Ha liefie, dat weten we nog niet, hebben nog niets gehoord. En worden die bloedwaarden niet verkeerd geïnterpreteerd. Wat heerlijk Rome! Had je man geregeld hè? Suus
Leo, ik ben toen ook linea recta naar E overgestapt. Wat een wereld van verschil zeg met andere artsen. Al moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ze bij mijn zwangerschap niet alert genoeg zijn geweest toen bleek dat ik GBS had en zei dat ik vocht verloor... Maar ik neem aan dat ze daar van geleerd hebben. Suus
@Rozemarijke: ik kom daar dan voor de eerste keer.Ik heb de mail nog even opgezocht,maar ik heb om 14.00 uur een afspraak met DS en moet me om 13.00 uur melden.Ik heb om 13.30 een gesprek om mijn dossier op te starten. Koffiedrinken gaat niet lukken dan helaas.Wel grappig dat we rond dezelfde tijd moeten.
Ah, jammer. Maar goed, dan zit jij dus precies voor mij aan, dus dan hebben we straks wel de gezichten bij de nicks... Toevallig idd zeg, dat we dan precies achter elkaar aan zitten!
Inderdaad....een gezicht bij een naam!Ik zal je een vriendschapsuitnodiging sturen,dan weet je gelijk een beetje hoe ik eruit zie.
Grappig, zo had ik je me helemaal niet voorgesteld Ik heb geen foto's van mezelf hier staan, maar op hyves zit ik onder dezelfde gebruikersnaam...
Suus pff dat wachten. Ik laat bloed in belgie prikkenniet meer in Hollandia morgen moeten we om 07.40 in gent zijn om bloed te prikken Ik voel me goed dus doe maar die punctie gewoon Ja mijn mannetje gedaan zo blij ermee. ik ga rome niet afzeggen we hebben al te weinig tijd voor elkaar
O beter, als je naar Gent gaat heb je natuurlijk die communicatieruis niet meer. Rome niet afzeggen nee, desnoods poging afbreken en in jan verder... Rome ook belangrijk! Suus
Meleka dikke dikke knuffs Rozemarijke super een afspraak met DS! Suus hmm ik dacht ook aan mssn koemelkallergie? vind het ook soms slecht met diagnoses met babies leonieke ik duim dat de trein stopt aan de juiste halte en wel snel angelica dikke knuffs! en jeetje wat vroeg al in Gent en lekker genieten in Rome!! Hier werkt de AB al, geen pijn meer in borst of met plassen, gelukkig!!
Thanks, nee, het is echt officieel geen koemelk. (Was het maar zo .) Dank voor het meedenken, en fijn dat het met jou wat beter gaat al! Suus
Dat weet ik nog idd.. dat was meteen ook echt een fout! Superrot dat dat ook een deuk in het vertrouwen van het Spaarne heeft opgeleverd.. Het is al zo moeilijk om je lot in de handen van een arts te leggen..Heeft E toen wel toegegeven dat ie scherper had moeten zijn eigenlijk? Hij weet dat ik jou 'ken'.. Dus ws is ie gealarmeerd voor twee.. Edit; Hoe ben jij toenertijd eigenlijk aan Dr.E gekomen??
Angelica, meis waarom moet alles toch zo veel moeite te kosten voor jullie zeg... Ik hoop dat de waardes in orde zijn en dat jullie ritje Gent beloond wordt met een mooie opbrengst!!! (wat klinkt dat zakelijk he.. bah...) En Rome, wat heerlijk!! En superlief van je man!!
Nanette, Dus even samengevat.. je bent inderdaad in de vervroegde overgang.. maar nog op tijd genoeg om met ivf geschikte eicellen te verkrijgen?! Gelukkig dat je zelf hebt doorgepakt zeg!! Fijn ook dat ze je willen gaan helpen nu.. Heb je ook al concrete afspraken staan? Wbt, de literatuur... da's een uitdaging.. maar gelukkig heb jij ZP.. Het gaat je vast lukken.. maak je een foto van zijn hoofd als ie je moet gaan prikken omdat je gewonnen hebt..
De bloeding gaat rustig van start als bij een menstruatie (ik ken het ook niet anders). Dus ik hou me rustig, heb vandaag zowat de hele dag geslapen. Zo moe. Angelica, toen ik voor ivf behandeling in het weekend naar Gent moest, volgde er steeds telefonisch overleg tussen de aanwezige arts en ds. Daarna werd ik dan gebeld. Dus wellicht gebeurt dat in jouw geval ook. Mailen kan natuurlijk altijd bij ds. Doen wat goed voor je voelt. Ik hoop dat het gewoon doorgaat! En wat lief dat je man voor jullie geboekt heeft naar Rome.