Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Angelica: balen van je punctie, maar ik hoop dat jullie een super vakantie hebben in Rome! Hoe lang gaan jullie? Enne, het weer zal allicht beter zijn dan hier...wat een pokkeweer! Ik wil vorst! ;):D

@Meleka: hoe gaat het meis?

@Joehoe: hier klusten we de laatste maanden 3 dagen achter elkaar, omdat we er spuugzat van waren. De rest van de maand was het dan ook op een erg laag pitje...:) Maar je moet gewoon doen wat jullie prettig vinden. Succes!

@Mimi: waarschijnlijk is er een zwak bloedvaatje ergens? Wellicht wordt deze toch getriggerd door je werk. Anders kan ik het niet verklaren.
    Hier de tegenovergestelde richting: eerst om de haverklap bloed en nu niets meer.

Weekendje was erg leuk, maar zo moe dat we maar 3 uurtjes in Nijmegen geweest zijn en verder alleen een uurtje hebben gewandeld in het bos. De rest van de tijd heerlijk saampjes een boekje gelezen of geslapen...oh wat erg...maar wel lekker! ;):D

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Vandaag echo gehad, was geen kloppend hartje te zien :(
    Zou eigenlijk 7 weken zijn, kan zijn dat het veel korter is dus dat t hartje nog niet te zien is.
    Moet volgende week terug, maar t zag er niet goed uit zei ze....

Had zo gehoopt en verwacht dat t deze keer wel goed zou gaan..
    Voel me zo rot.. Schiet ook van alles door mn hoofd..
    Hadden zo'n zin om met de feestdagen het grote nieuws te vertellen!

Pff, moest even mn verhaal kwijt! ....

Lfs Anna

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hoi Anna,
    Ik hoop dat volgende week zal blijken dat we jou nog helemaal niet hoeven te verwelkomen op dit topic (meerdere mk's), omdat het hartje dan wel klopt!! Maar voor nu wilde ik even zeggen dat ik het enorm naar voor je vind dat je nu een hele week rond moet lopen tussen hoop en vrees. Veel sterkte meid!!

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Dank je wel! Lief van je
    Ik hoop idd ook dat ik na volgende week dit topic kan verlaten...
    Probeer echt positief te blijven maar dat is nu best moeilijk.
    En tot volgende week vrijdag wachten is dan ook best lang :)

Liefs Anna

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Ben lang niet geweest.. maar wilde jullie even laten weten dat ik afgelopen vrijdag de curretage heb gehad....
    Hoop dat het met mijn gevoel ook beropwaarts zal gaan...

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Moeilijk hoor meis....heel veel sterkte ermee! We weten hoe het voelt en het heeft echt tijd nodig om het weer een plekje te geven.

liefs

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Anna, hopelijk blijk je wat minder ver en gaat het hartje alsnog kloppen.

DJonna, sterkte meis, je zit nu echt in een rollercoaster van emoties. :cool:

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik begrijp je angst,het kan indd twee kanten op.Ik hoop dat je volgende week een mooi kloppend hartje te zien krijgt meis!
    Moeilijke week voor je.....bij mij was het de laatste zwangerschap ook zo,kreeg hetzelfde te horen.
    Maar bij heel veel vrouwen gaat het ook goed!
    Hou je daaraan vast!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Ja het is zwaarder dan ik voor mogelijk had gehouden... het doet ook ontzettend veel verdriet nog steeds... de gesprekken over zwanger zijn, zwanger worden of bevallen zijn ook erg moeilijk op het moment.

Heb ook aan mensen in mijn omgeving aan gegeven dat ik er nu even niet meer over wil praten... sommige mensen weten ook op het moment precies de dingen te zeggen die ik nu juist NIET wil horen... met andere mensen praat ik nu juist heel veel erover die luisteren meer en komen niet met goedbedoelde dooddoeners waar ik nu niets aan heb.

Donderdag krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is.. ik had alleen vrijdag veel bloedverlies en daarna eigenlijk niets meer dan alleen wat bruin bloedverlies maar sinds gisteravond is het ineens weer rood bloedverlies....
    Ik wil door!!! Ik wil weer me leven oppakken... ik moet verder!!!
    Maandag ga ik ook weer werken dan ben ik bijna 3 weken thuis geweest...
    Ik moet door....

