Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, we zijn al een tijdje hypoallergeen geweest, maakte niets uit.

Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

O wow, goed zeg. Duurt nog wel ff, maar toch, dan staat het maar weer!

Suus

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha liefie, dat weten we nog niet, hebben nog niets gehoord.

En worden die bloedwaarden niet verkeerd geïnterpreteerd. Wat heerlijk Rome! Had je man geregeld hè?

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Leo, ik ben toen ook linea recta naar E overgestapt. Wat een wereld van verschil zeg met andere artsen. Al moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ze bij mijn zwangerschap niet alert genoeg zijn geweest toen bleek dat ik GBS had en zei dat ik vocht verloor... Maar ik neem aan dat ze daar van geleerd hebben.

Suus

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Rozemarijke: ik kom daar dan voor de eerste keer.Ik heb de mail nog even opgezocht,maar ik heb om 14.00 uur een afspraak met DS en moet me om 13.00 uur melden.Ik heb om 13.30 een gesprek om mijn dossier op te starten.
    Koffiedrinken gaat niet lukken dan helaas.Wel grappig dat we rond dezelfde tijd moeten.:)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ah, jammer. Maar goed, dan zit jij dus precies voor mij aan, dus dan hebben we straks wel de gezichten bij de nicks... :)
    Toevallig idd zeg, dat we dan precies achter elkaar aan zitten!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Inderdaad....een gezicht bij een naam!Ik zal je een vriendschapsuitnodiging sturen,dan weet je gelijk een beetje hoe ik eruit zie.:)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Grappig, zo had ik je me helemaal niet voorgesteld :)
    Ik heb geen foto's van mezelf hier staan, maar op hyves zit ik onder dezelfde gebruikersnaam... :)

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Suus pff dat wachten. Ik laat bloed in belgie prikkenniet meer in Hollandia

morgen moeten we om 07.40 in gent zijn om bloed te prikken:$

Ik voel me goed dus doe maar die punctie gewoon

Ja mijn mannetje gedaan zo blij ermee. ik ga rome niet afzeggen we hebben al te weinig tijd voor elkaar

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zal ik de s mailen en vragen wat de waardes moeten zijn of zo laten

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

O beter, als je naar Gent gaat heb je natuurlijk die communicatieruis niet meer. Rome niet afzeggen nee, desnoods poging afbreken en in jan verder... Rome ook belangrijk!

Suus

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik mag toch aannemen dat als zij het allemaal in eigen huis doen dat het wel goed gaat.

Suus

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Meleka dikke dikke knuffs :(

Rozemarijke super een afspraak met DS!

Suus hmm ik dacht ook aan mssn koemelkallergie? vind het ook soms slecht met diagnoses met babies :(

leonieke ik duim dat de trein stopt aan de juiste halte en wel snel ;)

angelica dikke knuffs! en jeetje wat vroeg al in Gent o_O en lekker genieten in Rome!!

Hier werkt de AB al, geen pijn meer in borst of met plassen, gelukkig!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Thanks, nee, het is echt officieel geen koemelk. (Was het maar zo :).) Dank voor het meedenken, en fijn dat het met jou wat beter gaat al!

Suus

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

#2555 leonieke, 9 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2011
    Dat weet ik nog idd.. dat was meteen ook echt een fout!
    Superrot dat dat ook een deuk in het vertrouwen van het Spaarne heeft opgeleverd.. Het is al zo moeilijk om je lot in de handen van een arts te leggen..Heeft E toen wel toegegeven dat ie scherper had moeten zijn eigenlijk?

Hij weet dat ik jou 'ken'.. ;) Dus ws is ie gealarmeerd voor twee.. ;)

Edit; Hoe ben jij toenertijd eigenlijk aan Dr.E gekomen??

16. leonieke

Angelica, meis waarom moet alles toch zo veel moeite te kosten voor jullie zeg...:( Ik hoop dat de waardes in orde zijn en dat jullie ritje Gent beloond wordt met een mooie opbrengst!!! (wat klinkt dat zakelijk he.. bah...)

En Rome, wat heerlijk!! En superlief van je man!!

17. leonieke

Nanette, Dus even samengevat.. je bent inderdaad in de vervroegde overgang.. maar nog op tijd genoeg om met ivf geschikte eicellen te verkrijgen?! Gelukkig dat je zelf hebt doorgepakt zeg!! Fijn ook dat ze je willen gaan helpen nu.. Heb je ook al concrete afspraken staan?

Wbt, de literatuur... da's een uitdaging.. maar gelukkig heb jij ZP..:)
    Het gaat je vast lukken.. maak je een foto van zijn hoofd als ie je moet gaan prikken omdat je gewonnen hebt.. :D

18. leonieke

Meleka, Hoe gaat het vandaag met je meis? Heeft de bloeding doorgezet?

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bloeding gaat rustig van start als bij een menstruatie (ik ken het ook niet anders). Dus ik hou me rustig, heb vandaag zowat de hele dag geslapen. Zo moe.

Angelica, toen ik voor ivf behandeling in het weekend naar Gent moest, volgde er steeds telefonisch overleg tussen de aanwezige arts en ds. Daarna werd ik dan gebeld. Dus wellicht gebeurt dat in jouw geval ook. Mailen kan natuurlijk altijd bij ds. Doen wat goed voor je voelt.
    Ik hoop dat het gewoon doorgaat! En wat lief dat je man voor jullie geboekt heeft naar Rome.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Suus

Deel Deze Pagina