor koemelk. Ik weet niet of je fles of borst geeft? Als je bijv borst geeft en je drinkt zelf wel melk, dan kan je kindje er zelfs al op reageren. Dat zou ook een sterke uitwerking kunnen hebben op haar darmpjes. Sterkte! Nette, in het Kippenhok al een stukje voor je geschreven. Over die literatuur, dat is vnl uit Amerika. Als ik wat vind, plaats ik het hier. Hier ga ik mijn baas nomineren voor de zak van het jaar! :x Ze weigeren mij dus 3,5 te werken en willen persé dat ik er 4 ga werken. Begonnen zelfs over mijn man, of hij wel 5 dagen bleef werken. Ja, dus?! Ja, want dan draaiden zij overal voor op. Tsja, moet je maar geen vrouwen in de kinderleeftijd aannemen. Nou goed, ging nog even zo door. Bleef erg rustig, maar kwam er niet doorheen. Hij doet dit tegenwoordig ook met zijn zoon, want ja, alleen kan hij het niet af. Maar toen ik vroeg hoe het dan met mijn ouderschapsverlof zat...dat mocht ik opnemen zoals ik dat wilde, omdat dat maar tijdelijk is...ach ja, als je een jaar tijdelijk noemt?! Ik laat hem morgen weten hoeveel uur ik per week aan ouderschapsverlof op wil nemen, maar als ik de helft opneem en 2,5 dag ga werken, dan zit ik op 52 weken. Ach wat jammer, en in die tijd heeft mijn hubby vast wel een goede baan, dus kan ik mijn middelvinger opsteken naar die zak. Wat een flapdrol! Ik kan het nu hoog spelen (zij gooien het op bedrijfsbelang, bullshit) en de rechtsbijstand inschakelen, maar dan is de arbeidsrelatie verstoord en ben ik het zaadje. We gaan nu dus in de loop der tijd de zaken weer beoordelen (lees: ik ga heel hard solliciteren ). Word hier wel een beetje heel verdrietig van...
Hé wat een gedoe weer! Hopelijk ben jij degene die straks het laatst lacht. Eerst je ouderschaps verlof in zetten en daarna en leuke nieuwe baan.
Hey meiden, sorry ff niet geweest. D is in de 2e week onrustig geworden en sinds een paar dagen (dus ander half week lang onrustig en veel claimen) zijn we achtergekomen per toeval dat hij net als zijn zus een zijslaper is, dus de rust weer teruggekeerd. Maar nu heb ik sinds gisteren zowel blaasonsteking als borstonsteking en voel me daarbij erg grieperig. Sinds vanmiddag voel ik een beetje beter. Ik sla daarom het bijlezen over. Kan iemand mij updaten? En ik deel dikke dikke knuffs alvast uit!!
En het is geen koemelkallergie of een overgevoeligheid daarvoor? Bleek bij Thirza namelijk het geval te zijn, kwamen we bij 9 maanden achter, ten ze door het yoghurttoetje ineens extreem grote eczeemplekken op buik en rug kreeg.... Koemelkeiwitten zijn nogal ingewikkelde eiwitten voor je lijf, voor volwassenen al, en er wordt de laatste tijd steeds duidelijker dat koemelk voor mensen eigenlijk helemaal niet zo gezond is. Kan me voorstellen dat voor jullie meiske met haar te vroege geboorte, de darmen gewoon erg gevoelig zijn en dat haar lijf daarom mogelijk in verzet gaat tegen de koemelk? En herkenbaar, die eeuwige strijd om de juiste diagnose te krijgen. Nederlandse zorg op gebied van zuigelingen en gynaecologie.... breek me de bek niet open zeg
@Meleka: wat 'fijn' dat het toch spontaan op gang gekomen is. Sterkte, hopelijk verloopt alles een beetje rustig en niet te heftig! @Mykelti: daar zou je toch scheel van gaan kijken, van zo'n baas... Had ie niet gelijk kunnen zeggen dat je gewoon ouderschapsverlof op kunt nemen? Och, en als dan blijkt dat alles met die uren ook wel kan, is hij hopelijk wel geneigd je contract aan te passen... @all: gisteravond reactie van DS: ze gaat het secretariaat me asap een afspraak laten bezorgen. Ben benieuwd...
En terwijl ik dat schreef, kwam de mail met de afspraak binnen. Woensdag 22 feb om half 3, met DS zelf
Meleka, Sterkte.. hoop dat medisch ingrijpen je bespaard blijft.. Lieve Suus, Wat onwijs naar en verdrietig dat je meisje niet lekker gaat.. En wat je niet wil schrijven moet je niet schrijven hoor.. maar het 'toppic bezoedelen' met zorgen over je meisje.. niet zo gek doen hoor!! Rozemarijke, Wat fijn dat je antwoord hebt op je Asherman klachten! Prettig dat je niet aan een spriaal hoeft..! Blijf je nu wel onder controle bij Dr.E hiervoor? Of kan het niet terugkomen of verergeren? Ene kant fijn dat je bloeduitslagen goed zijn, aan de andere kant wel heftig dat ze het aan GGZ problemen wijten.. Hoe voel je je daar zelf onder? Aowyn, Auw.. dat klinkt pijnlijk.. beterschap.. Fijn dat jullie voor D de oplossing gevonden lijken te hebben!
Hier, Gisteren alles nogmaals doorgenomen met Dr.E.. Hij heeft er zin ingeloof ik.. Hij is erg blij dat ik in geloot ben (geestig!) Ik mag bij hem in de mmm.. zodra ik het aangeef. Hij adviseerde eerst in MCA te kijken hoever we komen maar als ze daar niet meewerken ben ik van harte welkom. Ik had eigenlijk zelf al besloten dat ik de afpraak voor het verwijderen van spiraal en controle hsg ga combineren met semenonderzoek.. en E vindt het allemaal prima. Als die uitslag goed is, is het goed. En gaan we weer een paar maanden zelf aan de gang. Is dat minder goed dan kan ik zelf toch pas als ik eerste menstruatie heb gehad weer verder met evt samenlevingstest etc.. In elk geval.. de trein rijdt..!
Mykelti, Aparte werkgever.... zeg maar.... Goed aangepakt! Over een jaar zie je wel verder! Laat hem in de tussentijd zelf maar 10 stappen harder zetten. Ha! Fijn weekendje-weg!
He Suus, ach houd het dan nooit op. wanneer moet je weer naar het zkh meleka fijn zeg Roosmarijke oh nog best snelook fijn zeg Hier bloedwaarde weer te hoog morgen terug en dan hoor ik of de punctie doorgaat. ik kan niet langer wachten omdat ik vrijdag naar Rome ga
Grappig! Dan zullen we elkaar dus wel even tegenkomen, lijkt me Ik moet er om 13.30 al zijn om me eerst te melden bij het onthaal, jij om 14.00 dan al? ff samen een bakje koffie doen dan?
Nou, en dat is al heel wat, een arts die de boel in gang zet, in plaats van dat eeuwige afwachtbeleid bij andere artsen.... Super zeg! Ik hoef niet weer voor controle te komen, enkel als mijn menstruatie toch weer raar gaat doen, kon ik gewoon weer even bellen voor een afspraak.