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Djonna: het is ind erg vervelend als mensen dingen tegen je zeggen die je niet wil horen.
    Mensen kunnen beter gewoon een luisterend oor bieden.
    Ik heb zelf hier op zp ook veel troost gehad,vrouwen die weten wat je voelt en wat je door moet maken...
    Als het bloeden over is,dan heb je het gevoel dat je weer verder kan.Dat had ik zelf ook.
    Probeer wat afleiding te zoeken samen...het leven gaat inderdaad door,hoe moeilijk het ook is.
    veel sterkte meis...ook je man

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Anna: bij Thirza werden wij in eerste instantie 2,5 week teruggezet, (later gecorrigeerd naar 1,5 week). Hadden wij zo'n vroege echo toen gehad, dan hadden we ws dezelfde boodschap als jij gehad. Wij dachten toen 11 weken te zijn en werden naar 8,5 gezet, wat dus later eigenlijk 9,5 bleek te zijn.
    Het kan dus beide kanten op en ik duim voor je voor de goede kant!

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Het kan idd 2 kanten op..
    Hoop echt dat t volgende week goed is!
    Maar de moed zakt je wel weer een beetje in de schoenen als de gyn zegt dat t er niet zo goed uit ziet...
    Maar probeer positief te blijven! :)

Liefs Anna

13. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja probeer er ook vanuit te gaan dat bij mij ook terug gezet word, zoals ik nu al denk is dat zoiezo een week, en misschien nog wel langer als mn innestelling nog wat later is geweest.
    Vooral omdat ik me nog zo zwanger voel!
    Wil eigenlijk t weekend nog een testje doen, kijken of de streep evt wat lichter is geworden of hetzelfde is gebleven..

Liefs Anna

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat zwanger voelen is hier helaas nooit een teken geweest dat de zwangerschap goed ging... Maar testen kun je wel doen: als ze echt lichter worden, (meerdere op rij, 1 ietsje lichtere test zegt ook weer niks, dat kan eens te maken hebben met minder geconcentreerde urine enzo).
    Maar dit is gewoon zwaar, zo'n week afwachten. Hopelijk allemaal met goeie afloop.

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Nee wil waarschijnlijk ook niet altijd iets zeggen, maar voor je eigen gevoel is t dan zo moeilijk te bevatten omdat je je zo voelt.
    Ga deze week even testen halen en dan t weekend en volgende week een keer testen, en dan kijken of ik verandering zie.
    Is alleen zo frustrerend dat de test afgelopen zondag veel duidelijker was als die van vorige week maandag..
    Maar goed, zit niks anders op dan afwachten.
    (hoe makkelijk ik t nu ook zeg ;))

Lfs Anna

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Jeetje Anna, wat vervelend!! Die onzekerheid maakt de tijd erg lang duren... ik hoop erg voor je dat je lichaam er gewoon wat langer over heeft gedaan dan jij denkt... Sterkte de komende week!

@Djonna: heel veel sterkte meid... ik leef met je mee, hoop dat je bloeding zo snel mogelijk over is en dat jullie weer verder kunnen...

Hier volop aan de klus... verder niets nieuws aan de horizon...

Dikke knuffel

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ik hoop dat je schoon blijkt te zijn zodat je inderdaad rustig aan verder kunt. Weer werken zal je waarschijnlijk in ieder geval wat afleiding bieden. Sterkte meid!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Afwachten in zo'n situatie is vreselijk! Zou proberen niet te gaan testen want dat brengt vaak alleen maar meer onzekerheid, de ene is ietsjes lichter en de ander weer niet, en zo jaag je de stress nog verder op (althans dat lees ik veel hier). Bovendien zegt het zo weinig ik heb een maand tussen slechte echo en uiteindelijke curretage gehad en bijna die hele maand bleef ik knal testen houden. Maar goed je moet natuurlijk doen wat goed voelt voor jou, en als je denkt dat testen je rust zal brengen dan moet je dat natuurlijk gewoon doen. Nogmaals heel veel sterkte met het wachten!!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: Op het wachtbankje, vermoedelijk 6 dpo. Ik voel helemaal niets en verwacht er dan ook niets van. NOD 23 a 25 december.

20. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Weet niet of het rust zal brengen. Heb t er vanmiddag met een vriendin over gehad en die zei idd ook dat t 2 kanten op kan. Misschien is t streepje lichter en blijkt t volgende week wel goed te zijn, of het streepje is nog steeds donker en zeggen ze volgende week dat t fout is gegaan.

Ik moet "gewoon" afwachten tot de volgende echo, alleen dan heb ik de zekerheid of t wel of niet goed is.

Groetjes anna

Deel Deze Pagina